Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde

PMLP
Adrese: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3
Rīga
Latvia - LV-1026
(Rīgas 1. Nodaļa)
Tālrunis: 8300
Informācija: Rīgas 2. Nodaļa
Telefons:+371 67612167; +371 67602136
Email:[email protected]
Fakss: +371 67612167; +371 67439647
Adrese:Jura Alunāna ielā 1, Rīgā, LV-1010

Rīgas 3. Nodaļa
Telefons:+371 67609953
Email: [email protected]
Fakss: +371 67609955
Adrese: Eduarda Smiļģa iela 46, Rīga

Rīgas 4. Nodaļa
Telefons: +371 67037627
Email: [email protected]
Fakss: +371 67037610; +371 67037622
Adrese: Daugavpils ielā 31, Rīga, LV-1003
Darba laiks: 9:00 - 16:30
9:00 - 16:30
9:00 - 16:30
9:00 - 16:30
9:00 - 16:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Politika / Valsts struktūras  •  Valsts aģentūras
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

7%
Sūdzības
41
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
13
Apskatīt statistiku

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Sūdzības un atsauksmes

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Saruna

Saruna Sarunas laikā I. Kaimiņa runāja ļoti pasīvi agresīvi, tādēļ bija grūti paskaidrot problēmu un saņemt palidzību saistits ar dokumentiem. Nesaņemu nekadu vajadzīgo informāciju un izradas vairāk jautājumu.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Ielūguma noformēšana

Ielūguma noformēšana Es pasūtīju ielūgumu savai māsai 27. Oktobrī un samaksāju par to valsts nodevu 9.00 eur apmērā tā noformēšanas laikā! Joprojām, izsaukums vai ielūgums (ielūguma nr.102-282370 pieprasījums k. Berdo) nav apstiprināts. Referente no Pmlp Rīgas 3. Nodaļas raksta: tā, kā par šo pieprasījumu nav samaksāta valsts nodeva 9.00 eur apmērā tā noformēšanas laikā, tad šis pieprasījums tiks atstāts bez izskatīšanas. Aicinu noformēt jaunu ielūguma pieprasījumu, procesa laikā apmaksājot valsts nodevu portālā www.Latvija.lv.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien atnācu izņemt pasi. Qticket radīja, ka jāgaida 50 minūtes. Tā vieta nosēdēju nepilnas 3 stundas. Jo ņēma 5 numurus stundas laikā! Vai tas tiešam ir normāli? Vecam cilvēkam jāsēž 3 stundas, lai 3 minušu laika dabūtu dokumentu? Jums te 14 darba vietas, vai tiešam nav iespējams uztaisīt 1 priekš saņemšanas? 5 numuriņi stundā, tā jau ir ņirgāšanās par cilvēkiem!

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Pases izsniegšanas kārtības pārkāpums

Pases izsniegšanas kārtības pārkāpums Pamanīju sistemātisku pases vai id kartes izsniegšanas kārtības pārkāpumu. Un tas tiek darīts apzināti. Pēdējo apliecību saņēmu četru policistu klātbūtnē, kur tika sastādīts paziņojums par to, ka ir pārkāpta personu apliecinoša dokumenta izsniegšanas kārtība. Biju spiesta parakstīt veidlapu par dokumenta saņemšanu, neļaujot iepazīties ar personu apliecinošu dokumentu vai pašu pasi par kļūdām dokumentā (pase vai id) mani mulsināja arī tas, ka piesakoties jaunai pasei vai id, man iedeva veidlapu...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Ārzemnieku diskriminācija un pienākumu nepildīšana

Ārzemnieku diskriminācija un pienākumu nepildīšana Situācija ir šāda: man pazīstams ārzemnieks piezvanīja uz 1. migrāciju, lai pierakstītos un pagarināt dokumentu termiņu. Saruna viņam tika atteikta, jo viņš runāja angliski. Pat ja angļu valoda ir viena no starptautiskām valodām. Ar to saruna beidzās. Netika mēģināts piedāvāt palīdzību citai personai, kas runā angliski vai citā, visiem saprotamā valodā. Cilvēku tiešais darbs pilsonības un migrācijas lietu pārvaldē ir palīdzēt cilvēkiem, šajā gadījumā netika izpildīts. Kopš kura laika mūsu...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti nepieklājīga attieksme pret klientu, izsakot nepatīkamus un aizskarošus komentārus.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Ļoti lēna apkalpošana

Ļoti lēna apkalpošana Katru reizi uz daudziem cilvēkiem darbojās tikai viena kase tiem, kas atnāca taisīt pasi. Galarezultātā, kas atnācis paņemt pasi, jāgaida visi, kas pasi taisa. Atnācu šodien otra paņemt pasi, beigās ilgi gaidīju, kamēr visi uztaisīs pasi. Otrā kase atvērās, kur bija Zenta Više, pieņēma pirmo cilvēku un sēdēja ar viņu pusstundu un vēlāk aizvēra kasi un aizgāja. Strādāja tikai viena meitene. Katru reizi tāda problēma. Zenta više nav kompetents darbinieks, kam svarīgs tikai savs laiks un savas vēlmes, pret visiem izturas rupji.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Valoda

Valoda Labdien, krievu tautai pieprasa apgūt latviešu valodu, pat 70. G pensionāram! Rīgā ir daudz sabraukuši indieši, tie kuri neprot latviešu val. Ko tad Latvija nepieprasa indiešiem? Kāpēc ir tāds naids pret parasto tautību krieviem, tā ir diskriminācija, jo Latvijā taču norāda geiropa, to un dara! Nedrīkst kurināt naidu pret krieviem, jo viņi ir cilvēki, kāpēc tad Latvija ne pieprasīja krievu tautai, pēc 92. G lai apgūtu latviešu val.? Pēc tam dzīs ārā latviešus ar tādu ļaunumu, latviešu val. Ir...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Qticket

Qticket Doma par iestāšanos Rindā attālināti ir laba, bet viņa totāli nestrādā. Precīzāk laiks kurš tiek aprēķināts cik ilgi ir jāstāv Rindā! Es nezinu uz kādiem aprēķiniem/mērījumiem ir aprēķināts ka vienu klientu var apkalpot 3 min. Vai veicot laika uzskaiti tika ņemti vērā dažādi faktori, kā piemēram, dokumenta noformēšana bērnam, vecam cilvēkam utt. Un aprēķināts vidējais laiks. Protams neaizmirstot ieskaitīt laiku personām kuras savu vizīti ir pieteikušas jau mēnešus iepriekš. Es ar 100%...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Ļoti lēna apkalpošana, garas rindas un nav informācija par īpašu rindas kārtību

Ļoti lēna apkalpošana, garas rindas un nav informācija par īpašu rindas kārtību Ierados PMLP ap 11:45-12:00 Jūrmalā, sēdēja protams 7-8 cilvēki priekšā, nevarēja saprast vai rindā, vai pēc pieraksta. Pieeju pie aparāta, mēģinu dabūt numuru lai iestātos rindā, bet nevar neko uzspiest. Pēc kādām 5min kad jau grasījos ķert rokā kādu konsultantu tikai 1 sieviete, kura pati gaidīja uz sola, pateica ka šodien vairs nav iespējams iestāties rindā un jānāk agri no rīta cerībā ka paspēs. Ko nozīmē vairs nav iespējams? Nekur nekādas informācijas, ne lapiņas par kādu īpašu kārtību. Kā...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Pilnīgs bardaks ar izsaukumiem

Pilnīgs bardaks ar izsaukumiem Pilnīgs bardaks PMLP 3. nodaļā. Uztaisu iesniegumu latvija.lv izsaukumam TUA (4 gadi) registrēšanai sievai. Mana kļūda bija to adresēt 3. nodaļai, jo tur grasījamies izgatavot jaunu TUA. Iesniedzu 21. jūnijā, vajadzēja bišķi agrāk (UA beidzas 11. augustā), bet vienalga tas bija pietiekami agri lai visu laikā paspētu. Pēc likuma izsaukumu dara līdz 2 darba dienām. (un 30 dienai pašai reģistrēšanai). Iesniedzot, e-pastā automātiski atnāk ka iesniegums apstrādē, un ka paziņos, ja kavēsies. Bija...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss ĻOTI SLIKTS SERVISS! Tika pazaudēta UA karte, atnācam uz PMLP lai noformētu jauno karti. Teica lai mēs sūtītu iesnieumu pa pastu. Atbildi gaidījām mēnesi. Beidzot mums iedeva pierakstu uz konkrēto laiku, ierodamies 10 min pirms mūsu laika, gaidam jau stundu, pa priekšu vēl 10 numuriņi, teica gaidīt savu kārtas numuru. Stundas laikā izgāja tikai divi numuriņi. Uz lūgumu mūs pieņemt savlaicīgi mums teica lai mēs gaidītu savu numuru un neko nevar izdarīt.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Bardaks

Bardaks Šodien 17.05 vēlējos iestāties Rindā eid kartes noformēšanai. Ap plkst 14.20 izmantojot programmu qticket gribēju iestāties Rindā, programma rāda, ka Rindā ir 5 cilvēki un tai pat laikā izmet paziņojumu, ka visi numuri ir izņemti un attālināti nav iespējams iestāties Rindā. Ap plkst 15.00 skatos programmā, ka Rindā nav neviena cilvēka, bet arī tad programma izmet paziņojumu, ka visi numuri ir izņemti un attālināti nav iespējams iestāties Rindā! Ja Rindā nav cilvēku, tad kāpēc nevaru iestāties?...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikta attieksme pret klientiem

