Adrese: |
Balasta dambis 15 Rīga Latvia - LV-1048 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67 444 444 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Bizness / Finanses • Bankas |
Sociālie tīkli: |
Swedbank - Sūdzības un atsauksmes
Swedbank - Krāpšana
Tika veikts express maksājums uz revolut kontu. 15€ jāmaksā par pārskaitījumu. Nauda ienāca pēc tāda paša laika kā veicot standarta pārskaitījumu. Takā 15€ ir par velti maksāti. No revolut sūtot naudu gan uzreiz saņem sekundes laikā. No swedbank uz revolut nav zib maksājumu. Kurā gadsimtā jūs dzīvojat? Tā ir tīrākā krāpšana ņemot 15€ par darījumu kas tiek izpildits tik pat Ilgā laikā kā standarta. Precīzi pagāja 12 stundas express maksājumam līdz nauda ienāca revolut kontā.
Swedbank - Lombarda pārdevēja
Vēlējos pabrīdināt topošos klientus par pārdevēju konsultantu vārdāelīnasmoda jauna sieviete! Izcili rupja kliedz uz klientiem un pārtrauc pusvārdā! Ļoti nepatīkama pieredze! Sēž savā telefonā kamēr klientam atbild gaidisi tik cik vajadzēs! Nevienam neiesaku šo iestādi kad strādā šī persona!
Swedbank - Serviss
Три недели назад, на kalku 26, в Риге, меня консультировала некая j. Ez... - молодая женщина, грамотная в техническом аспекте услуг, предоставляемых банком. У меня - недавняя проблема со слухом, но она помешала мне понять первые же слова консультировавшей. И я попросила её говорить погромче, объяснив причину. Она заговорила чуть-чуть громче, что мне не помогло, и я очень вежливо повторила свою просьбу. После чего консультант закричала во весь голос. Её лицо при этом исказилось, выражая жуткое...
Swedbank - Serviss
Vecmammai nederīgs internetbankas lietotāja nr. Zvanot uz filiāli 1x mums tika atbildēts ka zvanot no vecmammas NR mums sniegs nepieciešamo info, 2x zvanot pēc 25 min gaidīšanas, sarunā vairākas x tika pārjautāts tas pats, nesaņemot skaidras atbildes, beigās pēc 51min sarunas paziņoja, ka jānāk uz filiāli. Apkalpošanas serviss bija drausmīgs.
Swedbanka Kasko - Krāpšanās
Daudzus gadus esmu bijis swedbankas klients, pēdējos gadus arī kasko polisi esmu iegādājies tieši tur. Bet. Pēc pēdēja atgadījuma.. Neiesaku! Nodarīti bojājumi auto, aizdzenu uz servisu, uztaisa tāmi, banka akceptē. Nepatīk man tas serviss, vēlos saņemt naudu un paša spēkiem veikt remontu. Un te sākas. Swedbanka atsaka man izmaksāt apdrošināšanas prēmiju, ko pati ir apstiprinājusi. Mēģinot noskaidrot pamatojumu un iemeslu - konsultante nespēj man minēt punktus līgumā, kur tiek noteikts, ka obligāti jāizvēlas serviss.
Swedbank - Izcils servis !
Vēlos izteikt ļoti lielu pateicību konsultantei, kas strādā Jelgavas, swedbank. Arita nagaža. Šī konsultante bija ļoti, ļoti jauka, atbildīga, sniedza vajadzīgo palīdzību, ļoti atsaucīga, man ir tāds prieks par šādiem darbiniekiem. Es ļoti ceru, ka augstākie bankas darbinieki novērtēs šo darbinieci, jo tiešām šī bija mana pati labāka konsultācijā, kāda jebkad man ir bijusi. Viņa man sakārtoja visu, gan pensijas 2limeni, gan 3, gan atvērām kontu man, gan bērnam uztaisījām krājkontu, izcili man visu izskaidroja, parādīja. Ļoti pateicīga esmu viņai! Un ceru, ka visi citi arī spēs to novērtēt!
Swedbank - Krāpšana bankomātā
Gribēju uzlikt uz bankomāta 10€ bankomāts sākumā izspļauj ārā jo ķemeru naudu lieku pa jaunu šoreiz akurātāk bankomāts domā domā uzraksta kļūda un izdod karti naudu neatdod un ne uz kontu zvanu uz norādīto nr Saka ka naudu nedos jo bankomāta kļūda bravo! Ja kādam būtu 500€ tāpat pateiktu?
Swedbank - Ļoti slikta apkalpošana
Tātad atnācu ar tēvu uz konsultāciju konta atvēršanai, ieejot viss kārtībā konsultants iedeva numuriņu, bet tālāk pieņemšanas konsultanta attieksme bija ļoti ciniska, tēvs ir gados un nesaprot tik daudz jaunajās tehnoloģijās, bankās un šādās lietās, lēnām cenšos viņu iemācīt. Konsultants uzreiz atteica man palīdzēt tēvam jebkāda veidā un aizdzina prom, sakot, ka runās tikai ar klientu. Tālāk sarunā ar tēvu izvēlējas runāt citā valodā, kaut uz konsultācijas pieteikšanu bija noteikta tēvam ērtā...
Swedbank - Kasko apdrošināšana
Notiekot nelaimei uz ceļa ieguvu mašīnai bojājumus uz stikla un mašīnas priekšai, iesniedzot apdrošināšanas pieteikumu, tiek rupji atteikts nosakot kā mašīna tika pirkta ar tādiem bojājumiem, sakot kā ja tā būtu noticis būtu savādāki bojājumi. Neiesaku swedbank kasko apdrošināšanu!
Swedbank - Pensionāres diskriminācija, Karīna Krotova
Labdien! Pilna sirds un sāpes dvēselē! Pārsteidza situācija swedbankā (28.04.2024, akropoles filiāle, Latgales iela 257) , konkrēti karīnas krotovas (ja atceros pareizi) rīcība, cik ļoti nelaipni un neprofesionāli darbinieki, kam klients nerūp un situācijai risinājumu arī nepiedāvāja, tikai to, ka nedos kodu kalkulatoru un viss. Manai mammai (83 g.) nepieciešams bija nomainīt kodu kalkulatoru, bankas darbiniece karīna krotova, ja atceros pareizi, to atteicās darīt, jo mamma nepateica, kas ir...
Swedbank - Lojalitātes iztrūkums ilggadējiem klientiem
Esmu bijusi par tele2 klienti kopš 2007. Gada. Viena no jūsu kolēģiem teica, ka varu ierasties uz vizīti par atrastās kartes atjaunošanu. Bija ļoti laipna un nozīmēja man vizīti. Bet es saslimu. Nevarēju ierasties. Tagad varu, bet man par jaunās kartes izdošanu, kas nav iespējams aplikācijā, tagad ir jāmaksā 15 eur? Kur ir jūsu lojalitāte pret ilggadējo klientu? @tele2.lv
Swedbank - Погане обслуговування, знущання з людей
Дуже погане обслуговування. Звернулася для відкриття рахунку, щоб отримувати заробітню плату. Так як мови не знаю то не відкрили, але сказали привести перекладача і записали коли прийти. Прийшла а вони вже говорять що треба завантажити програму, там відмітити а тоді приходити. І сидять тупо посміхаються.
Swedbank - Naudas līdzekļu piesavināšanās
23.12.2023 gadā man nomira mamma. Viņas swedbank krājkontā bija palicis uzkrājums 200 eur. Tagad 2024. Gada martā vēlējos sakārtot šo jautājumu, lai ar uzkrājumā palikušajiem naudas līdzekļiem samaksātu maksājumu mammas dzīvoklī par elektrību. Pie notāra uzzināju, ka ja mantojumā palikusī naudas summa nav lielāka par 200 eur, tad to var izmaksāt pati banka bez mantojuma tiesību kārtošanas. Zvanīju uz banku un tur man atbildēja, ka šādu lietu var kārtot tikai vienu mēnesi pēc cilvēka...
Swedbank - Briesmīga apkalpošanas kultūra
Rēzeknes filiālē klientu apkalpošana ir zem jebkuras kritikas. Klients tiek nostādīts neērtā situācijā, pazemots, izsmiets, vairākkārtīgi vārdiski aizskarts. Darbiniecei Jutai Gudrinikai ieteicams pārvērtēt, vai darbs ar klientiem tiešām ir viņas aicinājums, jo pēc pieredzētā, šķiet, ka tā gluži nav. Kompetences, empātijas trūkums, neadekvātu un nepamatotu padomu sniegšana tā vietā, lai veiktu savus tiešos darba pienākumus. Skumji, ka šādi cilvēki strādā ar bankas sfērā. Pakalpojumu pēc kura ieradāmies, tā arī nesaņēmām. Nožēlojami.
Swedbank - Krāpšana
Swedbank ar kautko tādu saskaros pirmo reizi. Zagļi lielākajā apmērā, tagad manas domas par swedbank ir mainījušas uz slikto puai. Bankas konta apkalpošanas maksas u. Tt parejas maksas ko viņi ietur? Par ko tas ir? Tātad, tika veikts bankas pārskaitījums uz revolut lt bankas kontu summu neminēšu, protams krapnieciba prece saņemta netiek par ko tika veikts maksājuma ka ari nauda atgriesta ne tik, sazinajos ar swedbank par to kas atgadijies, ja maksājumu redz viss kartība, bet par to lai atceltu...
Swedbank - Krāpšana
Filiāle pieslēdza manam kontam pensiju 3. Līmeņa kaut vai esmu bezdarbnieks un tiklīdz tika ielikta nauda konta viņa pazuda, es ne reizi neprasīju nekādu suda pensiju un tagad to naudu ko atņēma es viņu vairs nedabūšu atpakaļ, ļoti banka neiesaku nevienam tur iet, it īpaši uz filiālēm kur jūs centīsies pierunāt uz visādām.
Swedbank - Diskriminatīvi neveic elektroniskus ZibMaksājumus uz RevoLut banku!
SwedBank oficiāli ir Deklarējusi, ka veic ZibMaksājumus (t.i. maksājumus dažu sekundžu/minūšu laikā 24/7) ej.uz/swzib - citēju "jebkurš pārskaitījums līdz 15 000 eiro uz Latvijas vai _Eiropas_ bankām, kuras ir pievienojušās RT1 vai TIPS zibmaksājumu sistēmai, pēc noklusējuma tiks veikts kā zibmaksājums." Realitāte ir Tāda, ka izvēloties jauna maksājuma formu, rakstot tajā neLatvijas IBAN konta numuru, banku atpazīst, BET liek izvēlēties Starptautiskā maksājuma formu, kurā maksājums tiek veikt...
Swedbank - Slikta apkaupušaba
Es neesmu apmierināta par apkaupošanas ka nenāca preti man vaidzeja šodien izņemt ara bankas katri bet neiedeva kāpēc viņu darba pienākums neapkaupot klientus Sveicināti! Jūsu konsultācijas "Kartes saņemšana" kods ir 713643, kas jāievada rindu mašīnā, ierodoties CENTRS, FIL. 27.11.2023. plkst. 10:00. Swedbank bet neiedeva man jātērē savu laiku Un jākavē darbu kas man Tas diena apmaksa.
Swedbank - Neparskaita naudu
Netiek parskaitita nauda laicīgi lūdzu pārskaitat naudu lai par jums nebutu daudz sūdzību cerams ka sapratāt visu ko es jums un citi sākam paldies par sapratni lai turpmāk tas vairs neatkārtojas paldies Jums visiem cilvēkiem ...paldies jums
Swedbank - Slikts serviss
04.11.2023 Mēģināju pārskaitīt naudu savam vecajam draugam Ukrainā no sava Swedbankas konta. Mans draugs ir pensijā un nav armijā. Es viņu pazīstu 52 gadus. Nauda bija paredzēta 3D printera iegādei un dalībai Drukarmy darbā: https://drukarmy.org.ua/about-us . Taču Swedbanka noraidīja šo pārskaitījumu, sakot, ka tas ir “pretrunā bankas politikai”. Tas nozīmē, ka Swedbankas politika ir traucēt atbalstīt Ukrainas cīņu pret Krievijas agresiju. Varbūt Swedbanka atbalsta šo agresiju, atbalsta...