Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Обман, хуже некуда
15.06.2020 была заказана детская горочка #8943914. Получение в тот-же день. Как бы не так! 16.06 после уточнений сообщили, что машина задержалась и товар будет доставлен до вечера. Ну-ну. 18.06 пришло смс о том, что товар ещё задержится на пару дней. Хорошо... Захожу проверить статус заказа 20.06 и вдруг выясняется что он был отменён в одностороннем порядке 19.06. Класс, так держать - ребёнок остался без развлечения как раз в жаркие дни! Цена с купоном (10 eur) была 44 eur. В итоге купили за 72 eur в другом магазине и в заявленный срок. Верните разницу!
220.lv - Slikts serviss
Labdien. Ļoti nepatīkams veikals un apkalpošana. Ieraudzīju preci pie kuras dotajā brīdī bija atlaide, pērkot šo preci ievadīju atlaižu kodu ailē sale 3484 atlaides. Tad arī vēlējos maksājumu dalīt trijos maksājumos kā piedāvāts. Apmaksa pa daļām 3 x € 50.39 pasūtījumu nevarēju noformēt līdz galam, jo kaut kas nestrādāja sistēmā... - bija arī vēls pl.23,50. Domāju sarakstīšos ar veikalu 220 otrā dienas rītā. Tā arī izdarīju bet neviens neuzskatīja par vajadzīgu ko palīdzēt. Atbilde bija neko...
220.lv - Brāķēta prece
Ļoti slikta apkalpošana un loģistika, vispār zem katras kritikas, pasūtīju putekļusūcēju, atveda bet brāķi, uzreiz uzrakstīju un aizsūtīju bildi, kas trūkst, teica ka risinās, bet pagāja vairāk ne kā 2 nedēļas, nekas netika darīts, 3 reizes zvanīju, Saka ka zinot bet neko nedara.
220.lv - Briesmīgs klientu serviss un nepiegādā preci
12.06 iegādājos šajā kantorī preci - saimniecības iekārtu - par lielu naudas summu apstiprināta piegāde bija uz 20.06 - ilgi, bet domāju, ok 20.06 saņēmu ziņu, ka prece nodota kurjeram un tiks piegādāta 25.06 25.06 visu dienu sēdēju mājās un gaidīju preci - neatbrauca, nepiezvanīja, neatsūtīja ziņu 26.06 zvanīju un jautāju, kad būs - noskaidrošot un atzvanīšot 29.06 man neviens nav atzvanījis un kad piezvanīju pajautāt, kad beidzot būs prece, izrādās, viņiem neesot iespējams piezvanīt...
220.lv - Melo
Melo par par to, ka var nākamajā dienā izņemt pasūtījumu, kurš jau ir noliktavā, laikam tiem autistiem ir grūti izsniegt preci, kura jau ir noliktavā, tā vietā uzraksta epastu - pagaidi vēl divas dienas. Kad pazvanu, Saka ka tā ir jābūt, bet godīgi sakot prasās uzšaut. Elementāri preci nevar izsniegt duraku bars...
220.lv - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss. Izņemot telefona operatorus, kas mēģina visu atrisināt paši, bet īsti nevar. Kompānijā valda haoss un laicīgi viņi tikai noņem naudu no konta. Spēlē ar cenu un atlaidi. Pievieno cenai 10% un tad dod atlaidi 10%. Sēni un negodīgi triki. Piegāde kavējās un nav prognozējama.
220.lv - Slikts serviss
Ļoti slikts klientu apkalpošanas serviss, pareizāk sakot, vispār nav klientu apkalpošanas serivsa. Pasūtīju preci, kura tika solīts ka tiks piegādāta nedēļas laikā, bet beigās saņēmu tikai pēc mēneša un neuzvienu no maniem epastiem netika atbildēts. Protams ka aizkavēties piegāde var, tāpēc nolēmu vēlreiz izmēģināt viņu piedāvājumu - šoreiz izvēlējos preces kas jau ir noliktavā un pieejamas jau rīt, tā kā izvēlējos piegādi uz mājām - tad plus 2 dienas nāca klāt, šobrīt jau ir pagāJusi nedēļa...
