www.220.lv - Toaletes Pods
Sveiki, ilgi domāju rakstīt vai nerakstīt, bet nu tomēr laikam vajag, pa daudz problēmas ar viņiem, pie tam nu jau patiešām jūtamies aizvainoti, jo paņēmām visu kredītā, sanāk vel jo projām maksājam par preci, bet izmantot kad vajag nevaram.Ar sievu ievācāmies jaunā dzīvoklī, kur vajadzīgs pamatīgs remonts, kā jau parasti izlēmām visu ņemt kredītā, un izvēlējamies 220.lv interneta veikalu, pasūtījām veselu kravu, durvis, izlietnes, vannu, trennažieri, roletes podu utt....kopā sanāca ap 600 eur, nu sadalijām uz 3 gadiem, pazvanija no 220 un apstiprināja, pasūtījumu, un summu ko katru mēnesi maksāsim, un pēc tam sākās problēmas, uz precēm gaidijām vairak kā mēnesi, arī entie zvani par piegādes termiņa pagarināšanu, beigās kad atveda, izrādas ka trennažieris(aptuveni 120 eur) trūkst, bet neskatoties uz to ikmēneša maksājums ir izaudzis par 8 eur, beigās pēc nedēļas atved trennažieri un izrādās ka tas ir noformēts kā atsevišķs pasūtījums, par kuru kurjers gaida naudu, nu tad beigās pēc vel gandrīz nedēļas ņemšanās atveda trennažieri un jaunu līgumu, kurā tāpat ikmēneša maksājums ir lielāks nekā 220.lv noradija no sākuma, nu labi, padomājām, nekas traks, preces saņemtas, sāksim pamazām remontu un būs jau labi, un bija arī līdz šodienai.Beidzot tiku līdz toaletes remontam, un izvilku podu kas bija pasūtīts no 220.lv, nebiju pat kasti īsti atvēris līdz tam, un te nu mani gaidīja pārsteigums, no augšas podam viss ir kārtībā, bet apakša ir sasista, pat plastmasas vākam ir robs izsists, pods ir nelietojams, protams jau vairāk kā 14 dienas pagajušas ir no piegādes, bet tāpat zvaniju uz 220.lv kur ieteica ar visu podu doties pie viņiem uz garantijas remontu, cerēsim ka samainīs.Kopumā ko vēlējos pateikt, mēs nekad vairs neko neņemsim šaja bodē, pēc visa viņi mums iedeva 2 eur atlaidi nākamajiem pirkumiem, termiņi viņiem netiek ievēroti - gadījums ar podu pierāda ka uzticība viņiem nav iespējama, katra atvestā prece ir jāpārbauda vairākas reizes, pats to nedariju jo bija ticība ka prece būs laba un vesela, nu kā lai saka, pats esmu vainīgs.Viennozīmīgi mēs neko vairak no šī kantora nepasūtīsim, labāk sakrāsim un aizbrauksim uz depo vai krūzu nopirksim.Paldies par kvalitatīvo podu.
Komentāri (12)
IZsaku lidzjūtību, jo pods ir pats galvenas instruments cilvēka dzīvē. Kaķim var kaut kādu kastīti pielāgot, bet cilvēkam vajag podu.Jo bez poda esi tikpat nevarīgs, cik svešā vietā, kad nezini, kur ir tualete.Mežā vēl kaut kā, bet vasarā ar grūti, jo kož attiecīgā vieta dunduri :(
Karoče, lai Tev veicas tikt galā ar to podu pec iespējas ātrāk!
tUAlete!!! pareizi ir TUALETE!!! jau kadu 20x reizi komenteju ikreiz kad ieraugu so vardu, KAPEC, no KURIENES latviesu valodaa ir vards tOAlete (vai pat toilete??)?
Te ir tonnām sūdzību par 220.lv!!!
Arī pats savulaik 1 reizi uz savas ādas izmēģināju šo "lielisko servisu" pēc kā vairāk ne reizi neesmu spēris kāju šajā i-veikalā.
