www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana un slikts serviss

220.lv - Krāpšana un slikts serviss

Labdien, pirmo reizi sutu no 220.lv un ar sliktu pieredzi. Noskatīju vēlamas lietas majas lapa, bet lai būtu droša, zvanu viniem. Noskaidroju vēlamo informāciju (ka pasūtījumu saņemšu 17 dat. Ka saņemšu pasta un tur ari maksāšu uz vietas. Ok mani tas apmierināja. Pasūtītas triss lietas.) šodien saņemu no pasta sms, jūsu sūtījums ir ienācis. Dodos pakalj. Saņemu kasti, bet aizdomīgi viegla. Tur pat uz vietas atveru. Man pārsteigums atsūtītas tikai 2 lietas. Nesolidi sanāk, maksāju par pilnu pakalpojumu, bet saņemu pusi. Šokā zvanu uz 220.lv noskaidrot lietu. Visu ko man atbild gaidiet otru paku. Viss viena kaste neesot salidis. Kur problēma paņemt lielāku kasti. Interesanti sanāk. Pasūtījums viens, pilna cena samaksāta, no manas puses izpildīti visi noteikumi. Savukārt sūtījums tiek izsūtīts pa daļam.
Jutos apkrāpta un maldināta. Diena jau izbojāta. Nācas pirkt dāvanu klātiene.
Necerēju ka dela dz. D bus šadi izbojāta.

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 17.02.2017

Labdien,

Mēs atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām,
Ja preces tika saliktas atsevišķos iepakojumos tas nozīmē ka fiziski nebija pieejamas un nebija iespējas ievietot lielākā kastē, Taču ja Jūs sakat ka pasūtījums plānojās būt piegādāts 17.02.2017, tas nozīmē ka abām paciņām ir jābūt šodien, lai sniegtu tiešāku informāciju, mēs Jūs lūdzam atsūtīt Jūsu pasūtījuma numuru.

Gaidīsim Jūsu atbildi,
Ar cieņu,

Papildināts Krisstinaa 17.02.2017

Sveiki! Jūsu pasūtījumam 4293015 sākta izpildīšana. Informēsim, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai. Papildus informāciju sk. e-pastā. 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 20.02.2017

Labdien,

Paldies par informāciju, Mēs noskaidrosim visu situāciju, kādēļ radās aizkavēšanās ar Jūsu pasūtījumu, un sazināsimies ar Jums tuvākajā laikā pa telefonu vai ar e-pasta starpniecību. Atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām.

Papildināts Krisstinaa 21.02.2017

Jums ar uznemumu ir situacija,ka tik ilgi noskaidrojat????

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 21.02.2017

Labdien, Pēc mums pieejamās informācijas, klientu apkalpošanas komanda noskaidroja pasūtījuma aizkavēšanās iemeslu, kas saistīta ar tehniskām problēmām, šobrīd tiek skaidrota informācija ar Latvijas Pasta nodaļu, lai Jums nevajadzētu maksāt atkārtoti par pasūtījuma otru paku. Mēs daram visu kas ir mūsu spēkos, lai situācija tiktu izrisināta pēc iespējas ātrāk, un ar Jums sazināsimies.

Papildināts Krisstinaa 21.02.2017

Ko nozimē,lai jums nevajadzetu maksat atkartoti?Es jau esmu samaksajusi!A jus nespejat pildit savus pienakumus un darbu. Vieni aizbildinajumi. Operatori ipashi nekaunigi. Vienai vispar mode mest nost klausuli.
A savus 5e atstajat sev. Uzvedaties ka nabagbode.

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 21.02.2017

Tālāko situācijas risinājumu Jums sniegs klientu apkalpošanas komanda, kolīdz būs saņēmuši pilnu informācijas izklāstu. Ar cieņu. Interneta veikals 220.lv

K

Komentāri (1)

K Krisstinaa 17.02.2017

Sveiki! Jūsu pasūtījumam 4293015 sākta izpildīšana. Informēsim, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai. Papildus informāciju sk. e-pastā. 220.lv

Vel joprojam sutijuma nav,AUGSTAKAS KLASES SERVISS. TIK VIENAS ATRUNAS NO OPERATORIEM.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes