Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Slikts serviss
Vajadzēja dāvanu uz dzimšanas dienu, atradu to 220.lv, jo tie bija vienīgi kuru piegādes datums sakrita ar datumu kuru man vajadzēja, lai dāvana būtu laikā, datums bija 03.06.20 - tas dienas laikā no viņiem nebija nekādas ziņas kad pasūtījums būtu klāt vai arī ka mainās piegādes datums, pašā vakarā atnāca ziņa, ka datums mainās uz 08.06.20 kas protams man jau bija par vēlu, aizbraucu uz dzimšanas dienu bez dāvanas solīdamās kā dāvana būs 08.06.20, tad nu pienāca 08.06 un scenārijs tāds pat...
220.lv - Sabojāta precē bez vajadzīgām detaļām
Pasūtījām sekciju, neatnāca laikā, piegādes laiks vairāk kat tika mainīt. 😞 bet kad beidzot samenu sekciju, kurjers atveda ar bojātām kastēm, sekcijas daļas bija saskrāpēts. Pazvanīju, nodevu informāciju par to ka prece tika piegādātā ar defektu, visus nofotografēju un aizsūtīju us paludziba 220.lv neviens pat neatbildēja, un neviens netaisās rīsinat šo problēmu😭😭😭😭. Pie tam kad sākām skrūvēt sekciju, izrādījās ka tur iekšā nav vajadzīgo detaļu, un sekciju nevarat pat salikt. Esam ļoti vīlušies, ka šeit ir tāda attieksme pret klientiem.
220.lv - Плохой сервис и издевательство над клиентом
Ужаснее интернетмагазина 220.lv я не видел. Заказал ванну, ждал целый месяц. Назначили доставку на 26.05.20. В назначеное время товар не доставили и не предупредили, что не приедут. В дальнейшем пришлось буквально выбивать информацию на протяжении 2 дней. По истечению которых стало понятно, что товар где-то потерян. Отказался от товара, но деньги за доставку и товар не вернули. Жду больше недели.
220.lv - Līdz šai dienai prece nau saņemta
Pasūtīju preci 04.04.2020. Kompresoru, piederumu komplektu, un augstpiediena mazgātāju. Rakstīja ka pasūtījumu saņemsim 07.04.2020. Bet protams neko tajā datuma nesaņemam. Tad atkal rakstīja ka saņemsim 11.04.2020. 😀 pienāca 11.04 preces joprojām nebija. Un tā turpinājās katru dienu. Uz zvaniem neatbild, uz izziņām e-pasta arī. Un tad beidzot atnāca izziņa ka var saņemt pasūtījumu (27.05.2020) atbraucot uz veikalu pakaļ, iznes mums tikai augstspiediena mazgātāju un piederumu komplektu, un Saka...
220.lv - Плохой сервис
Заказал одежду три экземпляра разного цвета, прислали другого размера и на сайте исправили размер который я заказывал потому как заказывая по одному экземпляру ну просто не возможно ошибиться во всех трёх позициях. Попробовал оставить отзыв у них на сайте не добавляется только хорошие отзывы у них там на всем. Не рекомендую пользоваться данным магазином.
220.lv - Piegādā nepareizo preci un vilcinās ar naudas atdošanu
Nopirku skrituļslidas, ir uz vietas it kā, viss labi. Tā kā ir 3 iespējamie izmēru varianti (bet nav iespējams nekādīgi norādīt vajadzīgo) , tad loģiski ierakstu to komentāros. Nepieciešams tāds un tāds izmērs, skaidri un saprotami. Veicu pasūtījumu un puslīdz laikā arī atnāk paciņa. Bet iekšā ir pilnīgi cits izmērs, kaut kāds mini bērnu variants. Zvanu uz 220.lv, tur man kaut ko sāk pārmest, ka es pats esmu vainīgs, ka nezvanīju viņiem pēc pasūtījuma veikšanas un nepaskaidroju, kāds izmērs man...
220.lv - Prece netiek piegādāta noteiktajā laikā
Vēl viens no pasūtījumiem ar uzrakstu-saņemsiet rīt. Sazvanīju jau no agra rīta iepriekšējā dienā, lai tad, nu, nākamajā dienā gandrīz vai ar rezervi. Jā, viss pa smuko-spēļu konsole būs nākamajā dienā akropolē. Kad jau tuvojās pēcpusdiena, nojauta nelika vilties-sazvanīju 220 un jau paredzama atbilde-ziniet, šodien diemžēl nebūs pasūtījums, nezinām īsti - kāpēc, varbūt kāda tehniska ķibele vai kas cits, tikai uz nākošo nedēļu... Nu, paklau, un ar šādu servisu jūs, 220.lv, pasniedzat sevi kā vienus no labākajiem pakalpojumu sniedzējiem? Ļoti nepatīkami-domāju šo izklāstīt plašākā internetā.
220.lv - Мошенники обман
Мошенники в интернет магазине 220.lv Latvia Riga подарили купон с несуществующим кодом на 15 euro постоянный обман очки поменять невозможно но самое обидное св****и из 220.lv сломают вам настроение в ваш день рождение своим обманом ! в коде который мошенники мне отправили с 220.lv не хватало цифр на жалобу никого ответа я не получил на звонок пояснить тоже ничего не смoгли !
220.lv - Neatgriež naudu!
Skumji, iepērkos šajā veikalā regulāri, pēdējais gadījums neatstāja vienaldzīgu! 8.05.2020. Saņēmu savu pasūtījumu, atverot to konstatēju, ka ir bojāta matu maska - saplēsts iepakojums. Griezos ar foto un komentāru 220.lv palīdzības dienestā, kur man laipni atbildēja, ka varat masku atgriezt atpakaļ un samainīt pret jaunu! 12.05.2020. Es aizbraucu uz akropoles 220.lv izsniegšanas punktu, kur manu preci pieņēma māceklis vārdā Ivo, ilgi noformēja formalitātes, es pacietīgi gaidīju, jo saprotu...
220.lv - Preces piegāde - mūžīga, nepatiesa informacija
2. Maijā veicu pasūtījumu, dāvanu bērniem bumbiņu baseinu ar piegādi uz 14. Maiju. 14, maijā nekādas ziņas, labi pagaidīšu... Te pēkšņi 18. Maija pēkšņi prece tiek ielikta izpārdošanā, un mans pirkums tiek anulēts, automātiski 220.lv veic jaunu un jā paldies, vismaz cenas starpību sedz un ieskaita kontā. Jaunais piegādes datums uzrādās - 20, maijs. Pienāk 20. Maijs un protams... Nekā atkal nav. Prece tiek solīta 25. Maijā.. Tas ir šodien un preces joprojām nav, nekādas ziņas arī nav...
220.lv - Maldināšana
Nopirku gaisa kondicionieri ar piegādi - rīt. Protams, "rīt" nebija. Tā 10 dienas solīja, ka būs, būs. Zvanīju - sākumā teica, ka vnk kavējoties piegāde, tad ka kavēšanās no Lietuvas, bet būšot. Desmitajā dienā punkts uz "i", atnāca sms - " sveicināti, vēlamies jūs informēt, ka esam saņēmuši informāciju no piegādātāja, par jūsu izvēlētās preces - mobilais gaisa kondicionieris electrolux eacm-15 cl/n3 neesamību. Neesošā prece ir izņemta no jūsu pasūtījuma, nauda tiks atgriezta uz jūsu konta 5...
220.lv - Slikts serviss
Заказала коляску. С оформлением заказа опоздали на 2 дня. Затем прислали подтверждение, что можно забирать товар. Договорилась со знакомым, чтоб забрал (сама живу в Елгаве и у меня годовалый ребёнок, выехать за коляской в ригу трудно) . Привезли мне коляску. Все бы ничего, но при заказе главным критерием коляски были резиновые колеса “gumijas riteni” и так было у них написано в описании этой модели коляски! Поэтому я ее выбрала. По факту колеса пластмассовые. Ладно, бывает. Написала им, что мне...
220.lv - Krāpšana
08.05.2020. Nopirku preci. Pirms samaksāt sazvanīju operatoru un pārjautāju, vai tiešām tā prece, ko viņi pārdod, viņiem ir. Operators apstiprināja, ka ir. 14.05.2020. Tika solīts, ka būs. Prece neatnāca, atnāca īsziņa, ka pārcelts uz 22.05. Pienāk 22.05. Un atnāk gļēva īsziņa uz sms, ka naudu atgriezīšot 2 darbadienu laikā. Sazvanīt to kantori nav iespējams, uz e-pastu neatbild. Pirms mirkļa tā prece 220.lv mājaslapā bija atzīmēta, kā "izpārdots" nu ir atkal vietā, bet ar augstāku cenu...
220.lv - Neatgriež atpakaļ naudu par nesaņemto preci!
Izvēlējos 2 preces kuras bija uz vietas noliktavā lai ātrāk saņemtu-datorkrēslu un saliekamo galdu (tajā brīdī noliktavā bija 4gab. !) pasūtījumu veicu 5. Maijā-piegādes laiks tika nozīmēts 8. Maijs. Piegādes dienā ne ziņas ne miņas. Sazinos ar viņiem caur epastu un man atbild tikai 11. Maijā un atvainojas par kavējumu-Sola piegādāt nākošajā dienā. Jā-nākošajā dienā kurjers klāt, bet tavu brīnumu atved tikai datorkrēslu, bet galda nav! Atkal solījumi-laika gaitā jau skatos, ka noliktavā visi...
220.lv - Krāpšana, ignorēšana
Vairs neesmu 220.lv kliente, esmu izvēlējusies citu - daudz labāku kompāniju, kura novērtē savus klientus. 2019. Gada nogalē uzņēmuma mājaslapā pie precēm tika pielikta Eglīte, ar tekstu, ka, ja prece netiks piegādāta līdz Ziemassvētkiem (24.12.2019.) , tad pircējam pārskaitīs eur 50 (220.lv naudā) . Pasūtīju vairākās preces, kuras bija atzīmētas ar eglīti, bet, tavu postu, preces saņēmu tik 27.12.2019. - tātad, vēlāk nekā norādīts. Zvanot uz 220 katrs operators Saka kaut ko savu, bet beigā...
220.lv - Brāķis, slikts serviss, klientu ignorēšana
Neiesaku nevienam. Klientu čakarēšana. Saņēmu multivārāmo katlu nedēļu vēlāk kā solīja. Rezultātā brāķi. Nosūtīju mēnesi atpakaļ viņu kantorim (9.04.) joprojām nav ne atbildes, ne atgriezta nauda. Uz epastiem neatbild. Sazvanīt ar nav iespējams. Neesmu vienīgā, kura tiek čakarēta saņemot brāķētas preces.
Atrisināta220.lv - Bojāta prece un klientu maldināšana
Sveiki! Pasūtījām mēbeļu iekārtu 220.lv. Izpakojot preci, precei tika konstatēts bojājums vienai detaļai. Apmēram, bija nepieciešamas 2 nedēļas, lai kāds reāģētu uz ziņu e-pastā un zvaniem. Kompānijas operatori nepārtraukti atbildēja, ka ir ziņots augstāk stāvošiem un noteikti sazināsies. Pēc cītīgas zvanīšanas un vairāku reižu skaidrošanas, atnāca e-pasts ar ziņu: " labdien! Ir iespēja no piegādātāja pasūtīt detaļu maiņai, bet detaļas piegāde var ilgt pat līdz 4 nedēļām. Ja esat ar mieru...
220.lv - Krāpšana, slikts serviss, bojātas lietas
Pasūtījuma numurs 8671058 esmu ļoti neapmierināta ar šo servisu, nav iespējams arī sazvanīt, atbildē spēlē tikai mūzika un pēc laika atslēdzas zvans.. Divas kastes no trijām es saņēmu sadragātas, kā to saprast? , pievienoju foto pielikumā, puķu podi tik augstā cenā ir bez pakaramajiem, kaut gan fotogrāfijā tie bija ar pakaramajiem, Zemes maisa 50l trūkst? Piegāde maksāja 10 eiro un daļa pasūtījuma vispār nav piegādāta? !
220.lv - Melo par piegādi un izliekas, ka tas neattiecas uz viņiem
Pēdējā reize, kad pasūtu kaut ko no 220.lv. Speciāli izvēlējos preci, kas norādīta, ka atrodas uz vietas (Lietuvas noliktavā) un uz piegādes adresi būs pēc 7 dienām. Viņi neuzskata, ka būtu jāpaziņo par to, ka prece norādītajā datumā nemaz neplāno būt. To es uzzinu tikai, kad zvanu pati, un tad vēl attieksme ir pašpārliecināta un pašsaprotama - nēe, nebūs, sistēma rāda, ka būs vēl nedēļu vēlāk. Pretīga attieksme, nerēķināšanās, ka es rēķinos ar norādīto datumu. Absolūts pofigs no viņu puses. Nožēloju, ka šis uzņēmums dabūja naudu no manis, pelnījuši noteikti nav.
220.lv - Cenu nepatiesa attēlošana, nepilna piegāde, ignorēšana
Nevienam neiesaku iepirkties šajā kantorī, jo agri vai veļu nožēlosiet par to. Nesen sāku pievērst uzmanību tam, ka precei, kura stāv grozā ilgāk par vienu dienu pēkšņi palielinās Cena, pie tam krietni - par 100-200%. Tā cilvēks, kurš pasūta vairākas preces, var nepamanīt, ka samaksā daudz vairāk, nekā tā prece parasti maksā. Un brīnums - ja šo preci izņemt no groza, tad Cena atgriežas pie sākotnējās diennakts laikā. Pasūtīju preces vairāk nekā mēnesi atpakaļ, taču viena no pozīcijām...