Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss
Ļoti nepieklājīga attieksme pret klientu, izsakot nepatīkamus un aizskarošus komentārus.
Atbilde no
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde
Pārstāvja atbilde
07.06.2024
Labdien!
Mums ļoti žēl, ka Jums bija negatīva pieredze, saņemot Pārvaldes pakalpojumus.
Vēlamies noskaidrot notikušā apstākļus. Kurā nodaļā Jums nācās saskarties ar šādu situāciju?
Paldies jau iepriekš!
Komentāri (2)
Uzskatu, ka apkalpošana ir ļoti zemā līmenī. Un vainīgi pie tā ir lielākoties darba devēji, kuri neapmāca darbiniekus. (PMPL-1)
Sarunas laikā darbinieki atļaujas minēt tādas frāzes kā "iespējams jūs esat mentāli nepilnīgs, ja nesaprotat mūsu informāciju vai lēmumus: , "ko jūs jautājat - vai nevarat izlasīti paši", "meklējiet kādu pazīstamu vai ietekmīgu cilvēku, kas jums var palīdzēt", "vajag bū vairāk uzstājīgam lai saņemt vajadzīgo atbildi", pie tam viņu konsultācijas bieži vien ir maldīgas - nespēj kompetenti atbildēt uz jautājumiem vai arī neatbild pēc būtības un visu laiku citē vienus un tos pašus normatīvos aktus. Šī iestāde ir noteikti jāreorganizē. Vēl viens komentārs - puse jūsu studentu strādā "Wolt"un "Bolt". Vai kāds vispār vērtē darba kultūru un ētiku?