220.lv - Čakarēšana ar cenu
Pasūtīju elektrisko skrejriteni, ne to lētāko. Pēc brīvdienām darbadienas naktī saņemu paziņojumu, ka pasūtījums atcelts. No rīta zvanu. Stāsta ka mēģinājuši sazināties un nav izdevies. Jā, kāds zvanīa no parastā telefona, pacēlu, prasu, bet klusums un tad nomet. Neatzvanīja. Nodomāju, ka kāds kantoris ar reklāmām vai krāpnieks, tāpēc nezvanīju atpakaļ. Nu labi, Sola atjaunot pasūtījumu vai arī man pašam izveidot jaunu. Par piegādes veidu gan neizlēmām uzreiz, jo situācija mainījusies šo dienu laikā, tāpēc teicu, ka varu pats no jauna pasūtīt mirkli vēlāk un izvēlēties piegādes veidu.
Tavu pārsteigumu, nu jau 669€ vietā 699€. Zvanu, lūdzu atjaunot savu iepriekšējo pasūtījumu, taču nosauc jau jauno cenu, kaut arī dokuments epastā taču mainījies nav. Jautāju kādēļ man jāmaksā vairāk pēkšņi, ja biju pasūtījis ar citu cenu un viņu slinkuma dēļ pasūtījums nenotiek? Visu taču biju ievadījis, apstiprinājis, maksāšanas metodi izvēlējies kopā ar piegādi. Kāpēc bez manas ziņas tiek atcelts un tad prasīts maksāt vēl 20€?
Cenas varot mainīties katru dienu un tāda tagad esot. Teicu nē, paldies.
Man tā izskatās pēc pircēja maldināšanas. Acīm redzot, labāk ir nepārdot vērtīgu preci un zaudēt klientus, nekā piekāpties savas kļūdas dēļ jo vairs jau tiešām neiegādāšos pie jums preces.
Pievienot komentāru