220.lv - Krāpšana
Man ir stāsts par to, cik rūpji ir cilvēki, kas apkalpo klientus 220.lv ofisā Ģertrūdes ielā 94a un cik veiksmīgi apmāna klentus.
30.10.2016 es 220.lv veicu pirkumu, kuru man apsolīja sagatavot uz 2.11.2016. Šīs pasūtījums 2.11.2016 vēl nebija gatavs.
Tā kā pasūtījums bija gatavs vēlāk nekā sākotnēji bija paredzēts – tikai uz 4.11.2016, es nebiju spējīga pati izņemt pasūtījumu. Neatrados uz to brīdi Rīgā.
6.11.2016 piezvanīju 220.lv un brīdināju, kā pasūtījumu izņems mana māsa. Man atbildēja, kā ar to nebūs problēmu un lai šīs cilvēks paņem līdzi personu apliecinošu dokumentu.
Līdz ar to 8.11.2016 māsa atnāca Ģertrūdes ielā 94a. Pasūtījumu atdot negribēja, kaut arī tika uzradīti atbilstošie personu apliecinošie dokumenti un izprintētais faktūrrēķins. Beigās tomēr atdeva pasūtījumu, kurš bija iepakots divās daļās: 1. daļa mazajā 220.lv firmas maisiņā un 2. daļa biezi aptīta melnajā plēvē. Pasūtījuma izsniedzējs prasīja: “Vai tas ir viss?”. Par to, vai viss bija iepakots atbilstoši faktūrrēķinam, pārliecināties vietā nebija iespējas, jo nebija ne laika, ne vietas lai visu izpakotu un salīdzinātu ar sarakstu.
Man pašai visu apskatīt bija iespēja tikai pēc nedēļas un sapratu kā trūkst divu priekšmetu uz kopējo summu 11.93 euro. Uzreiz piezvanīju 220.lv pa informācijas tālruni, kur man tika pateikts, kā tiks pārbaudīta noliktava un man atzvanīs.
Man neatzvanīja.
Tāpēc novembra beigās oficiāli uzrakstīju uz 220.lv ofisu vēstuli un izklastīju savu stāstu un pretenziju, un aizsūtīju pa pastu.
Atbildes nav joprojām.
Līdz šīm man ar šo interneta veikalu nebija nekādu problēmu. Šī ir pirmā reize. Bet tālāk es noteikti neko no viņiem nepirkšu.
Komentāri (1)
Es arī veikalā 220.lv nopirku putekļu sūcēju. Saņēmu Ģertrūdes ielā 94a bez pārbaudes. Mājās konstatēju, ka putekļu sūcējs nesūc. Sāku pētīt un konstatēju, ka putekļu sūcēja apakšā korpuss ir pārspiests un visu gaisu sūc pa šo spraugu, nevis pa uzgali. Sapratu, ka noliktavā kaut kas smags ir uzlikts virsū. Tūdaļ braucu atpakaļ uz veikalu. Veikalā ar mani nekādās sarunās neielaidās, bet nosūtīja uz centrālo veikalu Daugavgrīvas ielā, tur esot darbnīca un meistari visu nokārtošot. Daugavgrīvas veikalā atbildīgā pārstāve sāka man ieskaidrot ka es esmu pats putekļu sūcēju nometis zemē un tālākās sarunās ar mani nemaz neielaidās. Tā kā es atteicos pamest veikalu, jo 100% nebija mana vaina, atnāca kaut kāda lielāka priekšniece. Viņa apskatīja iesaiņojuma kasti un konstatēja kastē nospiedumus un parādīja tos iepriekšējai darbiniecei. Man tas tomēr beidzas laimīgi, ja neskaita lielo braukāšanu pa pilsētu, nervu bojāšanu un sarežģīto papīru kārtošanu. (Man bija jānopērk otrs putekļu sūcējs, bet naudu par bojāto dažu dienu laikā veikals man pārskaitīja uz manu kontu).