Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss pieprasot izziņas
Vēlējos uzzināt, kādi dokumenti man ir vajadzīgi, lai apprecētos Ungārijā un informēju, ka man papīri ir vajadzīgi ungāru valodā un jautāju vai tas ir iespējams. Man pateica, ka tas ir iespējams, viņiem ir daudzvalodu veidlapa. Atsūtīja formu, es to aizpildīju, samaksāju. Mēnesi man neviens neatbildēja, pieteicos vēlreiz. Tad man sāka zvanīt no 1. nodaļas un pieprasīja samaksāt papildus nodevu, jo papīrs ir gatavs un viņu izsūtīs, kad samaksāšu. Samaksāju. Es vairākas reizes teicu, ka vēlos apprecēties ārzemēs un papīrus vajag tās valsts valodā (loģiski) uz ko arī pa telefonu nereaģēja, bet nu labi, ja jau teica, ka iespējams. Pagāja vēl viens mēnesis līdz es saņēmu vienu papīru pastā - latviešu valodā bez nekāda tulkojuma. Naudu man atpakaļ neatgrieza par to, ka papīrs netika tulkots. Turklāt es nezināju, ka šim papīram ir termiņš, tas nekur netika teikts. Aiznesu šo papīru uz dzimtsarakstu nodaļu Ungārijā un man pateica, ka šis papīrs vispār nav derīgs, jo nav speciāls Apostilles zīmogs virsū. Vai ir tiešām tik grūti normāli informēt cilvēku, kas ir iespējams, kāds ir šis process utt? Esmu izšķiedusi naudu un laiku. Mani apkalpoja Mārtiņš Auziņš. Ja nauda jāprasa, tad pat pilnīgi pat zvanīs, bet ja palūgs palīdzēt un informēt, tad ignorēs un vispār izšķiedīs laiku ar nepareizu informāciju. Kauns vienkārši.
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde nodaļas darbinieki ar Jums sazināsies tuvākajā laikā, lai rastu risinājumu šim jautājumam.
Pievienot komentāru