220.lv - Māna klientus, kavējas sūtījums, briesmīga attieksme
Briesmīgs pakalpojuma nodrošinātājs. Pasūtīju podu (kas ir steidzami vajadzīgs) un vadoties pēc solītā, preci vajadzētu jau sen saņemt, tā vietā - aizbraucām pakaļ saplēstam podam, kuru gaidījām, kad nu beidzot apmainīs pret jaunu, diemžēl 220.lv nekompetento darbinieku attieksme un nemākulība, visu noveda tik tālu, ka nu jau 2. nedēļas ne miņas no jaunā (SOLĪTĀ) poda. Darbinieki sola, ka būs rīt, parīt, pēc nedēļas un tad atļaujas teikt, ka nezina, kad būs. Tā nu pateicoties šim briesmīgajam pakalpojumu sniedzējam, vēl aizvien gaidām podu, ar cerību, ka varbūt kādreiz tomēr tas tiks piegādāts. Neiesaku nevienam un pati arī diez vai kādreiz izmantošu 220.lv pakalpojumus!
Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
Komentāri (2)
Aizbraucaat pakalj sapleestam podam vai tomer braucot pashi to podu sapleesaat? Kur un kaa to sanjeemaat? Izskataas peec meegjinajuma apkrapt veikalu.
Vēlos paslavēt 220, mana paciņa atnāca precīzi 30. datumā bez nekādām aizkavēšanās utt.