Swedbank

Swedbank AS
Adrese: Balasta dambis 15
Rīga
Latvia - LV-1048
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67 444 444
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Bizness / Finanses  •  Bankas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
326
Atrisinātas
4
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Swedbank - Sūdzības un atsauksmes

Swedbank - Bankas klientu apkalpošanas serviss

Bankas klientu apkalpošanas serviss Biju Alfas Swedbank Filialē, paņēmu numuriņu, pēc aprēķina bija 20cilvēki priekšā... Man bija 361. Numurs, paskatījos, ka uz vietas nemaz nav tik daudz, apm.7 cilvēki. Nostāveju 40 min. , un cilvēki, kas bija atnakuši pēc manis un ņēma numurinus, tika izsaukti pirms manis... Es prasīju kapēc tā, man atbildēja, ka kāds klients ir paņēmis numuriņu un tie numuri atkal atkartojas... Vai kāds saspaidījis vairākus pēc kartas numurus, lai atrāk tiktu izskaukts... Sviests kkāds! Tad sanāk, ka es tās 40...

Swedbank - Neatbalsta jaunos uzņēmumus

Neatbalsta jaunos uzņēmumus Vēlējos padalīties ar pieredzi swedbank Latvija uzņēmumā. Biju nodibinājis jaunu uzņēmumu (internetveikalu) un vēlējos tagad atvērt bankas kontu swedbank bankā. Pagaidu konts jau bija atvērts swedbank, tādēļ arī mana izvēle bija par labu šai bankai. Lai arī mājas lapā ir norādīts ka kontu var atvērt attālināti, tie ir meli, kontu var atvērt tikai klātienē un tas maksā 10 eur. Tomēr tas ka pieteikums konta atvēršanai ir pieņemts un 10 eur samaksāti vēl nenozīmē ka kontu patiešām atvērs. Tā...

M mms 13.03.2019
Komentāri 4 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Недавно я была в филиале Swedbank и хотела сказать, что пора бы уже банку добавить кнопку количество мочеиспусканий в час для клиента. Пока сидишь в очереди не один час это чревато зассаными штанами. Со мной в очереди был гражданин какого-то иностранного государства. Он был настоялько недоволен, что целый час уже сидит в очереди. Я ему объяснила, что в данный момент он находится на территории коммунистической организаци, а коммунисты без очереди это, как проститутка, клиент и без презерватива...

Swedbank - Slikts servis

Slikts servis Ļoti slikts servis, sākumā nestrādā internetā aplikācija, zvanu uz informācijas numuru tur sāka, ka serveris ir bojāts un mēģinām novērst kļūdu, atbraucu uz banku kura strīdas alfas filiāle paņēmu numuriņu 13:26 un mani pieņēma tikai 14:21. Ēsmu ļoti neapmierināts ar tādu servisu.

Swedbank - Krāpšana

Krāpšana Pāris gadus atpakaļ noslēdzu kontu(par cik Latvija ir iespēju zeme, lai nebūtu darīšanas ar kredītreformām, pēc 10gadiem nolēmu kontu slēgt), par konta izmantošanu sākumā prasīja 100+€ tad pateica, ka tikai 9€, samaksāju, bet man turpina nākt sms, apkārt jau 2gadi. Lai viņi pišās mutē ēzeļi. Ko man darīt lai viņi par mani aizmirstu?

AtrisinātaSwedbank - Kartes gada maksa

Kartes gada maksa Janvāra vidū aktivizēju savu jauno Swedbankas visa dizaina karti par ko uzreiz samaksāju 24€. Karti pāris reizes kopš aktivizēšanas biju izmantojusi veikalā ar to nerēķinoties nekādu problēmu nebija. Tad janvāra beigās izņemot naudu Seb bankomātā karti neatdeva atpakaļ. Zvanīju Swedbankas uzziņu tel, kur man atbildēja, ka neko nevarot izdarīt, jāsūta jauna karte. Par maksu neko neviens neteica. Pasūtīju, bet saņemot karti un to aktivizējot atkal nācās maksāt gada maksu 24€, kas tas par sviestu?...

M MOk 11.02.2019
Komentāri 6 Bankas

Swedbank - Gaidīšanas laika

Gaidīšanas laika Spices filiālē, lai izņemtu karti jāgaida stunda rindā. Puisis, kas stāv priekšā tik skraida iekšā/ ārā un pat necenšas palīdzēt. Labprāt saņemtu karti pa pastu, bet diemžēl Isic kartei jāuzrāda izziņa, kas jādara klātienē. Pēc stundas aizgāju prom - velti iztērēts laiks un negatīvas emocijas...

K Katrina777 22.01.2019
Komentāri 2 Bankas

Swedbank - Klientu apkalpošana pa telefonu

Klientu apkalpošana pa telefonu Zvanīju uz banku sakarā ar jautājumu par kontu, jautājums tika veiksmīgi atrisināts, bet uzreiz pēc tam darbiniece manā uztverē diezgan uzbrūkošā/agresīvā veidā (nejautājot vai man ir laiks un vēlme šādai sarunai) uzsāka sarunu un izjautāšanu par manu dzīvesvietu un apdrošināšanu. Ņemot vērā, ka banka sarunas ieraksta, nav vēlmes svešiem cilvēkiem stāstīt par savu privāto dzīvi, tajā skaitā dzīves vietu un attaisnoties par saviem dzīvesveida paradumiem, ja man nav intereses par viņu piedāvāto...

L Līva M. 16.01.2019
Komentāri 10 Bankas

Swedbank - Nekvalitatīvs serviss

Nekvalitatīvs serviss Kopš bankā vairs nedarbojas numuriņu sistēma, ir izveidojies baigais bardaks. Darbiniece katram skrien pretīm, vaicā ko grib un tai pat laikā neredz, ka cita darbiniece ir atbrīvojusies un var pieņemt klientu, jo sarunu taču nepārtrauks. Vai nav vieglāk ar numuriņiem? Tiešām katrs jāsagaida un jāprasa ko vēlas un kā sauc? Visi pulcējas pie durvīm..nu negribu es visiem dzirdot saukt savu vārdu un iemeslu kādēļ atnācu...vieglāk paņemt numuru un kad sagaidu savu rindu, runāju ar darbinieku aci...

Swedbank - Klientu konsultanta attieksme

Klientu konsultanta attieksme "Patiess prieks" bija šodien, 13.01.2019., atnākt uz Origo Swdbank filiāli, Lai atjaunotu savu karti, bet rezultātā saņemt pārmetumus, kāpēc neesmu pieslēgusi pensiju 2. Līmeni swedbank, bet gan citā bankā. Piebilstot, ka pretējā gadījumā man drīz atnākšot paziņojums uz internetbanku par konta slēgšanu un, ka bankai diži nekas no tā nemainīsies, ja es vairs nebūšu viņu kliente, jo viņiem jau tāpat esot miljons klientu.

U udh9 13.01.2019
Komentāri 3 Bankas

Swedbank - Attieksme pret klientu

Attieksme pret klientu Labdien! Šodien aizvedu savu 75 gadus veco mammu pensionāri, invalīdi uz Swedbank filiāli Rūjienā, lai izņemtu kodu kalkulatoru. Apkalpoja mūs bankas darbiniece Olga Špiļka. Attieksme vienkārši briesmīga. Sajutos kā noziedzniece, kas atvedusi savu māti uz banku, lai izkrāptu naudu. Arī mamma šokā par tādu nelaipnību. Sajutos kā padomju laikos, kad ietādēs un veiklos mūs apkalpoja uzpūtīgi, nelaipni darbinieki.

Swedbank - Обслуживание

Обслуживание Полный бардак, чтобы получить карту надо отсидеть три часа, ни в одном банке такого нет, это что клиентов так много, значит надо переходить в другой банк. Или просят о отношение к людям? Действительно надо будет думать, от такого неуважения надо просто бежать.

Swedbank - Neadekvāta attieksme pret klientiem un darba veikšanu

Neadekvāta attieksme pret klientiem un darba veikšanu Jau 4.reizi nāku uz Swedbank Origo filiāli izņemt jauno bankas karti. Iepriekš, bez manis rindā bija vēl 84 cilvēki, tad 63, atnāku šodien, atkal 60! Karti tā pat izsniegt nevar, konsultatīvais tālrunis arī vieer aizņemts. Sviests! Stundas laikā paņem 3 cilvēkus. Nu prātā var sajukt. Pretīga attieksme un darba ātrums vienkārši aizrauj.

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Es atvainojos, bet būtu ļoti nice, ja Jūs beidzot sakārtotu Tukuma Swedbank filiāli! Nepilnas 2h jāsēž, kamēr vienīgās 2 strādnieces apkalpos priekšā esošos 3cilvēkus! Kaut kāds stulbuma kalngals! Tukumam, protams, vajag taču izcelties ar to, ka tika atcelti numuriņi. Visur normāli, cilvēkiem ilgāk par 20minūtēm nav jāgaida. Bet tiklīdz atnāku uz Tukuma filiāli - man jāsēž, minimums, stunda, lai nokārtotu darīšanas... KAD TAS TIKS SAKĀRTOTS?

E Eva255964 07.01.2019
Komentāri 9 Bankas

Swedbank - Apkalpošana swedbanka mols

Apkalpošana swedbanka mols Sveiki! Nesaprotu šīs bankas drausmīgo sistēmu. Es paņemot bankas. Numuri nu piemēram 160 gaidu savu rindu. Bet paralēli darbojas 200 numuri, kā tas var būt... Jastav rindā vairāk par 2 stundām? Un šīs bankas darbinieks man atbild, ka nezinu cik ilgi bus jāgaida... Jo kāds esot saspaidījis 200 numuriņus kuri nemaz nav? Tad paskaidrojat kur ir godīga apkalpošana...

( ())) 28.12.2018
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Neatbalsta klientus

Neatbalsta klientus Esmu pieteikusies vienā no saitēm divām bezmaksas izmēģinājuma nedēļām. Registrējoties, vajadzēja norādīt bankas kartes datus. Pēc divām nedēļām no mana konta ir rezervēta GADA abonēšanas maksa. Zvanīju uz banku ar lūgumu apturēt naudas pārskaitīšanu. Paskaidroju situāciju, ka nauda tiks paņemta par nesnIegto pakalpojumu. Man atbild, ka jāsazinās ar kompāniju. Sazinājos. Kompānija manu e-pastu noignorē un naudiņa veiksmīgi ietek viņu kontā. Tādā veidā bankas atbalsta krāpniekus. Izskatās, ka...

V Viktorija1 18.12.2018
Komentāri 8 Bankas

Swedbank - Attieksme

Attieksme 2018.g. 5.decembrī, Rēzeknes filiālē vēlējos atvērt kontu, nogaidot stundu rindā tiku pie darbinieces, kurai garastāvoklis bija riktīgi sabojāts un tika sabojāt arī man. Iemesls ļoti vienkāršs- vēlējos atvērt kontu swedbankā, taču darbiniece uzskatīja, ka konkrēti uz šodienu nav patstāvīgas darbavietas, tad kontu vērt vaļā kategoriski nedrīkst. Un pilnīgi vienalga, kādiem mērķiem man bij vajadzīgs atvērt kontu. Tā ka neiesaku iet uz turieni un vērt kaut ko vaļā. Izvēlieties labāk piemēram SEB banku :) tur vismaz attieksme draudzīga.

A Artis123 05.12.2018
Komentāri 2 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Vai vispār ir iespēja sazvanīties līdz kādam? Trīs dienas zvanu, visu laiku saka kad visi speciālisti ir aizņemti. Krīt jau uz nerviem! Jums laikam pašiem kauna nav, svarīga informācija. Ne par ko no konta noskaita naudu? Par ko?! SazvNīties nav iespējams

M Marta Magonite 04.12.2018
Komentāri 8

Swedbank - Nepalīdzēt klientu sūdzību

Nepalīdzēt klientu sūdzību Sūdzību swedbank, es ielikt origo bankomāts 500 eiro ielikt un parbaudit man aplikācija vai intereneta vai ir sanemu 500 eiro konta un šo neparadiju, kur esmu vecuma 17 gadu, es sutit uz klientu un vina neatbalsta un neatgriezas par naudu, saki ka nelikums jabut vecuma 18 gadu, es so sudzibu swedbank. Cik nekaunigs uznemuma, sausmigs, domaju ka datu bijusa klusa zagt ir glabt datubaze konta no swedbank, sis special sudziba, atvainojies man raksti kluda daudz.

_ _valters_ 01.12.2018
Komentāri 6 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Swedbank imantas filiālē arkārtīgi lēna apkalpošana, jau trešo reizi šeit atgriežos, lai atjaunotu karti (2min process) . Katru reizi paņemu kārtas numuriņu ieraugu, ka rinda ir uz 40 vai vairāk cilvēkiem, neatkarīgi no tā vai ir rīts, pusdienlaiks vai darba beigas, un aizeju prom. Tomēr tā kā tas ir jau trešo reizi, nolēmu rindu izstāvēt un pavadīju sežot pie bankas vairākas stundas, vērojot lēno apkalpošanu. Nevienam neiesaku iespēju robežās apmeklēt šo swedbankas filiāli.

E emilija 30.11.2018
Komentāri 3

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes