Adrese: |
Balasta dambis 15 Rīga Latvia - LV-1048 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67 444 444 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Bizness / Finanses • Bankas |
Sociālie tīkli: |
Swedbank - Sūdzības un atsauksmes
Swedbank - Неверная информация
Просил работника Swedbanka открыть сберегательный счет она мне открыла, депозитный на срок 5 лет, тепер чтобы я мог пользоватса своими деньгами, я при росторжении депозита должен им платить 1% от суммы. Там сумма приличная, предусмотренная для операции моей мамы за границей, спасибо проворной девушке оператору Карине Шиповаловой, она не дура, она хуже.
Swedbank - Bankomāts loti biži ir bez naudas
Jau kartējo reizi bankomāti nevar izsniegt nepieciešamo naudas summu. Šodien ienācu t/c Dole lai noņemt naudu no bankomata. Nepieciesama summa bija 90 eur. Bankomāts parādija ka iespējams sanemt tikai 20 eur. Ok. Aizgaju divas pieturas talāk uz t/c zoom. Zināju ka tur ir 2 swedbank bankomāti. Pienāci pie pirma un izrādas ka varu saņemt tikai vai nu 100 eur vai nu 50. Nolēmu saņemt vismaz 50. Megināju vēlreiz sanemt 40 eur bet tas nebija iespējams. Pienācu pie otra bankomāta. Uz ekrāna redzu ka...
Swedbank - Gaidu rindā 2 stundas
Atnācu swedbank izņemt skaidru naudu. Apkalpošana ļoti lēna, rindā sēžu jau 2 stundas un dotajā brīdī nav cerību ka izņemšanai naudu. Apkalpošanas ātrums ir 2 klienti stundā. Cik varu saprast pa to laiku ir iegājuši arī citi klienti, kas neizņem naudu, bet vienkārši veido kontus. Gaidīt to ilgi strādājošiem darbiniekiem nav iespējas un vēlmes. Iesaku vadībai vairāk pievērsties klientu apkalpošanas kvalitātei.
Swedbank - Slikts serviss
Bezatbildīga darbinieku attieksme, paņemot savu numuriņu, gaidīju kad mani izsauks, saprotu cilvēku daudz, nogaidot stundu, manu un vēl dažu cilvēku numurus izlaida un izsauca citus cilvēkus, kas bija labi pēc manis. Uz jautājumu administratorei, kādēļ tā, man tā arī netika atbildēts, pagaidīju vēl minūtes 5 ar cerību ka kāds jautājumu atrisinās, es neko nesagaidīju, devos prom. Gribētos tomēr lai darbinieki atbildīgāk izturētos pret klientiem. Paņemt jaunu numuriņu un nogaidīt vēl stundu, man...
Swedbank - Serviss
Swdedbank tirgo klientu nummurus laikam dzīve grūta maz miljonu peļņa ! Jelgavas šīs bankas filiālē strādā darbinieces ar aukstrprātīgu toni pret klientu .Jautājums bankas vadībai varbūt būtu jābūt bankas darbiniecei norādei piespraude pie pie abğērba kā lai var zināt ar ko esmu kontantējies?
Swedbank - Super slikts serviss un nejēdzības Swedbank iekšienē
Swedbank Origo filiālē mēģināju iemaksāt naudu bankomātā, bet tas uzkārās. Filiāles darbinieks palīdzēja atgūt karti, bet 500 EUR bankomāts neatdeva. Mani pieveda pie konsultantes, kura nepieklājīgi paskaidroja, ka "viņi jūsu prasību izskatīs 2 ned. laikā". Jautājot-kas ir viņi?-nemācēja pat komentēt, kas ir nodaļa, kas atbild par bankomātiem. Cita darbiniece teica, ka ar mani esot grūti sarunāties un ja es tā turpināšot, tad mani izņems no piedāvātā paātrinātā izskatīšanas saraksta.
Swedbank - Apdrošināšanas atlīdzības atteikums
С 2015 года квартира застрахована в swedbake. Первый раз за всё время случилось несчастье. В стене лопнула труба и залило квартиру. Чтобы всё исправить (заменить лопнувший стояк) , пришлось вскрывать потолок, пол и стену. Подала заявку на возмещение. На что от swedbanka мне пришёл ответ, что замена стояка всегда плановые работы и ремонт - это моя проблема. Переписка с работницей, занимающейся моим вопросом ни к чему не привела. Создалось полное впечатление, что общаюсь с роботом, у которого...
