Adrese: |
Balasta dambis 15 Rīga Latvia - LV-1048 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67 444 444 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Bizness / Finanses • Bankas |
Sociālie tīkli: |
Swedbank - Sūdzības un atsauksmes
Swedbank - Slikts serviss, rupja, nepieklājīga
Pretīga sieviete. Šodien vēlējos atvērt pa jaunu kontu. Esmu bijis swedbank klients vairāk kā 10 gadus. Tur Akrapole kaut kāda veca, rupja, nosodoša Ragana sēž un domā ka viņai ir kādas tiesības nosodīt kā es izskatos. Pretīga. Rupja, nepieklājīga, kā tadus cilvēkus darbā ņem.
Swedbank - Slikts serviss apkalpošana
Labdien. Šodien biju filiālē Daugavpilī Rīgas ielā. Apkalpošana briesmīga. Gribēju lai palīdzēja uzstādit smirt Id manā telefonā. Attieksme ir tada it ka ko tu šeit atnāca ar stulbām jautājumiem. Un nevari atcereties piedavato tev kodus. Kadam nolukam tev vispār tas smart ir vajadzīgs? Nopietni? Ja es atnācu Jūsu filiāle tad laikam vajadzīgs gan. Sabojāja tikai garastāvokli. Galu galā nācās visu taisīt pašai. Kadām nolukām tut tad sež šitas jaunās meitene?
Swedbank - Problēmas ar konta likvidēšanu
Totāla krāpējbanka. Internetbankā nekas netiek uzrādīts par konta bloķēšanu un naudas rezervāciju.Viss parādās tikai pie naudas izņemšanas bankā. Pie pieprasījuma ka vēlos likvidēt kontu bankā,no operātora sākas visādas atrunas un nesaprašanas par konta likvidēšanu.Banka pat klientus negrib laist projām,jo nebūs ko čakarēt.
Swedbank - Slikts serviss
Swedbank savā mājaslapā norāda, ka skaidru naudu bez maksas var izņemt swedbank bankomātos arī Seb bankas klienti. Realitātē swedbank bankomāti nepieņem manu seb bankas karti. Pirms mēneša vēl varēja izņemt skaidru naudu swedbank bankomātos. Domāju, ka tā ir klientu maldināšana.
Swedbank - Negodīgi
Neiesaku apdrošināt nekustamo īpašumu! Negodīgi aprēķina un izmaksā. Piemēram ja bojājums ir uz 1000€ tad izmaksās 40€. Ilgi izskata! Prasa mistiskus dokumentus! Stāsta Skaisti bet realitātē, krāpšana,. Nevienam neiesaku neko pie viņiem apdrošināt... Ceru ka citur tā nav! Neatbild uz vēstulēm un neizskata 2 nedēļu laikā bet gan 6 nedēļas izskata... Un izmaksā tak vispār pēc vairākiem mēnešiem.
Swedbank - Kukuļa izspiešana
Labdien, jūsu jurists Sandis Saulītis 2008. Gadā uzraugot manas kompānijas Sia Viksan saistību izpildi pieprasīja man kukuli 2500 latu apmērā, tas notika tikšanās telpā ar video novērošanu un otrajā tikšanās reizē kukulis tika nodots bankas otrajā stāvā klientu uzgaidāmajā telpā, saprotams man ir liecinieki, gribu lai šie video materiāli tiktu izskatīti un pārbaudīti un mana nauda tiktu atgriezta un vainīgais tiktu saukts pie atbildības. Visus šos gadus klusēju, jo bija neatrisinātas manas un...
