Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Ļoti nepieklājīga attieksme pret klientu, izsakot nepatīkamus un aizskarošus komentārus.

06.06.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde Pārstāvja atbilde 07.06.2024

Labdien!
Mums ļoti žēl, ka Jums bija negatīva pieredze, saņemot Pārvaldes pakalpojumus.
Vēlamies noskaidrot notikušā apstākļus. Kurā nodaļā Jums nācās saskarties ar šādu situāciju?
Paldies jau iepriekš!

E

Komentāri (2)

J Janis Zomers 25.06.2024

Uzskatu, ka apkalpošana ir ļoti zemā līmenī. Un vainīgi pie tā ir lielākoties darba devēji, kuri neapmāca darbiniekus. (PMPL-1)

S Sarmite Barvika 15.12.2024

Sarunas laikā darbinieki atļaujas minēt tādas frāzes kā "iespējams jūs esat mentāli nepilnīgs, ja nesaprotat mūsu informāciju vai lēmumus: , "ko jūs jautājat - vai nevarat izlasīti paši", "meklējiet kādu pazīstamu vai ietekmīgu cilvēku, kas jums var palīdzēt", "vajag bū vairāk uzstājīgam lai saņemt vajadzīgo atbildi", pie tam viņu konsultācijas bieži vien ir maldīgas - nespēj kompetenti atbildēt uz jautājumiem vai arī neatbild pēc būtības un visu laiku citē vienus un tos pašus normatīvos aktus. Šī iestāde ir noteikti jāreorganizē. Vēl viens komentārs - puse jūsu studentu strādā "Wolt"un "Bolt". Vai kāds vispār vērtē darba kultūru un ētiku?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes