Swedbank

Swedbank AS
Adrese: Balasta dambis 15
Rīga
Latvia - LV-1048
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67 444 444
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Bizness / Finanses  •  Bankas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
325
Atrisinātas
4
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Swedbank - Sūdzības un atsauksmes

Swedbank - Gross incompetence

Gross incompetence I left Latvia at the end of March 2020 and kept my account open because I still had the possibility to use Internet banking, was planning to close it after managing to open a new one in my new country of residence, Austria. So it happened that last week I lost my phone which had the smart id app connected to my Internet banking. I called swedbank and was told that I can close the net banking option for security reasons and call them if I need to make a transaction later or close the account. I...

G Gabi. Babone 24.04.2020
Komentāri 4 Bankas

Swedbank - Naudas zagšana

Naudas zagšana Naudas zagšana swedbank bankomātā. Ievietoju swedbank bankomātā karti revolut lai izņemtu 10€ bet brīdī kad nauda jāizdod bankomāts izmet error un naudu neizdod. Atsaku operāciju vadu visu no jauna bankomāts naudu izdod. Bet skatoties bankas pārskatā uzrādās ka nauda izsniegta un no konta pirmie 10€ atskaitīti lai gan neesmu saņēmusi. Zvanu konsultantam uz swedbank man atsaka palīdzību kā tas neesot viņu kompetencē jo neesmu klients swedbank. Bet naudu norija swedbank bankomātā nevis citā. Kada starpība kādu karti izmantoju ņemot naudu ārā. Ņemu swedbank bankomātā...

D dainukxx 22.04.2020
Komentāri 7 Bankas

Swedbank - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Вся проблема началась из-за smard id. Который очередной раз полител из-за того, что банк не способен обеспечить достойной обслуживание программы. Звонили по ихнему телефону, чтоб разобраться, что за фигня. Оператор разговаривал очень не уважительно. Делая во всем виноватым пользователя. В итого было сказана ехать в банк, но при этом не один из них, не сказал, что надо предварительно записываться. Приехав на место было выяснено, что надо стоять в очереди фиг знает сколько. Говоря с работниками было заметно, закатывание глаз и ухмылки.

з Злюка 16.04.2020
Komentāri 0 Bankas

Swedbank - Pretīgs serviss

Pretīgs serviss Swedbanka kļūst ar vien sliktāka un sliktāka! Šodien šī banka zaudēs vēl vienu klientu! Esmu cieti nolēmis aiziet no šīs bankas! Pēdējie notikumi ar to viņu smārdu neiztur nekādu kritiku! Veselu dienu nevarēju veikt darījumus, cieta klienti un mans prestižs. Ja kādreiz biju labās domās, tad tagad swedbanka ir viena no jēlākajām bankām latvijā! Attieksme pret klientu pretīga gan klātienē, gan attālināti!

Swedbank - Smart ID, Nav iespējams apmaksāt pirkumus visas dienas garumā!

Smart ID, Nav iespējams apmaksāt pirkumus visas dienas garumā! Ievērojot valstī noteiktos noteikumus, vēlos iepirkties interneta veikalā, lai lieku reizi nedotos uz veikalu. Bet visas dienas laikā nav iespējams samaksāt par izvēlētajām precēm. Kāpēc man rīt būs jāpārmaksā par izvēlētajām precēm un jātērē atkal savs laiks un nervi?

L Lase Juska 15.04.2020
Komentāri 3 Veikali

Swedbank - Pilnīgi nepieejama banka bez internetbankas pieslēguma

Pilnīgi nepieejama banka bez internetbankas pieslēguma Esmu neizpratnē, šokā un vispār nesaprašanā kā rīkoties, ko darīt! Kādreiz uz banku varēja piezvanīt, nosaucot klienta nr. , savus datus, atbildot uz dažādiem, klienta apkalpošanas speciālista, jautājumiem, izrunāt savu problēmu un atrisināt. Šobrīd, sarunu uzsāk tikai pēc internetbankas kodu kalkulatora nosauktiem cipariem. Ir sanācis tā, ka bankā ir tikai kredīta konts, internetbanku lietoju ļoti reti. Izrādās, ka arī tā sistēma ir nomainījusies un ar kodu karti nevar vairs tikt...