Swedbank - Batonu spraušana
Sveiki, Nevaru saprast, vai tā vairāk būtu krāpšana, vai manipulācija, grūti teikt. Bet, man pirms vairāk, kā gada piezvanīja, un piedāvāja zelta kredītkarti, nu, es aizgāju parunāties ar viņiem, teica: "viss būs labi, tas ir ieguldījums nākotnē, būs zemāki procenti, jo vairāk tērēsiet, jo labāk", vienvārdu sakot, tērē tikai no kredītkartes. Tā arī es darīju, katru mēnesi apgrozījums bija pie 1000-200 eur, kā alga ienāk, tā uzreiz atpakaļ uz kredīt karti, līdz 5. Datumam. Nu ko, tagad...
Swedbank - Gross incompetence
I left Latvia at the end of March 2020 and kept my account open because I still had the possibility to use Internet banking, was planning to close it after managing to open a new one in my new country of residence, Austria. So it happened that last week I lost my phone which had the smart id app connected to my Internet banking. I called swedbank and was told that I can close the net banking option for security reasons and call them if I need to make a transaction later or close the account. I...
Swedbank - Naudas zagšana
Naudas zagšana swedbank bankomātā. Ievietoju swedbank bankomātā karti revolut lai izņemtu 10€ bet brīdī kad nauda jāizdod bankomāts izmet error un naudu neizdod. Atsaku operāciju vadu visu no jauna bankomāts naudu izdod. Bet skatoties bankas pārskatā uzrādās ka nauda izsniegta un no konta pirmie 10€ atskaitīti lai gan neesmu saņēmusi. Zvanu konsultantam uz swedbank man atsaka palīdzību kā tas neesot viņu kompetencē jo neesmu klients swedbank. Bet naudu norija swedbank bankomātā nevis citā. Kada starpība kādu karti izmantoju ņemot naudu ārā. Ņemu swedbank bankomātā...
Swedbank - Slikta apkalpošana
Вся проблема началась из-за smard id. Который очередной раз полител из-за того, что банк не способен обеспечить достойной обслуживание программы. Звонили по ихнему телефону, чтоб разобраться, что за фигня. Оператор разговаривал очень не уважительно. Делая во всем виноватым пользователя. В итого было сказана ехать в банк, но при этом не один из них, не сказал, что надо предварительно записываться. Приехав на место было выяснено, что надо стоять в очереди фиг знает сколько. Говоря с работниками было заметно, закатывание глаз и ухмылки.
Swedbank - Pretīgs serviss
Swedbanka kļūst ar vien sliktāka un sliktāka! Šodien šī banka zaudēs vēl vienu klientu! Esmu cieti nolēmis aiziet no šīs bankas! Pēdējie notikumi ar to viņu smārdu neiztur nekādu kritiku! Veselu dienu nevarēju veikt darījumus, cieta klienti un mans prestižs. Ja kādreiz biju labās domās, tad tagad swedbanka ir viena no jēlākajām bankām latvijā! Attieksme pret klientu pretīga gan klātienē, gan attālināti!
Swedbank - Smart ID, Nav iespējams apmaksāt pirkumus visas dienas garumā!
Ievērojot valstī noteiktos noteikumus, vēlos iepirkties interneta veikalā, lai lieku reizi nedotos uz veikalu. Bet visas dienas laikā nav iespējams samaksāt par izvēlētajām precēm. Kāpēc man rīt būs jāpārmaksā par izvēlētajām precēm un jātērē atkal savs laiks un nervi?
Swedbank - Pilnīgi nepieejama banka bez internetbankas pieslēguma
Esmu neizpratnē, šokā un vispār nesaprašanā kā rīkoties, ko darīt! Kādreiz uz banku varēja piezvanīt, nosaucot klienta nr. , savus datus, atbildot uz dažādiem, klienta apkalpošanas speciālista, jautājumiem, izrunāt savu problēmu un atrisināt. Šobrīd, sarunu uzsāk tikai pēc internetbankas kodu kalkulatora nosauktiem cipariem. Ir sanācis tā, ka bankā ir tikai kredīta konts, internetbanku lietoju ļoti reti. Izrādās, ka arī tā sistēma ir nomainījusies un ar kodu karti nevar vairs tikt...
Swedbank - Apkalposana filiales
Tātad sēžu jau gandrīz 2h un gaidu savu. Darbinieki"apspriežās" par "darbu" bet var dzirdēt ka ne. Viena darbiniece sēž otrai uz galda virpina matus un ņirdz. Tātad cik kompitenti cilvēki strādā bankā? Kustība pēc numuriņiem nekāda. Murgs. Paldies swedbank
Swedbank - Slikts serviss
Pirms darba, ierodoties swedbank filiālē gaidīju 2h līdz mani apkalpos, bet tik uzzināju, ka swedbank tā pat, kā pie ārstiem visiem pieraksti. Kopš kura laika tādas muļķības. Es piemēram nevaru zināt, kad es tikšu uz banku, kad beidzu darbu jau ciet. Pēc swedbamkas remonta serviss palicis, tik sliktāks.
Swedbank - Krāpšana
Sūta uz manu konta titullapu aicinājumu (iespēju aizņemties noteiktu summu, kas atkarīga no summas kas uz to brīdi ir kontā) bet kad aizpildu visus pieteikumus, vienmēr atsaka. Kas ir maldinoša reklāma un arī kad atsaka kredītu, pēc likumdošanas ir jāpaskaidro kāpēc atsaka un no kurienes ņemta informācija atteikumam. Swedbank domā ka var neievērot likumus. Nekas laiki mainīsies viņi vienmēr mainās...
Swedbank - Ir sliktāka banka par šo?
Apkalpotāji ir nekompetenti sivēni. Pretīmnākoši ir pēdējais vārds, kuru izmantošu attiecībā pret tiem. -atjaunoto maksājumu karti apsola piegādāt, bet neSaka kad, līdz ar ko sanāk gaidīt, kamēr termiņš beidzās un jāed zāle, bet uz rīgu no tukuma un atpakaļ, jābrauc ar ričuku. -uz ziņām mājaslapā neatbild -kad atkārtoti piesaki pasūtīt atjaunoto maksājumu karti (kura jāgaida piecas darba dienas) , to tev riebīgā tante, kas visu dienu stāv pie durvīm, nedod, jo rindā sēž pensonāri ar vēlmēm...
Swedbank - Беспричинное принудительное закрытие счета нерезиденту Латвии
Уважаемый Swedbank Очень сожалею, что ваши нормативные акты заставляют ваш банк отказываться от честных, надежных и законопослушных постоянных клиентов, пользующихся вашими услугами многие годы, оставляя безнаказанными тех, кто этого заслуживает. Очень неприятно получать от банка, которому доверяешь свои денежные средства, письма, которые без всяких доказательств ставят под сомнение репутацию его клиентов. Желаю вам и вашему банку дальнейших успехов в таком бизнесе.
Swedbank - Slikts serviss, maz darbinieku
Gaidam rindā jau 1h 10min, kustības konta atvēršanas numuriem nav nekādas. Saprotu ka tav nav prioritāra, bet nu jau pilnīgs bardaks. Strāda 4 no 10. Vai tiešam tik uzspļauties uz klientiem? Ja optimizējat darbu tad dodiet vairāk iespēju internetbankā
Swedbank - Slikts serviss
Swedbank darba laiks 27.12 ir līdz pulksten 16.00. Iegāju, pēc darba 15.15 un nelaipna dāma stāvēja pretī un teica, ka vairs klientus nepieņem, jo esot pārpildīts un strādā līdz 16.00 Piedodiet, atvainojiet, sanāk, ka cilvēkam ir speciāli jāņem brīvdiena, lai aizietu uz banku pastāvēt rindā no rīta līdz vakaram? Es saprastu, ja būtu tur iegājis 15.45 un mani neņemtu pretī, bet es laicīgi aizgāju, lai mani iztriektu ārā? Es saprotu, visi esam cilvēki, visi strādājam, gribam mājās un tā tālāk...