www.sudzibas.lv Swedbank Darbinieka uzvedība

Swedbank Alfa filiāles darbiniece Poļina nav apguvusi ētikas pamatprasmes - Darbinieka uzvedība

Nesen biju t/c Alfa Swedbank filiālē. Ne īpaši laipni mani apkalpoja darbiniece Poļina (uzvārdu nezinu, atceros ka neizrunāja burtu R). Šī kundze runāja ļoti augstprātīgi un pārtrauca mani, neatļāvot pat pabeigt nevis teikumu, bet pat vārdu. Kundze uzskata, ja strāda bankā, tad viņa esot topā. Prasu viņai par Smart ID, a viņa man piedāvā apdrošināties. Nu kas tas tāds? Vispār nedzird ko es viņai saku. Pārgāju jau uz krievu valodu, bet šī arī mani tā arī nesadzirdēja ko es prasu. Tā arī aizgāju bez nekā. Pieteicos citā filiālē par tā paša jautājuma risināšanu. Ceru ka tur spēs atšķirt Smart ID no jebkā cita.

L

Komentāri (2)

R Rendiii 25.11.2023

Laila, atnāciet un kaut 5 minūtes pasēdiet darbinieka kurpēs. Klienti pret apkalpojošo personālu izturas ar ļoti lielu necieņu. Nekad nenovēlu Jums to izjust uz savas ādas :)

Pacco_al 07.01.2024

Nav tik traki. Cilēki ļoti labi jūt, kā tu attiecies pret viņiem. Jā ir tādi, kuri uzskata, ka tavs uzdevums ir nu nezinu, kurpes viņiem tīrīt, bet tādu nav daudz.
Vienkārši strādājot klientu apkalpošanā nevajag domāt, ka visi ir debīle. Protams, ka mūsdienās to klientu IQ kuri nāk uz baku un kaut ko dara klātienē nav tas augstākais, jo ja tāds būtu visu jau būtu izdarījuši attālināti, bet tika vai tā ja mīli šo barbu un patīk darbs ar cilvēkiem tad tiešām klīnisku gadījumu skaits ir mazs.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes