220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju šo ledusskapi no 220.lv ar piegādi un ienešanu dzīvoklī. Piegāde kavējās gandrīz mēnesi, jo ne veikals, ne piegādātājs nespēja man paskaidrot, kur prece atrodas un kad tā beidzot tiks piegādāta.
Kad ledusskapis tomēr tika piegādāts, izrādījās, ka tas ir bojāts. Man pašam nācās sazināties ar garantijas servisu, jo starp veikalu un servisu pilnībā trūkst jebkādas komunikācijas. Pēc pārbaudes garantijas serviss apstiprināja, ka ledusskapi nepieciešams atgriezt veikalā, bet atkal viss organizācijas slogs bija uz mani – vajadzēja pašam iegūt dokumentus no servisa un nodot tos veikalam.
Tālāk sekoja absurds – veikals sākumā piedāvāja, lai es pats nogādāju bojāto ledusskapi uz noliktavu, neskatoties uz to, ka pasūtīju piegādi ar uznešanu. Kad veikals tomēr piekrita nodrošināt savākšanu, viņi paziņoja, ka man pašam jāiegādājas iepakojuma materiāli. Jautājums – vai man būtu jātur mājās oriģinālā iepakojuma kaste divus gadus garantijas laikā?
Papildus tam, veikala klientu apkalpošana man ciniski norādīja: “kur tad ir jūsu oriģinālais iepakojums? Kāpēc to izmetāt? ” tas ir pilnīgi nepieņemami.
Veikals solīja atmaksāt naudu 30 dienu laikā pēc preces saņemšanas, taču šis solījums arī netika izpildīts. Nauda tika atgriezta tikai pēc 35 dienām, pēc vairākkārtējām sūdzībām un draudiem iesaistot patērētāju tiesību aizsardzības centru.
No garantijas meistara izsaukšanas līdz naudas atmaksāšanai pagāja aptuveni 4 Mēneši.
Ja jūs vēlaties iegūt ne tikai ledusskapi, bet arī “bonusā” stresu, pamatīgu nervu tērēšanu un komunikācijas ķēdes bezgalīgu šķetināšanu, šis veikals būs ideāla izvēle. Pretējā gadījumā – iesaku meklēt citur.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Pievienot komentāru