www.sudzibas.lv 220.lv Nesaņemta prece

220.lv - Nesaņemta prece

Laicīgi izvēlējos ziemassvētku dāvanas un lai nav jādrūzmējas pa veikaliem jau decembra pašā sākumā veicu pasūtījumu no interneta veikals 220.lv. Pēc nedēļas saņēmu ziņu, ka pasūtījums nodots omniva Latvija. Vel pēc nedēļas sāku interesēties omniva Latvija, kad tad paka tiks piegādāta. Nekāda ziņa. Tā kā interneta veikals 220.lv pie pasūtījuma informācijas norādīts, ka tiks piegādāts līdz 21. Decembrim, tad šodien sazinājos ar interneta veikals 220.lv, lai noskaidrotu kāpēc pasūtījums nav pie manis nonācis. Izrādās, ka omniva Latvija
manu paku ir padzenājusi pa rīgu un atgriezusi atpakaļ interneta veikals 220.lv. Skaidrības labad jāpiebilst, ka pasūtījumā norādīju, ka vēlos preci saņemt Limbažu pakomātā. Tā nu interneta veikals 220.lv tikai spēj atvainoties par neērtībām un omniva Latvija turpina klusēt, bet man nebūs laicīgi iegādātā dāvana, ko likt bērnam zem Eglītes. Paldies interneta veikals 220.lv un omniva Latvija par sabojātajiem ziemassvētkiem

22.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 22.12.2020

Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju

E

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes