Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Atgriešana
Pārdevējs atteicās pieņemt atpakaļ preci atpakaļ, bet 14 dienas nav pagājuši no precēs pirkšanas. Pārdevējs slikti (nav korekti) runāja ar mani (klientu) , bet nebija nekādu iemeslu runāt ar mani tāda toņa un veidā. No manas puses bija viss nepieciešamais lai atgriezt preci atpakaļ (pirkuma čeks, oriģinālais iepakojums, kurš nebija salabots) . Vairāk 220.lv neiepirkšu nevienu lietu un citiem arī nerekomendēšu.
220.lv - Gaidi savu preci, bet nesaņem
Pasūtīju preci 220.lv portālā. Piegādāt, solījās, pēc 3 nedēļām. Gaidīju ar nepacietību, kad beidzot saņemšu savu preci. Sākotnēji tika nomainīts piegādes datums. Visu laiku sekoju pasūtījuma statusam,. Un dienā, kad bija jāsaņem prece, saņēmu sms, ka tomēr prece nav pieejama un netiks piegādāta. Piedotie, bet tad nebija jāuzrāda, ka prece ir pieejama noliktavā, jāpieņem samaksa. Un pat ja gadījās, ka sistēmā ir kāda problēma, tas bija jāpaziņo 3 dienu, maksimums nedēļas lakā, nevis pēc 3...
220.lv - Krāpšana 220.lv, Kūdras biotualete garden
Cena neatbilstošs produkts, drenāžā nefunkcionē ka normālam atdalošam tualetēm dēl tā rodas smakā. Produkts ražots Krievija un maksa tur aptuveni 60 eiro un protams atbilstoša kvalitātē (Latvija mēs nopērkam pa 169). Instrukcija tikai krievu valodā. Bildes, protams, viņiem skaistas, un uz to arī mēs uzķērāmies, bet pats produkts nav tās cenas vērts. tualetes nosaukums : Kūdras biotualete, Zaļa Kūdras biotualete Garden Neziņām kur nosūtīt sūdzību par šo produktu, jo viņš reāli nepilda funkciju
220.lv - Melo, velk visu garumā, neatbild
Gribēju padalīties ar savu pieredzi. Man bija uzdāvināta dāvanu karte, es pasūtīju divas preces, ar visu piegādi, uz 20.07.2020. Pirma šī datuma atnāca ziņa, ka prece vel kavējās un bus uz 23.07.20202. Ok gaidu,.. Pēkšņi atnāk sms, ka par precēm tiks atskaitīta nauda 2 dienu laikā. Nu neko ja nav, tad nav dabūšu visu atpakaļ,. Un jau pasūtu bērnam krēsliņu bērnu veikalā. Ar domu, ka atgūšu visu. Pēc 2 dienām man ienāk 0,56 eur. Un atnāk viena no precēm uz dpd pakomātu. Rakstu viniem, kas un kā...
220.lv - Плохой сервис
У меня по каким-то причинам перестала работать электронная книга. Принесли её в магазин на проверку. Сидящая там работница сразу сказала, что вы её сами сломали. Хотя мы попросили проверить её в сервисе, т. К книга сама перестала работать. Не рекомендую этот магазин. Обман по гарантии.
220.lv - Slikts serviss!!!
Uzņēmums nav tendēts uz kvalitatīvu servisu un apkalpošanu. Kad bija vēlme pasūtīto preci saņemt akropoles pārstāvniecībā, uzņēmums nespēja to realizēt. Iemeslu paskaidrot nevar, uz jautājumiem un vēstulēm neatbild ne telefoniski, ne [slēpt]@220.lv nožēlojams uzņēmējdarbības paraugs.
220.lv - Krāpšanās ar cenām
Veikala 220.lv Cenas visām precēm ir dārgākas nekā citos veikalos. Par piegādi nav vērts runāt, to jau visi zina, ka var nākties gaidīt 3 mēnešus un tad tikai atdod naudu. Sazvanīt veikalu nevar, ir tikai viens numurs, kas protams ir aizņemts visu laiku. Darbinieki un piegādātāji ir līmenī, bet veikala vadībā ir pilnīgi idioti, kas sasola ļoti daudz, bet nabaga izpildītājiem nav ne 6 rokas, ne 12 kājas, lai to visu paveiktu.
220.lv - Briesmīgs serviss
Drausmīga pieredze. Pasūtījuma piegādes datums tika pārcelts par mēnesi. Vairāku sarunu ceļā noskaidroju, ka problēma ir daļa no pasūtījuma (biju pasūtīJusi divas lietas - dušas durvis un dušas bļodu) . Piekritu vienu pasūtījuma daļu atcelt, bet otru man solīja piegādāt pēc pāris nedēļām. Tas tiešām notika, bet pēc sarunas ar veikalu noskaidroju, ka ir pieejama bezmaksas piegāde uz mājām - vēl pēc divām nedēļām. Tā kā remonts jau tāpat bija aizkavējies, piekritu šādam risinājumam. Te nu sākā...
220.lv - Meli par piegādi un preces pieejamību
19.06. Pasūtīju preces teica ka 06.07. Būs tad pārcēla uz 09.07 tad vēlreiz pārcēla uz 17.07 un tagad tikai paziņoja e-pastā, ka kavējas un nu būs 24.07! Sanāk vairāk kā mēnesi viņi čakarēsies. Ja preces nav tad tā arī ir jānorāda nevis visu laiku tik pagarināt piegādes datumu kamēr her viņ zin no kurienes viņiem to preci vēl atvedīs, pēc citu cilvēku sūdzībām redzu, ka viņiem tas jaunais prikols visu laiku mainīt piegādes datumu.
220.lv - Preču piegādes kavēšana, naudas neatgriešana
Preces pasūtīju 20.05. Trīs reizes tika pārcelti datumi, pēdējais uz 30.06. Pieklājības pēc, lai varu rēķināties ar precēm, 20.06. Zvanīju 220.lv, vai tiešām rīt būšot jo iepriekš vienmēr pārcēla. Darbiniece aizgāja uzjautāt noliktavai, man atbildēja, jā, esot uz vietas, rīt būs. 30.06. Nekādas ziņas no 220.lv zvanīju 01.07. , - darbiniece sāka klāstīt - jā var gadīties, ka viena prece nav uz vietas (aizvakar bija, šodien nav?) . Palūdzu, lai atzvana, kad būs - neviens nedeva ziņu. Zvanīju...
220.lv - Meli par piegādi
Rupji kavē piegādes! 11.06. Vēlos pasūtīt batutu internetā, bet man nepieciešams, lai varu paspēt to uzstādīt līdz 17.06. , lai bērniem sagatavotu pārsteigumu dzimšanas dienā. Atrodu veikalu 220.lv, kurš Sola piegādi līdz 16.06. Jes, der! Pasūtu foršu batutu ar pieskrūvējamu basketbola grozu un gaidu piegādi. Darbā paņemu jau atvaļinājumu uz 17.06, lai pa dienu varu salikt batutu, un vakarā bērniem būtu pārsteigums. Diemžēl, 16.06 batuts neatnāk. Zvanos uz 220.lv, ņemos, bet tik ilgu atbilde...
220.lv - Slikts serviss
Neiesaku šo veikalu, jo piegādes termini, kas mineti mājaslapa, pasūtot preci, neatbilst realitātei. Šajā gadījuma pasūtīji, saņemu sizinu, ka prece plānota 03.07 (kas bija 2 dienas vēlāk, neka sakotnēja info mājaslapa preces pasūtīšanas bridi, bet nu, dažas dienas nav kritiski) , vakar ieejot 220.lv konta, redzu, ka prece gaidāma 09.07.2020. Ja precei ir alternatīvs pārdevējs ar labāku reputāciju, viennozīmīgi izvelaties to, izskatās, ka 220.lv servisa kvalitāte pēdējo 4 gadu laika ir kritusies drastiski.
220.lv - Обман, хуже некуда
15.06.2020 была заказана детская горочка #8943914. Получение в тот-же день. Как бы не так! 16.06 после уточнений сообщили, что машина задержалась и товар будет доставлен до вечера. Ну-ну. 18.06 пришло смс о том, что товар ещё задержится на пару дней. Хорошо... Захожу проверить статус заказа 20.06 и вдруг выясняется что он был отменён в одностороннем порядке 19.06. Класс, так держать - ребёнок остался без развлечения как раз в жаркие дни! Цена с купоном (10 eur) была 44 eur. В итоге купили за 72 eur в другом магазине и в заявленный срок. Верните разницу!