Taču atkal un atkal cilvēki dodas turp lai paliktu par muļķiem!
Tak palasiet šeit sūdzības, to šeit ir patiešām daudz ... un kārtīgi apsveriet vai Jums vajag liekas klapatas, vai tiešām ir vērts to dažu it kā ietaupīto Euro tik ļoti bojāt sev nervus un galu galā arī reāli zaudēt savu naudu!
А я не соглашусь: сколько раз покупал в этом магазине - проблем не было. Правда все покупки, кроме одной выбирал в самом магазине: смартфон, фотоаппарат, карты памяти. Вот только рутер WiFi был с доставкой в Рижский район, но и тут проблемы не было: DPD доставили без проблем. До этого несколько раз пользовался услугами 2u.lv и tehnoshop.lv.
Izsaku līdzjūtību.
Un lai veicas ar remontu.
Manuprāt, to podu nemainīs pret jaunu. Jo šis kantoris prot ne tikai apmānīt, bet arī pēc tam tevi dirs* pasūtīs ar visu podu.
Bet noteikti ieraksti pēc tam komentāros kā gāja. Lai cilvēki redz.
Teikšu no pieredzes - esmu šeit ņēmis šo un to, it kā viss ir ok. Sūdzības arī esmu manījis daudz, bet, manuprāt, tas izskaidrojams ar apgrozījumu - jo vairāk cilvēku pērk 1 vietā, jo lielāks %, ka kādam kaut kas atgadīsies - brākis, termiņi, iepakojums utt.
Interneta veikali vispār ir tāds riska moments, nav 100% garantija, ka pasūti tieši bildē redzamo vai tieši tādu komplektāciju. Viss ir saņemot jāpārbauda "neatejot no kases" un ja kaut kas neatbilst - nemaksā vai neparaksti līgumu.
Man ir gadījies citos i-veikalos, ka datora specifikācija neatbilst (kaut arī uz iepakojuma ir pareizi) un veļas mašīnu piegādā it kā identisku, bet tomēr ne to modeli, ko man vajadzēja. 'Veļas mašīnu uzreiz nepieņēmu, datoru aizvedu pēc 2 dienām, lai saliek kā rakstīts uz iepakojuma. Tā kā uzmanību draugi un problēmu būs mazāk! :)
Labdien!
Ļoti atvainojamies par sagādātām neērtībam.
Lūdzu, norādiet sava pasūtījuma nr., lai mēs varētu Jums palīdzēt atrisināt radušos problēmu pēc iespējas ātrāk.
Ar cieņu,
Interneta veikals 220.lv
Mūsu pasūtījuma nummurs ir 1577357.
Ceram uz to ka atrisināsiet šo situāciju.
Labdien,
Informācija par Jūsu pasūtījumu un tā problēmu tika nodota klientu apkalpošanas struktūrvienības vadītājai.
Vistūvākājā laikā ar Jums sazināsies speciālists, lai sniegtu Jums risinājumus.
Mēs noteikti neatstāsim šo lietu novārtā un mēģināsim rast Jums labāko, ērtāko un ātrāko risinājumu
Ar cieņu,
Interneta veikals 220.lv
Jūs šeit pie viena varētu uzsākt arī publisku saraksti, jo, cik noprotu, tad uz klientu atbildēm tiek atbildēts tikai šeit ! Copy -paste ir nomainīts uz " Mēs noteikti neatstāsim šo lietu novārtā".
Izskatās, ka pieņēmuši darbā jaunu pasaku stāstnieku !
Ko var gribēt no cilvēka, kas pat vārdu tualete neprot uzrakstīt bez kļūdām! Kāds gan Latvijā ir izglītības līmenis???
Nu jau ir 20 janvāris, un no 220.lv nav ne ziņas, ne e-pasts, ne zvans nav bijis, laikam vajadzēs PTAC griezties, šie nevelas šo lietu kustināt!