220.lv - Slikts serviss
Pasūtot preci, mēnesi gaidot, tikka atsūtīta nepareizā, mūsu gadījumā paklājs, pasūtījām taisnstūra veida pūkaino paklāju, saņēmām apaļo, zvans uz klientu servisu, atbild lai sūtot epastu ar bildēm un sūtijuma nummuru, tā arī izdarām, paiet vairākas dienas, neviena atbilde, sūtu epastu atkārtoti, saņemam atbildi lai ejot uz pastu un sūtot preci atpakaļ, ikdienas steigā nav tas iespējams, lūdzu lai atsūta īsto preci un ar to pašu kurjeru aizsūtīsim šo atpakaļ, protams atbildes atkal nav, sēžu...
220.lv - Konsultatīvais tālrunis jau 2 dienas neatbild
Dažas dienas pirms svētkiem izlēmu pasūtīt nepieciešamo inventāru. Pasūtījumu veicu plkst10 no rīta. Pasūtīju preces ar simbolu “saņem preci jau rīt”. Preci un uzaicinājumu nekādu nesaņemu un protams diennakts konsultatīvais tālrunis jau 2 dienas neatbild. Ja nespēsiet nodrošināt laicīgu pasūtījuma apstrādes laiku, lūdzu informējiet par to savus klientus. Patērētajam jābūt apmierinātam par sniegto pakalpojumu. Viennozīmīgi, ja nesaņemšu savu pasūtījumu vērsīšos Ptac, jo tas nav normāli piekopt...
220.lv - Prece netiek piegādāta noteiktajā laikā
Tiek pasūtīta precas, tiek apstiprināta, ka tiks piegādāta 19.06.2020. Jūtot ka kaut kas nav kārtībā zvanu interesējos, apgalvo ka ja tiešām nav paņemis kurjers preci, sola atzvanīt, neatzvana. Zvanu otro reizi saka ja problēmas būs 22.06, tagad skatos jau sāka 26.06. Pamatīga krāpšana neiesaku šo internet veikalu. Visu vainu protams noveļ uz DPD, kam viņiem tad tāds sadarbības partneris.
220.lv - Pārdošanā ir neeksistējošas lietas
Varu tikai pievienoties pulkam, kas ir vīlies uzņēmuma darbībā. Pasūtīju instrumentu 04.06.2020, piegāde bija paredzēta 15.06.2020, tad tika pārcelts uz 19.06.2020, tad uz 25.06.2020 un beigās 19.06.2020 tika saņemts paziņojums, ka pasūtījums atcelts, jo nav pieejama prece. 2 nedēļas vajag laiku, lai noskaidrotu, ka nav prece. Vienīgais ko varu ieteikt - instrumentus pērkat pie uzticama pārdevēja, bet 220.lv pērkam visus štruntus.
220.lv - Slikts serviss
Pats sliktākais serviss Eiropa. Pasūtīju džakuzi, visu laiku parceļa piegādes datumu. Kurjers teica ka piegādās pēc 3 dienam tad 7 tad vel 10. Uzzvanīju 220.lv un izrādas ka preces vispār veikala nav. Kaut ari pērkot uzrādīja ka ir 2 džakuzi noliktava. Neiesaku nevienam!
220.lv - Если бы знала, заказала бы в другом месте
Ужасный сервис. Заказала товар, где была указана доставка на следующий день. Товар планировалось выбрать в пункте выдачи. В результате срок доставки оказался неделю. Из риги уехали на большой период и пришлось переоформить заказ в другой город. Доставку перенесли еще на три дня. В планируемый день доставки, посылка не пришла. На вопрос, где заказ, консультант сказала, что еще не передали курьеру. Учитывая, что впереди праздничные дни. Это наверное затянется еще на неопределенный срок. Если бы...
220.lv - Pasūtījums atcelts pēdējā brīdī, naudu atgriezīšos 5 dienu laikā
Sliktākā iespējamā pieredze. Pasūtījām veļas mašīnu 30. Maijā, oriģinālo piegādes datumu vairākas reizes pārcēla, līdz šodien (18.06.2020) paziņoja, ka pasūtījums atcelts vispār un naudu mēs saņemsim 5 dienu laikā! Nepietiek ar to, ka mums tiek izjaukts viss remonta grafiks, kā arī nevaram pasūtīt tālāk vannas istabas mēbeles, arī naudu neatgriež tūlīt! Sliktākais iespējamais klientu serviss! Neiesaku nevienam. Jūs vienkārši nezināsiet, vai saņemsiet savu preci.