Slikta attieksme pret klientiem PMLP- vieta, kur acīm redzami klientu apkalpošanas centra darbinieki NECIENĪGI izturās pret klientiem, un savu nepatiku, dusmas adresē uz klientiem (cilvēkiem, kuri vēršas pēc palīdzības!). Vieta, kur valda negatīva attieksme pret visie, to starp arī kā darbinieki komunicē savā starpā, aizrādot, kā kādam būtu jākonsultē klients. Un to visu, dziemžēl, var dzirdēt un redzēt klienti, gaidot savu kārtu. Vai tiešām iepriekš nevar izvērtēt kadidātus uz šo pozīciju, vai novērtēt ilgi strādājošu...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss Biju ar bērnu (3gadi) , bērnam vajadzēja uz tualeti, kuras nav! Apkalpošana ari bija ne īpaši patīkama, pie lodziņa apkalpoja rupja sieviete. Vietas nebija kur nolikt ne somu, ne jaku (kamēr regulēju bērnu fotografēšanai) pussēdus stāvoklī uz krēsla. Un beigas-foto sanāca tikai 1. Gb. (nebija iespējas uzvelēties labāko foto) , jo viņiem ķeras dators!

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien plkst 12:45 atnākot uz Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde 4. nodaļu - lai atjaunotu savu pilsoņu pasi. Bet bija ievērojama ļoti interesanta birokrātijas scēna. Aizejot aukšā uz 2 stāvu (pases nodaļa), redzēju ka daudz cilvēki vienkārši stāv arā koridora. Piegāju pie informācijas centra darbinieces klāt, lai pateiktu ka atnācu atjaunot pasi. Sākumā sanēmu atbildi ka: Nestrādā aparāts kas izsniedz biļetes. Pēc tam man darbiniece teica - "Sēdiet gaidiet, varbūt kāds iznāks un izsnieg...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - rindas... vlasts nespēj nodrošināt ID kartes

rindas... vlasts nespēj nodrošināt ID kartes 1 janvārī visiem jābūt ID kartei ! jau vairākus mēnešus mēģinu tikt rindā un pasūtīt ID karti. starp ziemassvētkiem n jauno gadu - elektroniskā rindā iestāšanās nav iespējama - jau 8.34 - vietu nav. Aizejot stāvēt dzīvajā - numuriņus jau nevar paņemt dienas sākumā ( 30 decembris). Visiem saīsināts darba laiks. TV - bija paziņojums , k rindas mazas lai iet un formē. Interesanti par ID kartes neesamību arī izdomās kādu soda naudu? P.S> ir iespējams braukt no Rīgas uz Jēkabpili šodien - tur esot mazākas rindas.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Apmeklējuma pieteikšana

Apmeklējuma pieteikšana Vēlējos šodien pieteikties rindā un personu apliecinošu dokumentu noformēšanu. Apmeklējot PMLP pieraksta mājas lapu redzēju iestādes darba laiku 8 - 16. Atprasoties no darba agrāk, nedaudz pirms darba laika beigām devos uz PMLP lai iestāties rindā uz dokumentu noformēšanu. Pieejot pie numuriņa paņemšanas aparāta secināju, kad opcija "Pases, eID, uzturēšanās atļaujas kartes noformēšana (foto, biometrijas dati) vai ieraksti jau izdotā pasē" ir atspējota un/vai nedarbojas. Nekur uz ekrāna nebija...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Nepieejamas tualetes telpas

Nepieejamas tualetes telpas Labdien, vēlos izteikt sašutumu par to, ka nodaļā nav pieejamas nevienas tualetes telpas! Mēs stāvam Rindā eid noformēšanai jau no plkst 9.00, šobrīd ir 11: 30 un nekādu iespēju nokārtot dabiskās vajadzības! Tiešām? Vai šī ēka ir būvēta bez tualetes telpas?

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Apkalpošanas serviss

Apkalpošanas serviss Sāksim ar to, ka sazvanīt PMLP Nodaļu nav iespējams vispār. Piezvanot nodaļas vadītājai Diānai Bikovai, tiksiet nolamāts par atļaušanos viņai zvanīt, tā, ittkā tas būtu viņas privātais tālr. Nr. Un zvanītu viņai plkst. 00: 00 naktī. Rindas ilgst 4h garumā, ja paveicas. Valsts iestādē. Kā izņemt dokumentus, kas apmaksās man brīvdienu darba vietā?

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes