Swedbank - Slikts serviss
Ne kvalitatīva darba izpilde! Nenāk pretī klientam un nemēģina atrisināt problēmu! Problēma bija Smart Id! Bija pieraksts viss bez problēmām, kamēr piegāju pie konsultante, kura bija gados. Aizgājām līdz pusceļam, kad pēkšņi Saka, kad mans telefons neiet tad ir aizķeršanās ar swedbank tehnisku kļūdu dēļ! Pilnīgs absurds, varēja redzēt, kad cilvēks negrib panākt pretī! Darbs kurš aizņem 10min, ne pirmo reizi taisu Smart Id. Plkst. 16: 30 d. 06.03.23. Pieraksts 83. Rindā, sēdēju bez jēgā 30min. Konsultants, prombūšanā, tik parausta plecus. !
Komentāri (4)
Ieteiktu, Citadele banku,tai nav Smart ID. Ir joprojām kodu karte un mobile schan. Ar šo banku esmu ļoti apmierināts.. Vēl,ja bieži norēķinās ar bankas karti,tad reizēm iedod atlaidi ikmēneša maksai par karti.Man ir iedota 100%atlaide.
Es Atvainojos ,man telefons vispar iha sačakarēts ekrāns sadauzīts un jūdzās nost,bet nekas traks .Man neko par to neteica konsultants/e ...Es uzskatu ka cilvēks bija noguris
Tāpēc arī tā notika ...ir taču jabūt saprotošam nevis brutāli jabrūk virsū,tā nevienu problēmu neatrisināsi
Pats uzraisi to smart id ja daudz reizes esi viņu taisījis.ko tu ar viņu dari ka katru reizi uz banku jāiet?
Arī esmu bankas kliente.Arī gāju taisīt smart id,jo redz kodu kalkalatoru iedod pus A4 formāta lielumā. Ielādējām smart id,tad sākās jautājumi pēc kā nenācu uz banku pēc konsultācija. Visu saprotu, jāpiesakās uz pierakstu, bet kad ierados, tad gaidiju 40min pa virsu savam laikam.Tad kāda velna pēc ir paredzētais laiks rezervēts.?