Adrese: |
Balasta dambis 15 Rīga Latvia - LV-1048 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67 444 444 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Bizness / Finanses • Bankas |
Sociālie tīkli: |
Swedbank - Sūdzības un atsauksmes
Swedbank - Neparskaita naudu
Netiek parskaitita nauda laicīgi lūdzu pārskaitat naudu lai par jums nebutu daudz sūdzību cerams ka sapratāt visu ko es jums un citi sākam paldies par sapratni lai turpmāk tas vairs neatkārtojas paldies Jums visiem cilvēkiem ...paldies jums
Swedbank - Slikts serviss
04.11.2023 Mēģināju pārskaitīt naudu savam vecajam draugam Ukrainā no sava Swedbankas konta. Mans draugs ir pensijā un nav armijā. Es viņu pazīstu 52 gadus. Nauda bija paredzēta 3D printera iegādei un dalībai Drukarmy darbā: https://drukarmy.org.ua/about-us . Taču Swedbanka noraidīja šo pārskaitījumu, sakot, ka tas ir “pretrunā bankas politikai”. Tas nozīmē, ka Swedbankas politika ir traucēt atbalstīt Ukrainas cīņu pret Krievijas agresiju. Varbūt Swedbanka atbalsta šo agresiju, atbalsta...
Swedbank Alfa filiāles darbiniece Poļina nav apguvusi ētikas pamatprasmes - Darbinieka uzvedība
Nesen biju t/c Alfa Swedbank filiālē. Ne īpaši laipni mani apkalpoja darbiniece Poļina (uzvārdu nezinu, atceros ka neizrunāja burtu R). Šī kundze runāja ļoti augstprātīgi un pārtrauca mani, neatļāvot pat pabeigt nevis teikumu, bet pat vārdu. Kundze uzskata, ja strāda bankā, tad viņa esot topā. Prasu viņai par Smart ID, a viņa man piedāvā apdrošināties. Nu kas tas tāds? Vispār nedzird ko es viņai saku. Pārgāju jau uz krievu valodu, bet šī arī mani tā arī nesadzirdēja ko es prasu. Tā arī aizgāju...
Swedbank - Slikts serviss
26. Oktobrī devos uz Akropoles Swedbanku ar mazmeitiņu jo pats esmu gados, kur sagaidija diāna simonova konsultants. Viņa bija ļoti nelaipna, man vajadzēja izveidot Smart Id. Izdzina manu mazmeitiņu un pateica man ka esmu vecs un man to nevajag, tā pat neko nejēdzu.. Kā darbinieks var zināt un spriest vai man to vajag vai nē. Devos prom ar paugstinātu asinspiedienu un apbēdināts. Nākam dien devos uz alfas filiāli kur bija jauki darbinieki, kuri visu izskaidroja, piedāvāja variantus. Biju ar mazmeitiņu un darbinieki mums abiem skaidroja.
Swedbank - Apzināta invalīdu maldināšana
Sveicināti! Vēlējos informēt sabiedrību par swedbank izdarībām, īpaši invalīdus, viņu tuviniekus! 2020. Gadā, swedbank, ņēmu valsts garantēto studiju kredītu 2600 eiro apmērā. Aptuveni pēc gada veicu pirmo atmaksu – 600 eiro. 2023. Gadā nopietni saslimu, vdēāvk nolēma piešķirt ii grupas invaliditāti. Tiklīdz saņēmu invaliditātes apliecību, pierakstīju bankas ziņojumu, pamatojoties uz savstarpēji noslēgtā līguma 8.1. Punktu. Īsāk – ja klients ir ieguvis ii grupu, kredīts nav jāatmaksā. Ta...
Swedbank apdrošināšana - Slikts serviss, nesaprotama apdrošināšana
Octa apdrošināšana. Ja mājokļa apdrošināšana tiek noņemta gadiem ilgi no konta neko nejautājot par salīdzinoši augstu cenu, tad ar octu swedbankāesmu jau iekritusi otro gadu pēc kārtas. Beidzoties apdrošināšanas termiņam tika atsūtīts jauns piedāvājums, kas jāapstiprina vairākas dienas pirms termiņa beigām. Nokavēju bankas termiņu, bet vecā Octa vēl ir, nospiežu piekrītu. Piedāvājums pazūd, domāju, ka ar to lieta darīta. Bankas kontā ikdienu neskatos. Nupat atnāca " dāvaniņa" no csdd-milzīg...
Swedbank - Attieksme pret darbiniekiem
Vadības attieksme pret darbiniekiem ir zem katras kritikas. Pirmo reizi ko tādu redzu. Kārtojām darījumu ar darbinieci, saruna noritēja pozitīvi, ļoti labi sapratāmies, viss tika izskaidrots un paskaidrots ļoti labi. Pēkšņi ne no kurienes uzrodas vadītajā, tā varēja saprast un sāka kritizēt darbinieci un iejaukties sarunā. Manuprāt tā nedara nopietnos uzņēmumos. Un likās, ka vadītajā ir daudz nekompetentāka par darbinieci, kura visu ļoti labi izskaidroja. Nezinu, vai tā ir laba attieksme pret darbiniekiem, vismaz ne klientu klātbūtnē.
Swedbank - Piekļuve internetā, konkrēti, no ārzemēm
Sveicināti! Kaut kas ar Swedbank.lv drošības uzstādījumiem ir "nogājis greizi", pārspīlēti "droši". Līdz šim vienmēr izdevās ielogoties interneta bankā, arī no ārzemēm, arī no konkrēta datora (Vācijā). Šajās dienās pēkšņi vispār neatveras mājaslapa (pati pirmā, tur, kur atvērtos saites uz "Bieži uzdoti jautājumi" utt., par ielogošanos kontā nemaz nerunājot. Tas ir tikai Swedbankai .lv . Atveras gan Citadele.lv, gan SEB.lv, Luminor.lv . Pat mēģināju salīdzināt Swedbank/lt , ee, se, mājaslapa...
Swedbank - Krāpšana
Pilnīgi nepamatoti banka no mana konta krāpniekiem pārskaitīja divos maksājumos naudu no mana konta uz krāpnieku kontu Spānija. Situācija ir bankas sistēma diezgan traģiska, jo man atrodoties māja, no konta noskaita naudu, banka pati bloķē karti, es apstiprinu, nauda ir rezervācija jo starpvalstu maksājums, zvanu rakstu, lai neveic darījumu, vienalga banka pārskaita, atsūta paziņojumu, pati visu esmu apstiprinājusī. Lai gan nekad banka neesmu izveidojusi digitālo karti un apstiprinājusi...
Swedbank - Krāpšana
Labdien, sakara ar to, kad pate diemžēl iekāpu krāpnieku nagos, un man no bankas konta tika pārskaitīta mana alga krāpniekiem. Neskatoties uz to kad momenta zvanīju swedbanka apkalpošanās dienesta, un izstāstot visus sīkumus, lūdzu bloķēt kontu un karti. Un sniedza man cerības ziņas, kad naudiņu varēšu atgūt. Nākošajā diena devos uz swedbanku personiski uzrakstīju iesniegumu. Nomainīju visu. Šodien dabūju atbildi, kad pate esmu vainīga, viņiem nav tiesības nepārskaitīt naudiņu ja ir pietiekami konta, un iesniegums ir nepamatots. Ari es esmu protams stulba. Bet nekādas drošības.
Swedbank - Slikts serviss
Nācās apmeklēt swedbank filiāli spice brīvdienā, lai atbloķētu bankas nobloķētu internetbanku, ko diemžēl nevar izdarīt telefoniski, pat apstiprināt identitāti ar smart-id. Izdevās pat pierakstīties uz pēdējo brīvo vietu šajā dienā. Strādā 3 darbinieces, plkst. 15: 00, viena darbiniece aiziet pusdienās, citas starp nākamā klienta apkalpošanu ietur 10 min pauzi, acīmredzot nav vēl pienācis nākamais apkalpošanas laiks. Vīrietis, kas strādā informācijas stendā pie ieejas ļoti augstprātīgā tonī...
Swedbank - Slikts serviss
26. Janvārī zvanīju uz swedbank lai slēgtu kontu, jo tuvākā filiāle atrodas aptuveni 50km no mājām, man teica ka konts ir slēgts un viss ir kārtībā. 27. Martā tētis gribēja ieskaitīt naudu un nejauši uzspieda veco swedbank kontu nevis jauno Seb kontu, zvanījām uz swedbank un tad uzzināju ka tomēr mans konts nebija noslēgts tāpēc lika braukt uz tuvāko filiāli. Šī nav pirmā reize ar sliktu pieredzi apkalpošana, jo 2022. Gada vasarā nozaga no konta lielu naudas summu un pašas beigas swedbank...
Swedbank - paviršība
14.05.2023 ierodoties spice filiālē, lai atvērtu kontu un skolēna isic karti pasūtītu, nokavēju tikšanos par 3 min. Nācās gaidīt gandrīz 30 min. Līdz pieņemšanai. Filiālē nokārtojam visas formalitātes. Vakarā pamanīju, ka skolēna vardam trūkst 1 burts. Swedbank darbiniekam ievadod datus no id kartes radusies neuzmanības kļūda. Vairākas dienas zvanot uz banku (14. ,15. Un 16.05.) kļūdu izlaboja. Filiāles darbiniece pat neatvainojās telefonsarunā par radušos situāciju. Bankas kartei klūdu...
Swedbank - Bankomāts norija naudu
Ieliku bankomātā 510€, bet ieskaitījās tikai 460€. Uzrakstīju bankai vēstuli ar bankomāta adresi, datumu un laiku un situācijas aprakstu. Pēc dažām dienām saņemu atbildi, ka pieprasījums ir nepamatots. Izrādās, situācija nav unikāla, bez tabu ziņoja sieviete par tādu pašu situāciju - norija 50€, un nra.lv raksts, kā vīrietim norija 80€. Mainu banku un swedbank bankomātiem uzticēties neiesaku!
Swedbank - Maksājuma nepieņemšana un sods par kavējumu
Mēģināju veikt maksājumu, diemžēl uz android ierīces swedbankaplikācijā pieprasīja parakstīt ar eparaksts mobile maksājuma uzdevumu. Pēc mēģinājuma - kļūda. Pie bankas maksājuma nekāda paziņojuma nebija par jebkādu rīcību. Pēc vairakkārt mēģinājumiem vairākas dienas, sazinājos ar eparaksts komandu, kura pateica ka jāveic jauna līguma noslēgšanu... Par neveikto maksājumu dabūju sodu, bankas darbinieki neatzīt nekādu vainu, un stāsta ka var taču ar smart id to izdarīt.. Un bla bla bla... Bet...
Swedbank - Necilvēcīga attieksme pret 1.grupas invalīdu
Labdien. Vēlos izklāstīt situāciju kāda notika swedbankā. Manai mammai beidzās baterija kodu kalkulatoram, tākā bateriju nevar paši nomainīt zvanīju uz Rīgu, lai risinātu problēmu, izkaustīju situāciju, ka viņa nevar ierasties filiālē, jo ir praktiski guļoša, atcirta, lai ejot pie notāra, un kārtojot pilnvaru, kura maksā ap 100euro... Viņai tādas naudas protams nav. Palūdzu, vai nevar darbiniece iznākt āra, ja es viņas aizvestu ar mašīnu, bet visur atbilde bija nē. Sanāk, ka man tagad ar gulta...
Swedbank - Slikts serviss
Nekad neesmu rakstījusi sūdzības. Bet laikam ir pienācis tam laiks. 1.03 mēs ar vīru ka parasti nopirkām apdrošināšanu swedbank.lv( ±15€ vērtība). 2.03 iedevām mašīnu paziņām. Pēcpusdienā zvana pazini un sāka ka apstādināja policija un sāka ka nav apdrošināšanas. Aizsūtījām skrinšotu ka ir pirkta, bet policija pateica ir pirkta apdrošināšana uz 1.04 nevis uz martu. Un ielika paziņām sodu 85€. Pēc tā zvanījām uz sweedbank. Un stāstam situāciju, uz ko mums atbildēja " tā varētu būt kaut kāda...
Swedbank - Slikts serviss
Ne kvalitatīva darba izpilde! Nenāk pretī klientam un nemēģina atrisināt problēmu! Problēma bija Smart Id! Bija pieraksts viss bez problēmām, kamēr piegāju pie konsultante, kura bija gados. Aizgājām līdz pusceļam, kad pēkšņi Saka, kad mans telefons neiet tad ir aizķeršanās ar swedbank tehnisku kļūdu dēļ! Pilnīgs absurds, varēja redzēt, kad cilvēks negrib panākt pretī! Darbs kurš aizņem 10min, ne pirmo reizi taisu Smart Id. Plkst. 16: 30 d. 06.03.23. Pieraksts 83. Rindā, sēdēju bez jēgā 30min. Konsultants, prombūšanā, tik parausta plecus. !
Swedbank - Invalīda diskriminācija
Rīgas plazas filiālē 20.12.2022 pie 1. Kases pulksten 15: 45. Swedbank darbiniece izrādīja klaju necieņu pret 1. Grupas invalīdu. Redzot to ka viņa nav spējīga pat galvu noturēt uz augšu, viņa lika viņai pildīt anketas 4 lapas pašai un neļāva man palīdzēt māsai kaut gan viņa turpat blakus bija! Pat pasaucot menedžeri arī menedžere izrādīja tādu pašu attieksmi! Necieņa un nelaipna attieksme bija skaidri redzama. Šādiem cilvēkiem nevajadzētu strādāt klientu apkalpošanas sfērā! Ja tik ļoti nepatīk...
Swedbank - Ļoti slikts serviss
Uzspiestie limiti, komisijas maksas par paskaitījumiem, % par termināļu lietošanu (ārzemēs tādu nav) , sodi par skaidrās naudas iemaksu. Latvijas aitas apcirptas līdz kauliem. Pavemt pie filiāles vajadzētu - bail, uzliks komisiju.