220.lv - Briesmīgs serviss
Pasūtīju krēslu 11.12, kuram bija jāatnāk 22.12. Profilā tika nomainīts saņemšanas datums uz 29.12 par ko mani neviens nepabēdināja. Prece bija domāta ka dāvana uz 26.12. Zvanīju, man teica ka kurjers nepaspēja paņemt preci. Rakstīju arī 220 lv - savu vainu viņi pārliek uz ražotāju, ka nebija pieejama prece, tad sakiet lūdzu, kāda velna pēc prece bija jūsu internetveikalā un saņemšanās datums bija 22.12!
Labdien, Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
Komentāri (6)
Juus rakstat, ka bija noradits, ka datums nomainits uz 29.12
Tad kapec melot, ka neesat bridinats? Jus iespejams esat krapnieks ilja tarasovs
100 punkti ka tas jau bija pamanīts par vēlu. Un pats Ilja pamanīja ka datums samainīt tika, jo preci nesagaidīja. Vai gribēja pārbaudīt preces statusu, kad jau rīt dāvināt vajadzētu šo krēslu pieņemsim. Kad es stradāju internet veikalā vienmēr sacīju ka prece būs mēneša laikā. Nevajag konkretizēt datumus, ja viņi Jums mainās! Tā ir īsta krāpšana.
Cenas baigi paceltas :(
Cenas ir krietni augstākas nekā parasti .
Vismaz atbild uz tavu problēmu , atšķirībā no 1a.lv
Žēl tikai ka atbild mēlojot. Lūk kur ir viņu problēma.