220.lv - Slikts serviss.Pasūti šodien saņem rīt mūsu noliktavā.
Labvakar.Nekad neesmu sūdzējusies par pakalpojumu vai pirkumu,ja arī kautkas bija ne tā netērēju savu laiku sīkumiem,bet šoreiz gan esmu dusmīga.
Pasūtiju mēbeles 220.lv 1 maijā.Mājaslapā pie mēbelēm norādīts teksts pasūti šodien 1.05 saņem mūsu ofissā 02.05 vai arī piegādāsim Jums līdz mājām 03.05.Aizpildot pieteikumu,protams,parādās jau cits datums tas ir 09.05.Pienāk 09.05 no kurjera ne ziņas,skatos mājaslapā piegāde pārcelta uz 11.05.Man par to netiek paziņots,kad zvaniju uz 220.lv stingri palika pie sava un teica,ka esot izsūtīta īsziņa un e-pats,bet ne telefonā ne datorā neko neesmu saņēmusi.Pienāk 11.05 no rīta atnāk sms,ka piegāde atkal kavēsies un tikšot izpildīta 15.05.
15.05 zvana no 220.lv un saka,ka viena no manām mēbelēm nav piegādāta viņu noliktavā un,ka būs jāpasūta no jauna taču otru obligāti piegādāšot 16.05.Pienāk 16.05 no rīta atkal zvans no 220.lv saka,ka šoreiz neesot piegādāta otra mēbele un par pirmo neko nezinot un brīnijās kad teicu,ka man ir zvanīts iepriekšējā dienā un teikts,ka nav atnākusi pirmā mēbele.Abas mēbeles pasūtīšot no jauna un piegādāšot 17.05.
17.05 atnāk īsziņa,ka mēbeles ir nodotas kurjeram un piegādāšot 1-2 darbadienu laikā.Šodien ir otrās darba dienas beigas un no preces ne miņas.220.lv atkal taisnojās,ka esot aizmirsuši pielikt dokumentus un piegāde būs pirmdien.Nav vairs pilnīgi nekādas vēlmes ar šo kompāniju sadarboties,saprotu var vienreiz kautkas nomisēties -divreiz,bet šis jau ir par traku.
Labdien,
Mēs atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām,
Vēlamies lūgt Jūs atsūtīt pasūtījuma numuru, lai pie attiecīgajām nodaļām varam noskaidrot kādeļ ir radusies šāda situācija
Ar cieņu,
Interneta veikals 220.lv
Pievienot komentāru