220.lv - Slikts serviss
Labdien. Ļoti nepatīkams veikals un apkalpošana. Ieraudzīju preci pie kuras dotajā brīdī bija atlaide, pērkot šo preci ievadīju atlaižu kodu ailē sale 3484 atlaides. Tad arī vēlējos maksājumu dalīt trijos maksājumos kā piedāvāts. Apmaksa pa daļām 3 x € 50.39 pasūtījumu nevarēju noformēt līdz galam, jo kaut kas nestrādāja sistēmā... - bija arī vēls pl.23,50. Domāju sarakstīšos ar veikalu 220 otrā dienas rītā. Tā arī izdarīju bet neviens neuzskatīja par vajadzīgu ko palīdzēt. Atbilde bija neko...
220.lv - Brāķēta prece
Ļoti slikta apkalpošana un loģistika, vispār zem katras kritikas, pasūtīju putekļusūcēju, atveda bet brāķi, uzreiz uzrakstīju un aizsūtīju bildi, kas trūkst, teica ka risinās, bet pagāja vairāk ne kā 2 nedēļas, nekas netika darīts, 3 reizes zvanīju, Saka ka zinot bet neko nedara.
220.lv - Briesmīgs klientu serviss un nepiegādā preci
12.06 iegādājos šajā kantorī preci - saimniecības iekārtu - par lielu naudas summu apstiprināta piegāde bija uz 20.06 - ilgi, bet domāju, ok 20.06 saņēmu ziņu, ka prece nodota kurjeram un tiks piegādāta 25.06 25.06 visu dienu sēdēju mājās un gaidīju preci - neatbrauca, nepiezvanīja, neatsūtīja ziņu 26.06 zvanīju un jautāju, kad būs - noskaidrošot un atzvanīšot 29.06 man neviens nav atzvanījis un kad piezvanīju pajautāt, kad beidzot būs prece, izrādās, viņiem neesot iespējams piezvanīt...
220.lv - Melo
Melo par par to, ka var nākamajā dienā izņemt pasūtījumu, kurš jau ir noliktavā, laikam tiem autistiem ir grūti izsniegt preci, kura jau ir noliktavā, tā vietā uzraksta epastu - pagaidi vēl divas dienas. Kad pazvanu, Saka ka tā ir jābūt, bet godīgi sakot prasās uzšaut. Elementāri preci nevar izsniegt duraku bars...
220.lv - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss. Izņemot telefona operatorus, kas mēģina visu atrisināt paši, bet īsti nevar. Kompānijā valda haoss un laicīgi viņi tikai noņem naudu no konta. Spēlē ar cenu un atlaidi. Pievieno cenai 10% un tad dod atlaidi 10%. Sēni un negodīgi triki. Piegāde kavējās un nav prognozējama.
220.lv - Slikts serviss
Ļoti slikts klientu apkalpošanas serviss, pareizāk sakot, vispār nav klientu apkalpošanas serivsa. Pasūtīju preci, kura tika solīts ka tiks piegādāta nedēļas laikā, bet beigās saņēmu tikai pēc mēneša un neuzvienu no maniem epastiem netika atbildēts. Protams ka aizkavēties piegāde var, tāpēc nolēmu vēlreiz izmēģināt viņu piedāvājumu - šoreiz izvēlējos preces kas jau ir noliktavā un pieejamas jau rīt, tā kā izvēlējos piegādi uz mājām - tad plus 2 dienas nāca klāt, šobrīt jau ir pagāJusi nedēļa...
220.lv - Slikts serviss
Pasūtot preci, mēnesi gaidot, tikka atsūtīta nepareizā, mūsu gadījumā paklājs, pasūtījām taisnstūra veida pūkaino paklāju, saņēmām apaļo, zvans uz klientu servisu, atbild lai sūtot epastu ar bildēm un sūtijuma nummuru, tā arī izdarām, paiet vairākas dienas, neviena atbilde, sūtu epastu atkārtoti, saņemam atbildi lai ejot uz pastu un sūtot preci atpakaļ, ikdienas steigā nav tas iespējams, lūdzu lai atsūta īsto preci un ar to pašu kurjeru aizsūtīsim šo atpakaļ, protams atbildes atkal nav, sēžu...