www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana un slikts serviss

220.lv - Krāpšana un slikts serviss

Pasūtīju bērnam gultu 24.10 un jau 26.10 viņu piegādāja. Preces aprakstā bija rakstīts ka gulta ir ar režģi. Izpakojot preci tika konstatēts ka režģis nav. 27.10 tika rakstīs e-pasts un jautāts kas ir noticis, un kad režģi var piegādāt jo tas ir iekļauts komplektā. Ir jau 07.11 un nav nekādas ziņas. Zvanot viņiem, atbild lai rakstot epastu. Ļoti slikts serviss. Katrā ziņā, nedrīkst paļauties uz šo krāpnieku kantori. Novēlu citiem neizmantot 220.lv pakalpojumus.

07.11.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 08.11.2021

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Edgars Vaivods 08.11.2021

13051483

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes