Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Ļoti lēna apkalpošana

Katru reizi uz daudziem cilvēkiem darbojās tikai viena kase tiem, kas atnāca taisīt pasi. Galarezultātā, kas atnācis paņemt pasi, jāgaida visi, kas pasi taisa. Atnācu šodien otra paņemt pasi, beigās ilgi gaidīju, kamēr visi uztaisīs pasi. Otrā kase atvērās, kur bija Zenta Više, pieņēma pirmo cilvēku un sēdēja ar viņu pusstundu un vēlāk aizvēra kasi un aizgāja. Strādāja tikai viena meitene. Katru reizi tāda problēma. Zenta više nav kompetents darbinieks, kam svarīgs tikai savs laiks un savas vēlmes, pret visiem izturas rupji.

25.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde Pārstāvja atbilde 25.04.2024

Labdien!
Paldies par ziņu! Mums ir svarīgi saņemt ziņas par apkalpošanas kvalitāti nodaļās.
Diemžēl var gadīties, ka nodaļās ir lielāks klientu pieplūdums, tad nākas pagaidīt ilgāk.
Mēs atvainojamies par radušos nepatīkamo situāciju! Nodaļas vadītāja noteikti atkārtoti darbiniekiem atgādinās klientu apkalpošanas pamatprincipus.

A

Komentāri (2)

S Smadzen'sVaig? 25.04.2024

Piesakies internetā, nebūs jāsēž rindā vai aizbrauc uz kādu filiāli laukos, tur mazākas rindas.

A Anastasija 25.04.2024

Jā, tagad tikai tā 👍🏻

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes