220.lv

PIGU Latvia SIA
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

23%
Sūdzības
1024
Atrisinātas
76
Ar atbildēm
1134
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

220.lv Pigu latvija - Vecu riepu pārdevējs

Vecu riepu pārdevējs 2020.10.12. Veikts pasūtījums pasūtīju bridgestone riepas pasūtījumā vienīgais, ko norādīju, bija: lai piegādā ne vecākas riepas kā iepriekšējo 12 mēnešu ražotas. 2020.10.16 saņemts pasūtījums. Rezultātā man piegādāja 2011 gada riepas (9 gadu vecas riepas) . Sūdzējos 220.lv. Pēc vairākkārtējām sarakstēm e-pastā saņēmu šādu atbildi: __________ no: [slēpt]@220.lv date: ceturtd. , 2020. G. 5. Nov. , plkst. 08: 40 subject: re: bojāta prece - nav fotogrāfijas [ref: _00d2p12jbd...

220.lv - 12 preču vietā saņēmu vienu, bet apmaksāts par 12

12 preču vietā saņēmu vienu, bet apmaksāts par 12 Pasūtīju 12 mīklas rullīšus, bet saņēmu 1, neskatoties uz to, ka maksājums bija veikts priekšapmaksā. Pati pēc pasūtījuma aizbraukt nevarēju, tāpēc palūdzu vīram. Pirmo reizi tā apmaksāju, un rezultātā tērēju savas nervu šūnas, lai čakarēties ar šo problēmu. Заказала 12 детских скалок, а получила одну, не смотря нa то сто оплатила предоплатой за 12. У меня слов не хватает. Почему нельзя сделать свою работу хорошо, если человек потратил свои деньги.

220.lv - Negodīgā komercprakse

Negodīgā komercprakse Kāpēc šobrīd skrejceļš Zipro Dream maksā 1299 euro? Ja pavasarī šo pašu trenažieri varēja iegādāties par 850 euro, ar visu piegādi uz mājām. Tajā pašā laikā, maijā no Ksenukai varēja iegādāties par 790 euro. Vai šī nav negodīgā komercprakse, ja pandēmijas laikā ir šāds cenu pieaugums? Pat no Polijas, šobrīd var iegādāties šo pašu trenažieri, par cenu kas zemāka par 1000 euro. Un tā nebija akcijas cena

Atrisināta220.lv - Slikts serviss un krāpšana

Slikts serviss un krāpšana 220.lv pasūtīju trauku komplektu. Pasūtījuma nr. 9290066. Preces tika piegādātas ātrāk, kā bija solīts, bet, atverot iepakojumus, atklājās, ka pasūtīto divu komplektu vietā (12 šķīvji) ir atsūtīti tikai 2 gabali šķīvji. Nofotografēju pasūtījuma saturu un nosūtīju pretenziju uz epastu [slēpt]@220.lv 8. Septembrī. Līdz šodienai, 14. Septembrim, situācija atrisināta nav. Operatore atbild, informācija nodota, skaidrojam radušos situāciju un vairāk neko palīdzēt nevar. Kad jautāju, kam zvanīt, ka...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Tiku apkrāpts, pasūtīju preci no 220.lv, kuras mājaslapā preces nosaukums un apraksts bija viens, bet saņēmu preci pilnīgi citu. Naudu par preci viņi atsakās atgriezt. Biju pasūtījis smaržas, kur nosaukuma vietā bija rakstīts 220.lv mājaslapā "parfimērijas ūdens", tad, lai es pārliecinātos par to, es zvanīju uz 220.lv telefona numuru, kurā operators izskatot manu sūtījumu pēc mana pasūtījuma numura, apstiprināja, ka tas ir "parfimērijas ūdens", bet man atnāca "parfimērijas dezodorants", tātad es esmu vīlies par to, ka 220.lv serviss nepiedāvā risinājumu. Paldies.

Atrisināta220.lv - Ужасный сервис, не компетентный менеджер

Ужасный сервис, не компетентный менеджер 06.02.2020 созвонилась с оператор рассказала о том что есть проблемы с товаром таким как без проводные наушники и смарт часы которые приобрела у них, на что оператор сказала прислать на [slēpt]@220.lv описание проблемы и приложить фото или видио. Я так и сделала отослала 07.02.2020 вот такое письмо " labdien! Man neapmierina pulksteņa darbošanās un kvalitāte. Lādēju 3 stundas no rīta rada ka pilna batareja un vakara jau izladejas un izslēdzas. Es viņus izmantoju tikai savienošanai ar telefonu...

Atrisināta220.lv - Bojātā prece

Bojātā prece Pasūtīju dārgu kolekcijas Lego preci. Saņēmu bojāto preci, ko piedāvāja remontēt! Preces iepakojums izskatās ka būtu taisīts vaļā, kaut gan tur ir speciālās aizlīmēšanas atzīmes ar numuru! Viena pusē tā bija norauta ar visu iepakojumu. UZ ABĀM KASTĒM! Ko viņi taisās remontēt – kartona kasti? Paši aicina iesaiņot preci pirms sūtīšanas, bet paši ir iepakojuši dārgo preci tikai pārtikas plēvē! Pie tam vel kolekcijas preci! Ka minimums to vajadzēja iepakot kartona kastē, nerunājot par to ka...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikta attieksme pret klientu. Pasūtījumam (9127727) bija jābūt piegādātam 06. Aug. Nav piegādāts vēl šodien 17. Aug. Esot pazudis Dpd noliktavā un notiek meklēšana. Nekāds termiņš netiek dots, vienkārši meklē un gaidiet. 3 reizes zvanīju uz palīdzības tālruni un katru reizi Sola, ka atzvanīs un nokārtos, bet nekā. Šodien zvanu un prasu, lai tad atceļ šo sūtījumu, man tiek atteikts, jo tā neesot viņu vaina. Atsūtīt atteikumu rakstiski atsakās.

220.lv - Atgriešana

Atgriešana Pārdevējs atteicās pieņemt atpakaļ preci atpakaļ, bet 14 dienas nav pagājuši no precēs pirkšanas. Pārdevējs slikti (nav korekti) runāja ar mani (klientu) , bet nebija nekādu iemeslu runāt ar mani tāda toņa un veidā. No manas puses bija viss nepieciešamais lai atgriezt preci atpakaļ (pirkuma čeks, oriģinālais iepakojums, kurš nebija salabots) . Vairāk 220.lv neiepirkšu nevienu lietu un citiem arī nerekomendēšu.

220.lv - Gaidi savu preci, bet nesaņem

Gaidi savu preci, bet nesaņem Pasūtīju preci 220.lv portālā. Piegādāt, solījās, pēc 3 nedēļām. Gaidīju ar nepacietību, kad beidzot saņemšu savu preci. Sākotnēji tika nomainīts piegādes datums. Visu laiku sekoju pasūtījuma statusam,. Un dienā, kad bija jāsaņem prece, saņēmu sms, ka tomēr prece nav pieejama un netiks piegādāta. Piedotie, bet tad nebija jāuzrāda, ka prece ir pieejama noliktavā, jāpieņem samaksa. Un pat ja gadījās, ka sistēmā ir kāda problēma, tas bija jāpaziņo 3 dienu, maksimums nedēļas lakā, nevis pēc 3...

220.lv - Krāpšana 220.lv, Kūdras biotualete garden

Krāpšana 220.lv, Kūdras biotualete garden Cena neatbilstošs produkts, drenāžā nefunkcionē ka normālam atdalošam tualetēm dēl tā rodas smakā. Produkts ražots Krievija un maksa tur aptuveni 60 eiro un protams atbilstoša kvalitātē (Latvija mēs nopērkam pa 169). Instrukcija tikai krievu valodā. Bildes, protams, viņiem skaistas, un uz to arī mēs uzķērāmies, bet pats produkts nav tās cenas vērts. tualetes nosaukums : Kūdras biotualete, Zaļa Kūdras biotualete Garden Neziņām kur nosūtīt sūdzību par šo produktu, jo viņš reāli nepilda funkciju

220.lv - Melo, velk visu garumā, neatbild

Melo, velk visu garumā, neatbild Gribēju padalīties ar savu pieredzi. Man bija uzdāvināta dāvanu karte, es pasūtīju divas preces, ar visu piegādi, uz 20.07.2020. Pirma šī datuma atnāca ziņa, ka prece vel kavējās un bus uz 23.07.20202. Ok gaidu,.. Pēkšņi atnāk sms, ka par precēm tiks atskaitīta nauda 2 dienu laikā. Nu neko ja nav, tad nav dabūšu visu atpakaļ,. Un jau pasūtu bērnam krēsliņu bērnu veikalā. Ar domu, ka atgūšu visu. Pēc 2 dienām man ienāk 0,56 eur. Un atnāk viena no precēm uz dpd pakomātu. Rakstu viniem, kas un kā...

220.lv - Плохой сервис

Плохой сервис У меня по каким-то причинам перестала работать электронная книга. Принесли её в магазин на проверку. Сидящая там работница сразу сказала, что вы её сами сломали. Хотя мы попросили проверить её в сервисе, т. К книга сама перестала работать. Не рекомендую этот магазин. Обман по гарантии.

220.lv - Slikts serviss!!!

Slikts serviss!!! Uzņēmums nav tendēts uz kvalitatīvu servisu un apkalpošanu. Kad bija vēlme pasūtīto preci saņemt akropoles pārstāvniecībā, uzņēmums nespēja to realizēt. Iemeslu paskaidrot nevar, uz jautājumiem un vēstulēm neatbild ne telefoniski, ne [slēpt]@220.lv nožēlojams uzņēmējdarbības paraugs.

220.lv - Krāpšanās ar cenām

Krāpšanās ar cenām Veikala 220.lv Cenas visām precēm ir dārgākas nekā citos veikalos. Par piegādi nav vērts runāt, to jau visi zina, ka var nākties gaidīt 3 mēnešus un tad tikai atdod naudu. Sazvanīt veikalu nevar, ir tikai viens numurs, kas protams ir aizņemts visu laiku. Darbinieki un piegādātāji ir līmenī, bet veikala vadībā ir pilnīgi idioti, kas sasola ļoti daudz, bet nabaga izpildītājiem nav ne 6 rokas, ne 12 kājas, lai to visu paveiktu.

220.lv - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Drausmīga pieredze. Pasūtījuma piegādes datums tika pārcelts par mēnesi. Vairāku sarunu ceļā noskaidroju, ka problēma ir daļa no pasūtījuma (biju pasūtīJusi divas lietas - dušas durvis un dušas bļodu) . Piekritu vienu pasūtījuma daļu atcelt, bet otru man solīja piegādāt pēc pāris nedēļām. Tas tiešām notika, bet pēc sarunas ar veikalu noskaidroju, ka ir pieejama bezmaksas piegāde uz mājām - vēl pēc divām nedēļām. Tā kā remonts jau tāpat bija aizkavējies, piekritu šādam risinājumam. Te nu sākā...

220.lv - Meli par piegādi un preces pieejamību

Meli par piegādi un preces pieejamību 19.06. Pasūtīju preces teica ka 06.07. Būs tad pārcēla uz 09.07 tad vēlreiz pārcēla uz 17.07 un tagad tikai paziņoja e-pastā, ka kavējas un nu būs 24.07! Sanāk vairāk kā mēnesi viņi čakarēsies. Ja preces nav tad tā arī ir jānorāda nevis visu laiku tik pagarināt piegādes datumu kamēr her viņ zin no kurienes viņiem to preci vēl atvedīs, pēc citu cilvēku sūdzībām redzu, ka viņiem tas jaunais prikols visu laiku mainīt piegādes datumu.

220.lv - Preču piegādes kavēšana, naudas neatgriešana

Preču piegādes kavēšana, naudas neatgriešana Preces pasūtīju 20.05. Trīs reizes tika pārcelti datumi, pēdējais uz 30.06. Pieklājības pēc, lai varu rēķināties ar precēm, 20.06. Zvanīju 220.lv, vai tiešām rīt būšot jo iepriekš vienmēr pārcēla. Darbiniece aizgāja uzjautāt noliktavai, man atbildēja, jā, esot uz vietas, rīt būs. 30.06. Nekādas ziņas no 220.lv zvanīju 01.07. , - darbiniece sāka klāstīt - jā var gadīties, ka viena prece nav uz vietas (aizvakar bija, šodien nav?) . Palūdzu, lai atzvana, kad būs - neviens nedeva ziņu. Zvanīju...

220.lv - Meli par piegādi

Meli par piegādi Rupji kavē piegādes! 11.06. Vēlos pasūtīt batutu internetā, bet man nepieciešams, lai varu paspēt to uzstādīt līdz 17.06. , lai bērniem sagatavotu pārsteigumu dzimšanas dienā. Atrodu veikalu 220.lv, kurš Sola piegādi līdz 16.06. Jes, der! Pasūtu foršu batutu ar pieskrūvējamu basketbola grozu un gaidu piegādi. Darbā paņemu jau atvaļinājumu uz 17.06, lai pa dienu varu salikt batutu, un vakarā bērniem būtu pārsteigums. Diemžēl, 16.06 batuts neatnāk. Zvanos uz 220.lv, ņemos, bet tik ilgu atbilde...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Neiesaku šo veikalu, jo piegādes termini, kas mineti mājaslapa, pasūtot preci, neatbilst realitātei. Šajā gadījuma pasūtīji, saņemu sizinu, ka prece plānota 03.07 (kas bija 2 dienas vēlāk, neka sakotnēja info mājaslapa preces pasūtīšanas bridi, bet nu, dažas dienas nav kritiski) , vakar ieejot 220.lv konta, redzu, ka prece gaidāma 09.07.2020. Ja precei ir alternatīvs pārdevējs ar labāku reputāciju, viennozīmīgi izvelaties to, izskatās, ka 220.lv servisa kvalitāte pēdējo 4 gadu laika ir kritusies drastiski.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes