Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Ļoti lēna apkalpošana
Katru reizi uz daudziem cilvēkiem darbojās tikai viena kase tiem, kas atnāca taisīt pasi. Galarezultātā, kas atnācis paņemt pasi, jāgaida visi, kas pasi taisa. Atnācu šodien otra paņemt pasi, beigās ilgi gaidīju, kamēr visi uztaisīs pasi. Otrā kase atvērās, kur bija Zenta Više, pieņēma pirmo cilvēku un sēdēja ar viņu pusstundu un vēlāk aizvēra kasi un aizgāja. Strādāja tikai viena meitene. Katru reizi tāda problēma. Zenta više nav kompetents darbinieks, kam svarīgs tikai savs laiks un savas vēlmes, pret visiem izturas rupji.
Labdien!
Paldies par ziņu! Mums ir svarīgi saņemt ziņas par apkalpošanas kvalitāti nodaļās.
Diemžēl var gadīties, ka nodaļās ir lielāks klientu pieplūdums, tad nākas pagaidīt ilgāk.
Mēs atvainojamies par radušos nepatīkamo situāciju! Nodaļas vadītāja noteikti atkārtoti darbiniekiem atgādinās klientu apkalpošanas pamatprincipus.
Komentāri (2)
Piesakies internetā, nebūs jāsēž rindā vai aizbrauc uz kādu filiāli laukos, tur mazākas rindas.
Jā, tagad tikai tā 👍🏻