Swedbank - Slikts serviss
26. Janvārī zvanīju uz swedbank lai slēgtu kontu, jo tuvākā filiāle atrodas aptuveni 50km no mājām, man teica ka konts ir slēgts un viss ir kārtībā. 27. Martā tētis gribēja ieskaitīt naudu un nejauši uzspieda veco swedbank kontu nevis jauno Seb kontu, zvanījām uz swedbank un tad uzzināju ka tomēr mans konts nebija noslēgts tāpēc lika braukt uz tuvāko filiāli. Šī nav pirmā reize ar sliktu pieredzi apkalpošana, jo 2022. Gada vasarā nozaga no konta lielu naudas summu un pašas beigas swedbank filiāle mani vainoja ka esmu pati nozagusi naudu sev un tikai pēc 10 dienām pateica ka jāraksta policija iesniegums par zādzību nevis tajā dienā kad zvanīju par zādzību. Neiesaku noteikti swedbank it īpaši tukuma filiāli.
Komentāri (1)
Man arī par Swedbank ir loooti slikta pieredze.10 gadus atpakaļ braucu no Latvijas prom ,aizgāju uz Swedbanku slēgt kontu ,teica Ok slēdzam .tgd pēc 10 gadiem man vajadzēja vākt kontu izrakstus un man lika izņemt arī swed.Neko ļaunu nedomājot eju uz banku un šoks ,izrādas ka nav slēgts un par šiem gadiem vēl parāds sakrājies par konta apkalpošanu ,sviests ,saku ,bija tā un tā ,bet man atbild ,ne nav slēgts un viss .Vnk šoks ,ja neteiktu vairāk