Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

ĻOTI SLIKTS SERVISS!
Tika pazaudēta UA karte, atnācam uz PMLP lai noformētu jauno karti. Teica lai mēs sūtītu iesnieumu pa pastu. Atbildi gaidījām mēnesi. Beidzot mums iedeva pierakstu uz konkrēto laiku, ierodamies 10 min pirms mūsu laika, gaidam jau stundu, pa priekšu vēl 10 numuriņi, teica gaidīt savu kārtas numuru. Stundas laikā izgāja tikai divi numuriņi.
Uz lūgumu mūs pieņemt savlaicīgi mums teica lai mēs gaidītu savu numuru un neko nevar izdarīt.

19.06.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde Pārstāvja atbilde 19.06.2023

Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībā.
Lai precīzāk, noskaidrotu situāciju, lūgums iesniegt informāciju, kurā nodaļā šī situācija notika.

Papildināts stormbow 19.06.2023

2. Nodaļa

Atbilde no Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde Pārstāvja atbilde 20.06.2023

Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Šī situācija radās, jo šobrīd nodaļā ir darbinieku resursu trūkums, tāpēc bija jāgaida ilgāk sava numuriņa kārta.

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes