220.lv - Preci atgriezt nav iespējams
Ja vien nedzīvojat Rīgā un nevarat atgriezt preci klātienē, apģērbu un apavus nepērciet.
Jāatgriež tikai caur pastu vai pasta pakomātu.
Nosūtīju caur pasta pakomātu. 2 nedēļu laikā veikals šo paku nav izņēmis un paka izsekošanā rādās, ka atrodas škirošanā, lai tiktu atgriezta man.
Ļoti Skaisti. Tātad prece nav ne pie manis, ne veikala, taču finansu līdzekļi gan ir pie veikala. Tālākais viņus neinteresē.
Galvenais aizvērt visas filiāles, kas nav Rīgā un krāpt pircējus liedzot tiem likumā noteiktās atgriešanas iespējas.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Jau rakstīju uz šo Jūsu norādīto epastu visu informāciju gan ar pasūtījuma nr, gan ar Jūsu iedoto izsekošanas kodu Pasta Pakomātam, kurā preci nosūtīju un kurā var redzēt, ka Jūs šo preci neizņēmāt. Taču Jūsu atbilde bija , ka atgriešana tiek noraidīta, jo neesmu preci nosūtījusi.
Pasūtījuma nr 34458924 un Jūsu iedotais sūtījuma nr Pasta pakomātam CD900002006LV. Šeit lieliski var redzēt, ka esmu šo preci nosūtījusi un no savas puses visu izdarījusi.
Man ir arī epasts, kurā šo sūtījuma nr šai pasūtījuma atgriešanai esmu saņēmusi no 220.lv.
No savas puses esmu izdarījusi visu pareizi.
Tika rakstīts veikalam, nosūtot visus pierādījumus. Risinājuma nav.
Tika zvanīts. Solīja atzvanīt. Neatzvanīja.
Nevienam neiesaku mēģināt kaut ko atgriezt caur Latvijas Pastu šim veikalam.
Normāli veikali nodrošina atgriešanu tādā pašā kā saņēma. Tikai ne 220.lv. Abi ar Latvijas Pastu viens otra cienīgi. Nekad ar Latvijas Pastu neko nesūtīju, bet šim veikalam jau citu atgriešanas opciju nebija.
Kārtējais pierādījums, ka apģērbu un apavus nedrīkst pirkt nevienā Latvijas interneta veikalā.
Iesaku labāk ārzemju veikalus, tur nav problēmu ar atgriešanu, ja neder. Ātri un operatīvi, tikmēr LV veikalos var mēnešiem cīnīties.
Pievienot komentāru