Swedbank - Necilvēcīga attieksme pret 1.grupas invalīdu
Labdien. Vēlos izklāstīt situāciju kāda notika swedbankā. Manai mammai beidzās baterija kodu kalkulatoram, tākā bateriju nevar paši nomainīt zvanīju uz Rīgu, lai risinātu problēmu, izkaustīju situāciju, ka viņa nevar ierasties filiālē, jo ir praktiski guļoša, atcirta, lai ejot pie notāra, un kārtojot pilnvaru, kura maksā ap 100euro... Viņai tādas naudas protams nav. Palūdzu, vai nevar darbiniece iznākt āra, ja es viņas aizvestu ar mašīnu, bet visur atbilde bija nē. Sanāk, ka man tagad ar gultas viņas būtu jānes iekšā Ventspils filiālē. Rakstīju uz biroju Rīgā protams atbildes nav. Vienkārši necilvēki strādā swedbankā. Ventspilī visas iestādes ir nākušas pretīm, bet swdbanka nē.
Komentāri (18)
Varbūt mēģiniet kļūt par Latvijas pasta klientiem,tur ir opcija,kad finanšu līdzekļus pastnieks pienes uz mājām.
Vajadzīga ir piekļuve Latvija.lv.Mīļš paldies par ieteikumu.
Tad uztaisiet "e-paraksts mobile". Bet būs vajadzīgs smartfons, un pase vai id-karte.
Vienu no pirmajiem kodu kalkulatoriem, kurš vnk nobeidzās, biju nedaudz pajaucis. Baču nomainīt bija ļoti viegli. Varbūt jaunie ir modnāki..
Banka atbildēja, ka nevar paši nomainīt bateriju, jāņem jauns kodu kalkulators.
Jā man arī tāpat atbildēja.
Varbūt esi labs un izmaksā mātei notāru .
Njā, žēl nabaga mammas, kam meita nevar papīrus sakārtot…atkal jau visa pasaule vainīga
Bankai taisniba , bez notāra dokumenta viņiem nav tiesību bez reāla klienta kaut ko darīt .
Nav ņirgāšanās, tā tomer ir banka nevis pārtikas veikals un tā būs visās bankās. Tik tiešām, ja ir tāda situācija, tad vajadzēja sen nokārtot notāra dokumentu un labāk tik tiešām sākt izmantot smart id.
Man jautajums,kāpēc Tu ar invalīda naudu gribi samaksāt pa notāru?
Varbūt ir laiks strādāt nevis uz mammas pensijas sēdēt ?
Arī piefiksēju. Vot radinieki.
1. grupa ir pieskatāms cilvēks, visdrīzāk slikti pats pārvietojas. Regulāri jābrauc pie ārstiem, rehabilitācijām, ja iespējams. Tā nav 3. grupa, kur pārsvarā ir haļavščiki.
Kāds sakars ar manu strādāšanu... Es strādāju, mammai ir vislabākā aprūpētāja, par kuru maksāju es. Runa iet par attieksmi no bankas puses, nevienā iestādē Ventspilī nav tāda attieksme, kā Swedbank. Bet mīļš paldies vienam cilvēkam, kas atrisināja problēmu.
🥸 "Palūdzu, vai nevar darbiniece iznākt āra, ja es viņas aizvestu ar mašīnu, bet visur atbilde bija nē."
Šī arī ir pērle. Kāps svešā mašinā, brauks kaut kur😆
Starpcitu bija līdzīgs sižets beztabu: https://beztabu.tv3.lv/nejedzibas/kaut-kads-arprats-internetbankas-atjaunosanai-smagi-slimu-seniori-aicina-ierasties-klatiene-bez-tabu-atrisina-netaisnibu/
Paldies visiem. Problēma ir atrisināta, bet protams ne no Swedbank puses.
Mums 2021.gadā Rīgā bija identisks situācija. Tikai mēs pat pilnvaru uztaisījām, notārs uz mājām izmaksāja 125 eur, taču Swedbanka tāpat pasūtīja. Izrādās pilnvara bija vajadzīga, lai ar to aizietu uz banku un paņemtu kaut kādu lapu, kura bija jānes mammai un atkal jāsauc notārs, notāra klātbūtnē tā veidlapa jāizpilda un jāapstiprina.
Vērsāmies Tiesībsargā, viņi uzlika Swedbankai par pienākumu rast risinājumu, bet skatos nekas nav mainījies.
Toties PMLP atbrauca uz mājām bez problēmām uztaisījām mammai ID karti ar kuru varam internetbankai pieslēgties plus vēl ir eparaksts, opcijas pat vairāk, kā kodu kalkulātoram.
Mammai arī rudenī PMLP nāca pretī, un atbrauca uz mājām, bet Swedbank pat pirkstu nepakustināja.Ko, lai risinātu radušos situāciju. Nu, ko teikt necilvēcīga rīcība.