Swedbank - Новый вид мошенничества
После того как получили бумаги от данного банка, которые не были приняты судом поскольку не имели юридической силы ввиду своего оформления. Предупреждаем, что операторы данной шарамыги продолжают использовать данный метод. И на заявление спрашивают язык на котором желает клиент получить ответ. Дать комментарий по этому поводу оператор так и не смог.
Swedbank - Slikts servis
Nestrādā Id aplikācija jau nedēļu, pirms tam strādāja, par ko jūsu it speciālisti saņem algu, ja 21 gadsimta nefunkcionē Id aplikācija, strādāja pirms tam labi, tagad vienkārši kods nenāk, kad sataisīsiet? Pat skolnieki ar Php Microsoft zināšanām ir spējīgi to salabot, kāpēc cilvēkiem maksāt miljardus eiro par kartes izmantošanu, kamēr vadība pērk villas Amerikā par vergu naudu.
Swedbank - Kas tas tāds ir?
Jūlijā saņēmu jaunu swedbank debit karti, no septembra mēneša man no konta katru mēnesi pazūd 1,41, kā izrādas ikmēneša maksa par karti. Vai tas ir normāli? Iznāk, ka par gadu es samaksāšu swedbankai ap 18 eiro tikai tāpēc, ka man ir viņu kredīt karte? Jūs esat normāli? Kur pazuda vienreizējā gada maksa, kas bija ap 5-6 eiro par karti? Vai swedbanka tagad spēlē uz to, ka klienti nepieversīs uzmanību naudas noņemšanai no konta mazā apmērā? Ja jums mainās kartes lietošanas noteikumi varbūt tad ir...
Swedbank - Smart Id
Nu gan izdomāts pilnigs sviests. Ja Tev ir Smart ID, bet Tu nomaini savu viedieriici pret citu , jaunu viedierici, tad lai no jauna iegutu SmartID šaja viedierice, ir speciāli jāiet uz bankas filiāli un jātērē savs laiks, lai pārregistrētu uz savu jauno telefonu Smart id aplikāciju un tā ari darbotos. No kodu kartēm atsakāmies un tagad visu dienu sēžam rindā.
Swedbank - Swedbank - Apdrošināšanas atlīdzības atteikums
Radienieki, apmēram 10 gadus, apdrošināja dzīvokli swedbankā. Kad pirmo reiz notika apdrošināšanas gadījums, viņiem atteica atlīdzināt zaudējumus. Sanāk tā, kā ārā līja lietus. Un viss tecēja pa sienām, virs un zem plastikāta loga. Radinieki visu piefiksēja (foto un video) . Protams, ka tagad jātaisa remontu. Bija cerēts ka swedbank apdrošināšana to visu atlīdzinās. Jo klientu apkalpošanas speciālisti paša sākumā (pirms apdrošināšanās) solīja ka atlīdzinās visu, pat "ja bērns/-i vai...
Swedbank - Rindas
Nesaprotami, kāpēc tika samazināts darba dienu skaits bankā no 5 uz 3? Rindas tagad bankā bezgalīgas, jāpierakstās, 3-4 dienas uz priekšu? Absurds! Vecam cilvēkam nozaudēta norēķinu karte, internetu nelieto, nobloķēt nevar, bet bankā pasaka, ka jāpierakstās, jo visa diena jau aizrakstīta. Tas pats ar Smart Id. Nomainot telefonu, jāiet uz banku, bet, vai manu dieniņ' tikt var tikai pēc nedēļas!
Swedbank - Paldies
Labdien. Ar mani notika ļoti nepatīkama situācija. Caur manu internet banku kāds no ārzemēm bija mēģinājis apmaksāt kādus pirkumus. Piezvanīju filiālei, atbildēja sieviete vārdā - karina. Sieviete man ļoti palīdzēja. Gribu pateikt lielu paldies viņai, jo viņa spēja gan mani nomierināt, gan palīdzēt, jo nauda ir atpakaļ manā kontā. Paldies karina!
