Swedbank - Maksājuma nepieņemšana un sods par kavējumu
Mēģināju veikt maksājumu, diemžēl uz android ierīces swedbankaplikācijā pieprasīja parakstīt ar eparaksts mobile maksājuma uzdevumu. Pēc mēģinājuma - kļūda.
Pie bankas maksājuma nekāda paziņojuma nebija par jebkādu rīcību.
Pēc vairakkārt mēģinājumiem vairākas dienas, sazinājos ar eparaksts komandu, kura pateica ka jāveic jauna līguma noslēgšanu...
Par neveikto maksājumu dabūju sodu, bankas darbinieki neatzīt nekādu vainu, un stāsta ka var taču ar smart id to izdarīt.. Un bla bla bla... Bet to ka pat uz android ierīces netika piedāvāts risinājums parakstīt ar ciju rīku... Viņi pat negrib klausīt.
Viss viņu bankā strāda... Izņemot pašus darbiniekus...
Pilnība neiesaku viņu pakalpojumus, jo ar swedbank ir jau tik daudz problēmu...
Komentāri (6)
Man ar šo banku ārī ir ļoti nepatīkama pieredze. Esmu jau pārgājusi uz citu banku.
Man arī. Pretīm nenāk vispār. Esmu tagad SEB un viss tik easy, salīdzinājumā uz Swedbank fona.
Nenožēloju ka pārgāju uz citu banku. Nekādus iekrājumus neveiciet SWEDBANKĀ !Pazaudēsiet tik naudu.
Ar šo banku regulāri ir problēmas. Es kad saņēmu tur kādu naudu tad uzreiz pārskaitu citur, jo šī banka regulāri apzog un tas nav par kartes maksu. Jā regulāri kontā ienāk konkrēta nauda un tēriņus skaita līdz tad izrādās, ka ~50€ kaut kur izgaist un kad banka norauj naudu 2 reizes un ir gan vizuāli pierādījumi un banka neko neatzīst. Ar šo banku daudz sliktas pieredzes
Vajadzēja ierosināt tieslietu un pie PTAC griesties par tādiem krāpniecības daŗījumiem no tās skandināvu baņķeles.
Ir bijušas problēmas ar šo banku.