220.lv - Ļoti slikta apkalpošana
Ļoti slikta apkalpošana un loģistika, vispār zem katras kritikas. 16.06 veicu pasūtījumu. Visās malās rakstīts, ka ja saņem uz vietas pie viņiem, tad preci jau var saņemt nākamajā dienā + atnāca arī tāda pati informācija uz e-pastu. Bērnam Jubileja 17.06. Ar prieku un pārliecību pasūtu preci. Pienāk 16.06, kad jūtams baigais klusums. Sazinos ar info dienas vidū, lai noskaidrotu statusu, kur man apgalvo, ka prece vēl neesot izsūtīta un piegāde visticamāk būs 18.06. Rakstu facebook - nesaņemu...
220.lv - Prece neatbilst norādītajam, kā arī bojāta
Pasūtīju piepūšamo baseinu bērnam. Saņemot baseinu, piepūšot to, jau sākumā secinām, ka trūkst elements - piepūšamais zieds. Mājas lapā tas bija norādīts bildē, pūšot tālāk (baseins piepūšams pa daļām) , pils augšpusē, dzelteno daļu neiespējami piepūst, jo tā daļa ir caura.
220.lv - Krāpšana, melīga informācija
Vēlējos nopirkt slidkalniņu. Atradu sev vēlamo preci. Pie tās pierakstīta informācija: "-50% atlaide piegādei ar atlaižu kodu Free2473 ir spēkā 17.06. , pasūtījumiem virs 49€ ārpus Rīgas tikai reģistrētiem lietotājiem, kuri iegādājas pārdevēja 220.lv preces ar īpašo atlaižu koda ikonu. Viens lietotājs var izmantot kodu tikai vienu reizi". Pārbaudu, atlaižu koda ikona ir, 17.06. Arī ir, Cena pāri 100 eur. Sāku veikt pasūtījumu un atzīmēju "piegāde ārpus Rīgas", bet izrādās, ka šo preci varu...
220.lv interneta veikals - Slikta apkalpošana, kavējas piegādes
Preci pasūtīju 09.06, precei bija jābūt 11.06 piegādātai uz mājām. Protams, ka tā arī netika piegādāta konkrētajā dienā, zvanīju katru dienu uz palīdzības tālruni, konsultanti katru reizi Saka ko citu, tad nezin, kur kavējas, tad Sola, ka nākošajā dienā būs, protams, nekas nemainījās, 220.lv kontā viss stāv uz vietas, līdz beigās jau piedraudot ar Ptac un bez tabu, šodien tika piegādāta prece 16.06
220.lv - Figu jums ne preci
Solīja preci piegādāt 24.04. Neviens neko nav piegādājis. Pazvanot, Sola, ka noskaidros un nomet klausuli, tā katru reizi, pēc tam neceļ. Bija super labs veikals, kas viņiem tur tagat sagājis grīstē nevar saprasts, palicis par prastu lētu zagļu kantori, izskatās, ka taisās saraut piķi un notīties, atstājot pircējus ar garu degunu. Ne velti viņiem tas SIA saucas pigu. Figu jums ne preci un naudu ari atpakaļ nedosim.
220.lv - Nepiegādā preci, mānās par piegādi!
Vēl pirms gada šis bija viens no labākajiem veikaliem. Kas tagad noticis, nezinu. Vadības, personāla maiņa, slinkums un neieinteresētība, vai kas cits... Bet šobrīd redzu ka preci piegādāt neviens pat nedomā. Noteiktā dienā gaidām preci, nekas nenotiek, nākošā, nekas nenotiek. Zvanu - kad būs nezinām, varbūt šodien, varbūt rīt, uzzināsim, atzvanīsim. Protams, kur tad, nevienas pat zinis neliekas. Šodien atteicos no pasūtījuma un zinu ka tik sliktā veikalā ne pati pasūtīšu, ne kādam ieteikšu. Apsveicu, 220, jūsu reitings krītas ļoti strauji!