220.lv - Krāpšana, nekorekta attieksme
Interneta veikalā 220.lv š. G.12. Un 13. Decembrī tika veikti divi pasūtījumi (9945710, 9950276) ar kurjer piegādi uz mājām, diemžēl divu dienu laikā tika atvesta tikai daļā pasūtīto preču, kurjers apgalvoja, ka viss atdots, taču trūkst četras preces uz vairāk kā 60 eur. Esmu veikala vip klients un tur iepērkos regulāri, taču šoreiz tieku pazemots, jo veikals uz vairākkārtējiem pieprasījumiem vai nu sniedz vienu un to pašu atbildi, ka tiek precizēts, vai pieprasa kaut kādas fotogrāfijas, kas ir pilnīgi neloģiski, jo kā var nofotografēt to, kas nav piegādāts. Atmaksu nevēlas veikt un, acīmredzot, piesedz zagļus savā noliktavā vai izvēlētajā kurjer dienesta, jo veikala sistēmā taču jābūt redzamam, kas ticis nodots piegādei un kas piegādāts. Nekur parakstīties par piegādi arī neviens vairs neprasa. Vai man tagad jāpieļauj šī cūkošanās un jāsamierinās ar līdzekļu zaudējumu? Šis nav nekāds strīdus jautājums, tāpēc atbildība ir jāuzņemas veikalam un jāveic atmaksa par nepiegādātajām precēm! Iesaku citiem pārdomāt, vai šajā veikalā vēl iepirkties, jo arī man līdz šim bija diezgan labs viedoklis par šo veikalu.
Pievienot komentāru