Swedbank - Apkalposana filiales

Apkalposana filiales Tātad sēžu jau gandrīz 2h un gaidu savu. Darbinieki"apspriežās" par "darbu" bet var dzirdēt ka ne. Viena darbiniece sēž otrai uz galda virpina matus un ņirdz. Tātad cik kompitenti cilvēki strādā bankā? Kustība pēc numuriņiem nekāda. Murgs. Paldies swedbank

A Anna 26.02.2020
Komentāri 2 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Pirms darba, ierodoties swedbank filiālē gaidīju 2h līdz mani apkalpos, bet tik uzzināju, ka swedbank tā pat, kā pie ārstiem visiem pieraksti. Kopš kura laika tādas muļķības. Es piemēram nevaru zināt, kad es tikšu uz banku, kad beidzu darbu jau ciet. Pēc swedbamkas remonta serviss palicis, tik sliktāks.

S Sausmass 13.02.2020
Komentāri 3 Bankas

Swedbank - Krāpšana

Krāpšana Sūta uz manu konta titullapu aicinājumu (iespēju aizņemties noteiktu summu, kas atkarīga no summas kas uz to brīdi ir kontā) bet kad aizpildu visus pieteikumus, vienmēr atsaka. Kas ir maldinoša reklāma un arī kad atsaka kredītu, pēc likumdošanas ir jāpaskaidro kāpēc atsaka un no kurienes ņemta informācija atteikumam. Swedbank domā ka var neievērot likumus. Nekas laiki mainīsies viņi vienmēr mainās...

M Microbolt 13.02.2020
Komentāri 2 Bankas

Swedbank - Ir sliktāka banka par šo?

Ir sliktāka banka par šo? Apkalpotāji ir nekompetenti sivēni. Pretīmnākoši ir pēdējais vārds, kuru izmantošu attiecībā pret tiem. -atjaunoto maksājumu karti apsola piegādāt, bet neSaka kad, līdz ar ko sanāk gaidīt, kamēr termiņš beidzās un jāed zāle, bet uz rīgu no tukuma un atpakaļ, jābrauc ar ričuku. -uz ziņām mājaslapā neatbild -kad atkārtoti piesaki pasūtīt atjaunoto maksājumu karti (kura jāgaida piecas darba dienas) , to tev riebīgā tante, kas visu dienu stāv pie durvīm, nedod, jo rindā sēž pensonāri ar vēlmēm...

E Eduards 12.02.2020
Komentāri 13 Bankas

Swedbank - Беспричинное принудительное закрытие счета нерезиденту Латвии

Беспричинное принудительное закрытие счета нерезиденту Латвии Уважаемый Swedbank Очень сожалею, что ваши нормативные акты заставляют ваш банк отказываться от честных, надежных и законопослушных постоянных клиентов, пользующихся вашими услугами многие годы, оставляя безнаказанными тех, кто этого заслуживает. Очень неприятно получать от банка, которому доверяешь свои денежные средства, письма, которые без всяких доказательств ставят под сомнение репутацию его клиентов. Желаю вам и вашему банку дальнейших успехов в таком бизнесе.

Swedbank - Slikts serviss, maz darbinieku

Slikts serviss, maz darbinieku Gaidam rindā jau 1h 10min, kustības konta atvēršanas numuriem nav nekādas. Saprotu ka tav nav prioritāra, bet nu jau pilnīgs bardaks. Strāda 4 no 10. Vai tiešam tik uzspļauties uz klientiem? Ja optimizējat darbu tad dodiet vairāk iespēju internetbankā

D Dmitrijs 02.01.2020
Komentāri 2 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Swedbank darba laiks 27.12 ir līdz pulksten 16.00. Iegāju, pēc darba 15.15 un nelaipna dāma stāvēja pretī un teica, ka vairs klientus nepieņem, jo esot pārpildīts un strādā līdz 16.00 Piedodiet, atvainojiet, sanāk, ka cilvēkam ir speciāli jāņem brīvdiena, lai aizietu uz banku pastāvēt rindā no rīta līdz vakaram? Es saprastu, ja būtu tur iegājis 15.45 un mani neņemtu pretī, bet es laicīgi aizgāju, lai mani iztriektu ārā? Es saprotu, visi esam cilvēki, visi strādājam, gribam mājās un tā tālāk...

Swedbank - Swedbank Cēsu filiāle apkalpošana zem kritikas!!!!

Swedbank Cēsu filiāle apkalpošana zem kritikas!!!! Labdien, jau otro reizi izmantoju Cēsu filiāles swedbank pakalpojumus, zālē no divām strādā tikai viens, 10 cilvēki sēž pacietīgi un gaida! 20 minūtes viens cilvēks tiek apakalpots! Esmu łoti neapmierināta, lai nomainītu kodu kalkulatoru jāpavada bankā 2 stundas no darba dienas! Vai tiešām nav nekādas cieńas bankai pret saviem klientiem!

Swedbank - Serviss

Serviss Lai uzzinātu vai bankas karte ir gatava un to izņemt ir jāgaida rindā pusotru stundu. Ka prioritāte vienmēr ir cita veida apkalpošanas numuriņi. Un vēl ir kautkāda zelta apkalpošana kur ņem bez rindas. Darbinieku attieksme arī ir ne pati labāka.

S Swedbankfans 23.12.2019
Komentāri 6 Bankas

Swedbank - Неверная информация

Неверная информация Просил работника Swedbanka открыть сберегательный счет она мне открыла, депозитный на срок 5 лет, тепер чтобы я мог пользоватса своими деньгами, я при росторжении депозита должен им платить 1% от суммы. Там сумма приличная, предусмотренная для операции моей мамы за границей, спасибо проворной девушке оператору Карине Шиповаловой, она не дура, она хуже.

к Ктото 19.12.2019
Komentāri 0 Bankas

Swedbank - Bankomāts loti biži ir bez naudas

Bankomāts loti biži ir bez naudas Jau kartējo reizi bankomāti nevar izsniegt nepieciešamo naudas summu. Šodien ienācu t/c Dole lai noņemt naudu no bankomata. Nepieciesama summa bija 90 eur. Bankomāts parādija ka iespējams sanemt tikai 20 eur. Ok. Aizgaju divas pieturas talāk uz t/c zoom. Zināju ka tur ir 2 swedbank bankomāti. Pienāci pie pirma un izrādas ka varu saņemt tikai vai nu 100 eur vai nu 50. Nolēmu saņemt vismaz 50. Megināju vēlreiz sanemt 40 eur bet tas nebija iespējams. Pienācu pie otra bankomāta. Uz ekrāna redzu ka...

S Sandis86 07.12.2019
Komentāri 9 Bankas

Swedbank - Gaidu rindā 2 stundas

Gaidu rindā 2 stundas Atnācu swedbank izņemt skaidru naudu. Apkalpošana ļoti lēna, rindā sēžu jau 2 stundas un dotajā brīdī nav cerību ka izņemšanai naudu. Apkalpošanas ātrums ir 2 klienti stundā. Cik varu saprast pa to laiku ir iegājuši arī citi klienti, kas neizņem naudu, bet vienkārši veido kontus. Gaidīt to ilgi strādājošiem darbiniekiem nav iespējas un vēlmes. Iesaku vadībai vairāk pievērsties klientu apkalpošanas kvalitātei.

S Slapenais 06.12.2019
Komentāri 2 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Bezatbildīga darbinieku attieksme, paņemot savu numuriņu, gaidīju kad mani izsauks, saprotu cilvēku daudz, nogaidot stundu, manu un vēl dažu cilvēku numurus izlaida un izsauca citus cilvēkus, kas bija labi pēc manis. Uz jautājumu administratorei, kādēļ tā, man tā arī netika atbildēts, pagaidīju vēl minūtes 5 ar cerību ka kāds jautājumu atrisinās, es neko nesagaidīju, devos prom. Gribētos tomēr lai darbinieki atbildīgāk izturētos pret klientiem. Paņemt jaunu numuriņu un nogaidīt vēl stundu, man...

_ _kariinkaaa 25.11.2019
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Serviss

Serviss Swdedbank tirgo klientu nummurus laikam dzīve grūta maz miljonu peļņa ! Jelgavas šīs bankas filiālē strādā darbinieces ar aukstrprātīgu toni pret klientu .Jautājums bankas vadībai varbūt būtu jābūt bankas darbiniecei norādei piespraude pie pie abğērba kā lai var zināt ar ko esmu kontantējies?

S Snow5566 23.11.2019
Komentāri 4 Bankas

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes