www.sudzibas.lv 220.lv Māna klientus, kavējas sūtījums, briesmīga attieksme

220.lv - Māna klientus, kavējas sūtījums, briesmīga attieksme

Briesmīgs pakalpojuma nodrošinātājs. Pasūtīju podu (kas ir steidzami vajadzīgs) un vadoties pēc solītā, preci vajadzētu jau sen saņemt, tā vietā - aizbraucām pakaļ saplēstam podam, kuru gaidījām, kad nu beidzot apmainīs pret jaunu, diemžēl 220.lv nekompetento darbinieku attieksme un nemākulība, visu noveda tik tālu, ka nu jau 2. nedēļas ne miņas no jaunā (SOLĪTĀ) poda. Darbinieki sola, ka būs rīt, parīt, pēc nedēļas un tad atļaujas teikt, ka nezina, kad būs. Tā nu pateicoties šim briesmīgajam pakalpojumu sniedzējam, vēl aizvien gaidām podu, ar cerību, ka varbūt kādreiz tomēr tas tiks piegādāts. Neiesaku nevienam un pati arī diez vai kādreiz izmantošu 220.lv pakalpojumus!

30.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 04.01.2021

Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

Z

Komentāri (2)

T Taisnīgums99 30.12.2020

Aizbraucaat pakalj sapleestam podam vai tomer braucot pashi to podu sapleesaat? Kur un kaa to sanjeemaat? Izskataas peec meegjinajuma apkrapt veikalu.

Joe Rogans👽 31.12.2020

Vēlos paslavēt 220, mana paciņa atnāca precīzi 30. datumā bez nekādām aizkavēšanās utt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes