Pigu Latvia SIA - Slikts serviss, bojāta prece
Veicu pasūtījumu 220.lv pasūtīju Lampu Lampa Sufitowa braz + miedž izvēlējos pasūtījumu saņemt savas dzīves vietas pasta nodaļā, un atverot iepakojumu konstatēju ka lampas kupols ir viss sašķīdis es jūtos ļoti sarūgtināta jo Cena lampai 44,05 un tā nav maza summa cilvēkam, kas nepelna tūkstošus.
Nezinu kā vispār tie kurjeri strādā neapzinoties mantas Cenas un plīsumu konsistenci visu met busā iekšā ar visu spēku? Es nesaprotu serviss ir vienkārši briesmīgs, esmu patiesi neapmierināta, un sakiet kā turpmāk vispār var kautko pasūtīt?
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Paldies!
Diemžēl, pēc Jūsu minētā pasūtījuma numura neatrodam sistēmā pasūtījumu, kas atbilstu minētajai precei un summai.
Lai pēc iespējas ātrāk varam rast risinājumu situācijai, lūdzam sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru pa tel. +371 25220220.
220.lv
situācija veljoprojam netika atrisināta, bezatbildība pilnā apmērā, sola ka atbildi sniegs tuvākā laikā bet ir pagājis laika periods un atbilde netiek sniegta, lūdza nosūtit bildes uz epastu un turpinājās saruna telefoniski, bet pati situācija netika atrisināta, tukši solijumi no operàtoru puses!
Kāda jēga sniegt par veikalu spilgtas reklāmas, ja pasūtot prece atnāk sasista
Labdien!
Mūsu zvanu centrs šodien ar Jums sazinājās un vienojās par situācijas risinājumu.
Mēs darām visu iespējamo, lai apstrādātu visus pieprasījumus pēc iespējas ātrāk. Turpmāk lūdzam Jūs uzreiz sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, kas ievērojami paātrinās problēmas atrisināšanu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv
Pievienot komentāru