Adrese: |
Balasta dambis 15 Rīga Latvia - LV-1048 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67 444 444 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Bizness / Finanses • Bankas |
Sociālie tīkli: |
Swedbank - Sūdzības un atsauksmes
Swedbank - Krāpšana
Mana vecmāmiņa vēlējās no Swedbank izņemt skaidru naudu, lai nopirktu mazdārziņu. Vēlāk viņa pārdomāja un atteica bankai šo pakalpojumu, par neaizgāja uz banku naudiņai pakaļ. Banka viņai no konta tik un tā noņēma 32 eiro, īsta zagļu banda, un pa telefonu atteicās atgriezt šo naudu. Šī zviedru banka tur milzīgas iedzīvotāju uzkrātās naudas summas, par kurām nemaksā procentus, un vēl cenšas nekaunīgi ieraut visu ko vien var. Vienkārši pretīgi, kādi cilvēki tur strādā!
Swedbank - Bankas karte
2018. Gada novembrī swedbank'ā izņēmu jaunu bankas karti. Ir pagājuši 5 mēneši un veikalos šo karti vairs nepieņem. Ievietojot terminālī, uzrāda, ka nevar nolasīt, respektīvi čipa darbība esot traucēta. Sākotnēji nevarēju norēķināties maxima's pašapkalpošanās kasēs, kopš šodienas arī rimi pašapkalpošanās kases man ir tabu! Karti kā norēķina objektu izmantoju ikdienas, visbiežāk norēķinos bezskaidrā naudas izteiksmē, tad principā pati esmu vainīga, ka čips vairs nedarbojas kā vajadzētu. Čipu...
Swedbank - Slikts serviss
Jau otro reizi saskāros ar situāciju, kad Swedbank notiek kļūdas sistēmā. Pieteicu laicīgi naudas izņemšanu no krājkonta, bet pēc nedēļas tā arī netika pārskaitīta. Kad piezvanīju uz banku, man teica, ka neko nevar izdarīt, lai piesaku vēlreiz naudas izņemšanu, vai nu maksāju procentus. Es saprotu, ka darbinieks nav vainīgs, bet nu tā nav pirma reize, kad darbinieks nevar rast risinājumu.
Swedbank - Slikts serviss
Gribu paņemt kredītu mājokļa iegadei. Vajadzēja atbrīvoties no galvotāja statusa, iesniegums bija uzrakstīts 4. Aprīlī, bija rakstīt ka tas aizņiem 1darba dienu, jau ir pagajušas 4dienas atbildes joprojām nav. Kāpēc ir jāraksta ka tas aizņem 1dienu. Sasolīju dzīvokļa saimniecei ka rezultāts būs dienas laikā, tagad zaudēju viņas uzticību un risks nedabūt dzīvokli slikta swedbank servisa deļ. Zvanīju 10 min pirms 17: 00, lai uzzināt swedbankam processa statusu, nodaļa vairs nestrādājā, kaut gan darba laiks līdz 17: 00iem.
Swedbank - Slikts serviss
Lūdzu, novērst swedbankas un aplikācijas Snmart Id problēmu, jo ir tiešām, neizturami, ja mob. Ierīcē darbojoties ar šo'' lielisko ''pakalpojumu, pin 1 kods no bankas vai nu tiek saņemts, ka sesija jau ir beigusies, vai tiek saņemts nekā iepriekš, un tad no ikonas swedbank, pārejam uz smart id, apstiprinām, un jāsāk viss no sākuma - varbūt būs, varbūt nē. Telefoniski runājot ar swedbank apkalpošas darbiniekiem, tiek vainot smart id, sazinoties ar smart id tiek vainota swedbanka. Sakiet, vai...
Swedbank - Slikts serviss
Atbraucu uz spices filiālu lai uztaisit Msart Id. Tāpēc ka pazaudēju telefonu. Braucu no jūrmalas, Kauguriem un saksim ar to ka, priekš kam aizvera dubultu filiālu? Zel turet vietu prieks klientu ertībam? Turpinasu par spices swedbanku. Atbraucu paņemu numuriņu 16.44 pagāja uz priekšu tikai kadi 3 cilvēki. Un es jau sežu 35 minūtes. Priekša vel 10 cilvēki. Cik man sedet šeit? Vel 3h stundas? Secinājums tāds! Vai jūs mainat kaut ko sava apkalpošana! Vai es un mana ģimene ejam uz citu banku kurs bus tuvāk un atrāk apkalpos!
