220.lv - Krāpšana, slikts serviss
Situācija ir sekojoša, 14.10.2021 tika pasūtīts biroja krēsls, pasūtījuma numurs 12934333, uzreiz bija apmaksāta prece ar piegādi uz norādīto adresi, transakcijas numurs ft21287h2t0t, maksājums veikts 14.10.2021, saņēmām attiecīgu paziņojumu ka prece tiks piegādāta 2 darba dienu laikā - 16.10.2021. Pirmo reizi zvanījām 18 datumā, jo aizķere saprotams var būt, uz ko mums atbildēja ka noskaidros un atzvanīs, neviens neatzvanīja, zvanījām nākamajā dienā - atbilde tā pati, noskaidrosim, atzvanīsim, šodien, 21.10.2021 zvanījām atkārtoti, atbildēja ka nezinot, loģistika neatbild un varat rakstīt sūdzību, tas ir jūsu tiesības. Ja 220.lv nevar nodrošināt piegādi, tad kāpēc tiek maldināti klienti? Mēs izvēlējamies 220.lv (nav lētākais variants šai precei) tāpēc ka agrāk nebija problēmu ar šo veikalu. Pašlaik ja 24st stundu laikā nenotiks nekas no 220.lv, virzīsim uz Ptac un ar šo nodarbosies mūsu juristi.
Lūgums 220.lv sazināties ar klientu un atrisināt šo problēmu.
Super, atbildeja tikai šodien un pazinoja, ka kresls bušot 14.decembri! Trūkst vārdu, pēdēja iepirkšanas reize 220.lv
Pievienot komentāru