Swedbank - Neņemiet studiju kredītu
Četrus gadus atpakaļ ņemot studiju kredītu maksājot to katru mēnesi nebija nekādu problēmu, līdz swedbank izdomāja vienpusēji pārtraukt sadarbību, jo neatbilstot vairs viņu kritērijiem. Nākamajā dienā zvans, tiek uzspiesta kredīta apmaksa pilnā apmērā viņu noteiktā termiņā pēc mēneša (vēl 3 gadi palikuši) draudot ar parādu piedziņu. Kā arī pieprasa paskadrojumus uz skaidras naudas izmantošanu pus gadu atpakaļ mazām summām. Uzmanieties no šīs bankas. Izspiedēju kantoris. Nekādā gadījumā neveriet kontu un vēl jo mazāk ņemiet kredītu. Neiet pretī uz nevienu risinājumu, darbinieki zombēti roboti.
Swedbank - Nekorekta informācija, dod cerību.
Esmu ļoti neapmierināta ar servisu. Vēlējos veikt termiņa pagarināšanu savam kredītam, uz ko filiālē man pateica, ka problēmas nevar būt un šo termiņu var pagarināt, ir tikai jāsamaksā par to komisijas nauda 25 eur. Uzrakstījām iesniegumu, uz ko man pateica ka jāgaida 2 dienas uz atbildi. Ar ko es samitrinājos un gaidīju, jo tika dota cerība ka termiņu pagarināšu. Atbilde tikai dota 1h laikā (zvanīja pa telefonu) , pastāstīja ka jāieiet interneta bankā un jāveic pieprasījums, bet tikai...
Swedbank - Briesmīgs serviss
Origo filiāle - apkalpošana nenormāli lēna, filiālus rajonos aizvērat bet šeit ir jāsež stundas... Uztaisiet jau iespēju smart id pieslēgt pašiem kā citās bankās. Vienkarši izterēju nenormāli daudz laika. Darbinieki vispār nesteidzas kaut rēdz ka rinda ir milzīga
Swedbank - Slikts serviss
Labdien, vēlējos informēt, ka ventspils swedbank filiālē 29.04.2019 plkst.16.20 strādājošā informācijas konsultante, kura atrodas pie numuriņu saņemšanas, veica diskrimināciju pret mani un manu bērnu. Ieradāmies plkst.16.15, bija pieraksts 16.00, gaidam kad izsauks mūs, tad pēc aptuveni 10 minūtēm filiālē ienāca uzvalkā ģērbts vīrietis, tādad ieradās pēc mums pie tās pašas konsultantes. Vīrietis skaidri pateica ka ieradies uz pierakstu arī plkst.16.00. Un tad notika diskriminācija, šī info...
Swedbank - Krāpšana
Mana vecmāmiņa vēlējās no Swedbank izņemt skaidru naudu, lai nopirktu mazdārziņu. Vēlāk viņa pārdomāja un atteica bankai šo pakalpojumu, par neaizgāja uz banku naudiņai pakaļ. Banka viņai no konta tik un tā noņēma 32 eiro, īsta zagļu banda, un pa telefonu atteicās atgriezt šo naudu. Šī zviedru banka tur milzīgas iedzīvotāju uzkrātās naudas summas, par kurām nemaksā procentus, un vēl cenšas nekaunīgi ieraut visu ko vien var. Vienkārši pretīgi, kādi cilvēki tur strādā!
Swedbank - Bankas karte
2018. Gada novembrī swedbank'ā izņēmu jaunu bankas karti. Ir pagājuši 5 mēneši un veikalos šo karti vairs nepieņem. Ievietojot terminālī, uzrāda, ka nevar nolasīt, respektīvi čipa darbība esot traucēta. Sākotnēji nevarēju norēķināties maxima's pašapkalpošanās kasēs, kopš šodienas arī rimi pašapkalpošanās kases man ir tabu! Karti kā norēķina objektu izmantoju ikdienas, visbiežāk norēķinos bezskaidrā naudas izteiksmē, tad principā pati esmu vainīga, ka čips vairs nedarbojas kā vajadzētu. Čipu...