220.lv - Preces, kas nedarbojas
Iegādājos wireless austiņas. Saņēmu preci, pārbaudīju un konstatēju, ka labā austiņa nestrādā. Zvanīju klientu atbalstam, izklāstīju problēmu. Rekomendēja preci atgriezt atpakaļ, izmantojot atteikuma tiesības. Tā arī izdarīju (lieki teikt, ka preču atgriešana arī nav klientam draudzīgs process, ņemot vērā, ka to var izdarīt tikai, ierodoties pie viņiem uz vietas veikalā vai sūtot ar Latvijas pasta starpniecību, kas ir ārkārtīgi klientiem nedraudzīgs uzņēmums) . Veicu jaunu pasūtījumu - šoreiz dārgākas cita zīmola austiņas. Saņēmu - un atkal nestrādā viena austiņa. Zvanīju klientu atbalstam - un šoreiz man tur paziņo, ka uz šo preci atteikuma tiesības higiēnas apsvērumu dēļ neattiecas. Jā, izrādās viņiem tas mājaslapā rakstīts, bet - ptac mājaslapā šādu info neatradu. Un ko - tad sanāk, ka no pirmās preces esmu atteikusies, un esmu arī atteikusies no garantijas remonta (ko klientu atbalsts ieteica uzrakstīt, ka nevēlos garantiju, bet vnk izmantoju atteikuma tiesības) . Reāla krāpniecība!
Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
Pievienot komentāru