www.sudzibas.lv 220.lv Ne sūdzība, bet atsauksme

220.lv - Ne sūdzība, bet atsauksme

Laba pieredze gan ar klientu servisu, kurš ir sazvanāms gan ar preces atgriešanu.
Pirmās pandēmijas laikā arī piegādes termiņā iekļāvās.
Vajadzēja sūtīt atpakaļ tualetes poda vāku, jo jika lyra kastē bija ielikts cits vāks. Tā gan ir, ka klientu servisa darbinieki nevar atbildēt uz jautājumiem, taču ir laipni un cenšas palīdzēt ka māk. Par preces atgriešanu visu izskaidro. Naudu atpakaļ saņēmu nedēļas laikā. Tik žēl, ka viņi neatsuta vajadzīgo preci... Jāsūta otro reizi un par kurjerpiegadi jāmaksā atkal.
Preces atbilda aprakstam. Loti laba panna berlingerhaus-iesaku. Nopirku arī kaķiem gutiņas.. Man patika-kaķiem gan nē. Kaķi baidās no gutiņām. Viens kaķis pēc mēneša tomēr iegūlas gultiņā, pagulēja dažas reizes un viss.
Iepirkšos arī turpmāk 220.lv. Sūdzības ir par visiem veikaliem.

25.10.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 28.10.2021

Labdien!
Paldies par Jūsu labo atsauksmi.
Vēlam patīkamu iepirkšanos 220.lv arī turpmāk!

220.lv

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes