220.lv - Nekvalitātīva prece. Nedod 14 dienu likumīgās atteikuma tiesības!!!
Tika atsūtīta visdrīzāk jau lietota-planšetdators (varbūt jau kas bija atteicies) prece. Par to liecināja ārējais izskats .14 dienu atteikuma tiesības veikals ignorēja. Aizsūtīju, bet tie deva atbildi, ka pati esmu planšētdatoru sasitusi.Teicu,ka esmu zvanījusi PTAC, bet tie par to pat klausīties negrib. Servisā strādā sieviete, kura uzvedas slikti pret klientiem. Negodīga darbība!
Esmu griezusies PTAC. Ceru, ka palīdzēs.
Komentāri (2)
220 piekopj negodīgu komercpraksi, gribētos, lai PTAC jau beidzot atver acis un uzsāk savu darbu!
Ko nozīmē "teica ka esmu sasitusi"? Neviens no normālajiem veikaliem tā nedara, ka vienkārši pasaka - parasti ir atsauce uz servisa centru, no kura tad ir pieejams slēdziens un bildes, no kurām ir redzams bojājums, kas kalpo par pamatu atteikumam.
Nezinu, varbūt mazie, nevienam nezināmie internet-veikaliņi tā dara, ka klienta preci sabojā paši, lai gan stipri šaubos. 220.lv, ar visu savu servisa līmeni, kas varētu būt labāks, šādi pret klientiem neizrīkojas. Ja tu savu planšeti sabojāji - tad neko, nebūs tev ne garantija ne maiņa.
Un ja arī ir tā kā raksti, ka planšete, iespējams bija jau iepriekš lietota - neviens tev nespiež pieņemt preci, kurai ir jau atvērta kaste vai ir redzamas pazīmes tam, ka sākotnējais ražotāja iepakojums/aizzīmogojums ir ticis plēsts vaļā.
Lai gan, no otras puses - kā gan tu domā, ja tāds klients kā tu, kas pasūta preci, atver, tad izdomā ka viņam tomēr tā prece nepatīk un atgriež to atpakaļ veikalam - nez ko tam veikalam ar preci jādara... Protams, ka pārbauda, vai viss labi un pārdot nākamajam klientam. Tikai loģiski!