Swedbank - Slikts serviss
Nācās apmeklēt swedbank filiāli spice brīvdienā, lai atbloķētu bankas nobloķētu internetbanku, ko diemžēl nevar izdarīt telefoniski, pat apstiprināt identitāti ar smart-id. Izdevās pat pierakstīties uz pēdējo brīvo vietu šajā dienā. Strādā 3 darbinieces, plkst. 15: 00, viena darbiniece aiziet pusdienās, citas
starp nākamā klienta apkalpošanu ietur 10 min pauzi, acīmredzot nav vēl pienācis nākamais apkalpošanas laiks. Vīrietis, kas strādā informācijas stendā pie ieejas ļoti augstprātīgā tonī atraida visus nākošos klientus, lai pierakstās uz svētdienu vai pirmdienu, tāpat nav pilnīgi nekādu iespēju jebko nokārtot, ja nav pieraksta. Uzskatu, ka šāda darba organizācija un attieksme ir absolūti nedraudzīga klientiem, darba organizācija nav racionāla. Esmu vīlusies!
Komentāri (1)
Kas tieši nav racionāls?
Tas, ka darbiniece iet ēst pusdienas?
Ka pēc katra klienta vajag laiku, lai sarakstītu sistēmā kas ar klientu ir runāts, kas piedāvāts, etc?