Swedbank - Bankas klientu apkalpošanas serviss
Biju Alfas Swedbank Filialē, paņēmu numuriņu, pēc aprēķina bija 20cilvēki priekšā... Man bija 361. Numurs, paskatījos, ka uz vietas nemaz nav tik daudz, apm.7 cilvēki. Nostāveju 40 min. , un cilvēki, kas bija atnakuši pēc manis un ņēma numurinus, tika izsaukti pirms manis... Es prasīju kapēc tā, man atbildēja, ka kāds klients ir paņēmis numuriņu un tie numuri atkal atkartojas... Vai kāds saspaidījis vairākus pēc kartas numurus, lai atrāk tiktu izskaukts... Sviests kkāds! Tad sanāk, ka es tās 40...
Swedbank - Neatbalsta jaunos uzņēmumus
Vēlējos padalīties ar pieredzi swedbank Latvija uzņēmumā. Biju nodibinājis jaunu uzņēmumu (internetveikalu) un vēlējos tagad atvērt bankas kontu swedbank bankā. Pagaidu konts jau bija atvērts swedbank, tādēļ arī mana izvēle bija par labu šai bankai. Lai arī mājas lapā ir norādīts ka kontu var atvērt attālināti, tie ir meli, kontu var atvērt tikai klātienē un tas maksā 10 eur. Tomēr tas ka pieteikums konta atvēršanai ir pieņemts un 10 eur samaksāti vēl nenozīmē ka kontu patiešām atvērs. Tā...
Swedbank - Slikts serviss
Недавно я была в филиале Swedbank и хотела сказать, что пора бы уже банку добавить кнопку количество мочеиспусканий в час для клиента. Пока сидишь в очереди не один час это чревато зассаными штанами. Со мной в очереди был гражданин какого-то иностранного государства. Он был настоялько недоволен, что целый час уже сидит в очереди. Я ему объяснила, что в данный момент он находится на территории коммунистической организаци, а коммунисты без очереди это, как проститутка, клиент и без презерватива...
Swedbank - Slikts servis
Ļoti slikts servis, sākumā nestrādā internetā aplikācija, zvanu uz informācijas numuru tur sāka, ka serveris ir bojāts un mēģinām novērst kļūdu, atbraucu uz banku kura strīdas alfas filiāle paņēmu numuriņu 13:26 un mani pieņēma tikai 14:21. Ēsmu ļoti neapmierināts ar tādu servisu.
Swedbank - Krāpšana
Pāris gadus atpakaļ noslēdzu kontu(par cik Latvija ir iespēju zeme, lai nebūtu darīšanas ar kredītreformām, pēc 10gadiem nolēmu kontu slēgt), par konta izmantošanu sākumā prasīja 100+€ tad pateica, ka tikai 9€, samaksāju, bet man turpina nākt sms, apkārt jau 2gadi. Lai viņi pišās mutē ēzeļi. Ko man darīt lai viņi par mani aizmirstu?
AtrisinātaSwedbank - Kartes gada maksa
Janvāra vidū aktivizēju savu jauno Swedbankas visa dizaina karti par ko uzreiz samaksāju 24€. Karti pāris reizes kopš aktivizēšanas biju izmantojusi veikalā ar to nerēķinoties nekādu problēmu nebija. Tad janvāra beigās izņemot naudu Seb bankomātā karti neatdeva atpakaļ. Zvanīju Swedbankas uzziņu tel, kur man atbildēja, ka neko nevarot izdarīt, jāsūta jauna karte. Par maksu neko neviens neteica. Pasūtīju, bet saņemot karti un to aktivizējot atkal nācās maksāt gada maksu 24€, kas tas par sviestu?...
Swedbank - Gaidīšanas laika
Spices filiālē, lai izņemtu karti jāgaida stunda rindā. Puisis, kas stāv priekšā tik skraida iekšā/ ārā un pat necenšas palīdzēt. Labprāt saņemtu karti pa pastu, bet diemžēl Isic kartei jāuzrāda izziņa, kas jādara klātienē. Pēc stundas aizgāju prom - velti iztērēts laiks un negatīvas emocijas...
Swedbank - Klientu apkalpošana pa telefonu
Zvanīju uz banku sakarā ar jautājumu par kontu, jautājums tika veiksmīgi atrisināts, bet uzreiz pēc tam darbiniece manā uztverē diezgan uzbrūkošā/agresīvā veidā (nejautājot vai man ir laiks un vēlme šādai sarunai) uzsāka sarunu un izjautāšanu par manu dzīvesvietu un apdrošināšanu. Ņemot vērā, ka banka sarunas ieraksta, nav vēlmes svešiem cilvēkiem stāstīt par savu privāto dzīvi, tajā skaitā dzīves vietu un attaisnoties par saviem dzīvesveida paradumiem, ja man nav intereses par viņu piedāvāto...
Swedbank - Nekvalitatīvs serviss
Kopš bankā vairs nedarbojas numuriņu sistēma, ir izveidojies baigais bardaks. Darbiniece katram skrien pretīm, vaicā ko grib un tai pat laikā neredz, ka cita darbiniece ir atbrīvojusies un var pieņemt klientu, jo sarunu taču nepārtrauks. Vai nav vieglāk ar numuriņiem? Tiešām katrs jāsagaida un jāprasa ko vēlas un kā sauc? Visi pulcējas pie durvīm..nu negribu es visiem dzirdot saukt savu vārdu un iemeslu kādēļ atnācu...vieglāk paņemt numuru un kad sagaidu savu rindu, runāju ar darbinieku aci...
Swedbank - Klientu konsultanta attieksme
"Patiess prieks" bija šodien, 13.01.2019., atnākt uz Origo Swdbank filiāli, Lai atjaunotu savu karti, bet rezultātā saņemt pārmetumus, kāpēc neesmu pieslēgusi pensiju 2. Līmeni swedbank, bet gan citā bankā. Piebilstot, ka pretējā gadījumā man drīz atnākšot paziņojums uz internetbanku par konta slēgšanu un, ka bankai diži nekas no tā nemainīsies, ja es vairs nebūšu viņu kliente, jo viņiem jau tāpat esot miljons klientu.
Swedbank - Attieksme pret klientu
Labdien! Šodien aizvedu savu 75 gadus veco mammu pensionāri, invalīdi uz Swedbank filiāli Rūjienā, lai izņemtu kodu kalkulatoru. Apkalpoja mūs bankas darbiniece Olga Špiļka. Attieksme vienkārši briesmīga. Sajutos kā noziedzniece, kas atvedusi savu māti uz banku, lai izkrāptu naudu. Arī mamma šokā par tādu nelaipnību. Sajutos kā padomju laikos, kad ietādēs un veiklos mūs apkalpoja uzpūtīgi, nelaipni darbinieki.
Swedbank - Обслуживание
Полный бардак, чтобы получить карту надо отсидеть три часа, ни в одном банке такого нет, это что клиентов так много, значит надо переходить в другой банк. Или просят о отношение к людям? Действительно надо будет думать, от такого неуважения надо просто бежать.
Swedbank - Neadekvāta attieksme pret klientiem un darba veikšanu
Jau 4.reizi nāku uz Swedbank Origo filiāli izņemt jauno bankas karti. Iepriekš, bez manis rindā bija vēl 84 cilvēki, tad 63, atnāku šodien, atkal 60! Karti tā pat izsniegt nevar, konsultatīvais tālrunis arī vieer aizņemts. Sviests! Stundas laikā paņem 3 cilvēkus. Nu prātā var sajukt. Pretīga attieksme un darba ātrums vienkārši aizrauj.
Swedbank - Slikts serviss
Es atvainojos, bet būtu ļoti nice, ja Jūs beidzot sakārtotu Tukuma Swedbank filiāli! Nepilnas 2h jāsēž, kamēr vienīgās 2 strādnieces apkalpos priekšā esošos 3cilvēkus! Kaut kāds stulbuma kalngals! Tukumam, protams, vajag taču izcelties ar to, ka tika atcelti numuriņi. Visur normāli, cilvēkiem ilgāk par 20minūtēm nav jāgaida. Bet tiklīdz atnāku uz Tukuma filiāli - man jāsēž, minimums, stunda, lai nokārtotu darīšanas... KAD TAS TIKS SAKĀRTOTS?