Adrese: |
Skanstes iela 12 Rīga Latvia - LV-1013 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67171880 |
Informācija: | Līzings un kredīti, uzkrājumi un noguldījumi, valūtu darījumi, apdrošināšana, pensijas, norēķini un konti un norēķini,Forex, ieguldījumi. |
Kategorija: | Bizness / Finanses • Bankas |
Sociālie tīkli: |
Luminor Bank - Sūdzības un atsauksmes
Luminor Bank - Nekaunība (Pensijas 2.līmenis)
Pirms nedēļas atrodoties Jelgavas pasāžas veikalā man kārtējo reizi uzbāžas luminor stends un piekasās par 2. Pensiju līmeni, nevis uzrunā pieklājīgi kā piemēram vairo, vai indexo, kad brīžiem ir viņu stends, bet brutāli uzbāžās un liek man sejā lapu un prasa man 100 reizes jautājumus - par to kurā ''riska grupā esmu'' un seko līdzi, veselus 10metrus. Šī nav pirmā reize šim un viņi ļoti nehumāni uzbāžas. Iepriekš lika man obligāti loggoties savā datorā un, lai arī tā ir banka, tik nenormāli...
AtrisinātaLuminor Bank - Sliktākā pieredze ar Luminor Līzings!
Pārdevu motociklu, kas bija luminor līzings līzingā, un, ziniet ko, tas bija vienkārši murgs! Problēmas sākās jau pie gala rēķina pieprasījuma. Nekādu telefonu numuru, operatori liek sūtīt e-pastus, uz kuriem neviens neatbild. Tikai caur apdrošinātāju dabūju tālruņa numuru uz līzinga nodaļu! Pirmo reizi manu rēķina pieprasījumu ignorēja, otro reizi solīja pēc 30 minūtēm, bet pēc 3,5 stundām pacietība beidzās, un liku viņiem sarunas laikā taisīt to rēķinu un sūtīt man uz e-pastu. Tālāk vēl...
Luminor Bank - Обман
28.05.2024 из SEB банка был совершенен платёж на счёт в LUMINOR банк был совершён мошеннический платёж. И получателем была указана я. Как будто платёжна моё имя и мой счёт. 30.05.2024 меня приняли в LUMINOR банке и заверили,что счёта у меня в их банке нет. А счёт на который ушли деньги принадлежит другому лицу. Заявление составили. Обещали помочь, а сами в возврате платежа по запросу SEB банка отказали. Украли деньги и не хотят возвращать. Счёт есть, а получатель не тот, кто указан! И при этом...
Luminor Bank - Slikts serviss
Vēlējos no bankas aizņemties 2 000 €, man tika atteikts, 'neskatoties uz to ka esmu jūsu klients apmēram 20 gadus visus 20 gadus maksāju hipotekāro kredītu nav bijuši kavējumiZvans man tika veikts 21.06.24 9:45 no rīta tā sieviete pateica ka man tagad ir slimības lapa un kredītu atteica, uzskatu ka viņa ir nekompetenta, izdarīja neprofesionālu secinajumu
Luminor Bank - Обман, плохой сервис , полная некомпетентность персонала и абсолютное нежелание возвращать деньги.
Банк прислал уведомление об окончании срока действия карты и предложил подтвердить адрес доставки НОВОЙ . После подтверждения прислали ВТОРУЮ , соответственно снимая плату за обслуживание обеих. В сентябре 2022 года, карта была заблокирована , но с того времени , плата за её использование взымается регулярно . Визит в банк - реальный шок от способностей работников цинично врать в глаза , быть в этом уличенным и снова продолжать... Статья 177. УЗ ЛР .
Luminor Bank - Krāpnieku atbalstīšana
Luminor banka Latvijā atbalsta krāpniekus internetā, krāpnieki bez klienta ziņas no klienta kartes noņem naudas summu, klients piezvana uz luminor banku, luminor it kā pietur to naudu rezervācijā, klients internetbankā uzraksta ziņojumu-iesniegumu bankai lai banka atgriež šo naudu klientam, bet nē ar to nepietiek, vienalga luminor banka aizskaita to naudu šiem krāpniekiem, nevis atgriež klientam, tāpēc neizvēlieties luminor banku, jo viņi atbalsta interneta krāpniekus, kuri no klientu kartes ir bez atļaujas un ziņas nozaguši šo naudu!
Luminor Bank - Algas pārveduma bloķēšana
Darbā devējs nosūtīja algu ceturtdien. Dienu jau ir otrdiena, algu neesmu saņēmis. Zvanīju bankā - atbilde drošības dienesta pārbaude. Vairāk nekādas informācijas. Nauda ir bloķēta un netiek skaitīta kontā. Banka ierobežo manas pilsoņa tiesības un vajā, liedzot piekļuvi godīgi nopelnītiem līdzekļiem. Būs jāvēršas pie juridiskās palīdzības. Man ir 2 bērni un jau ir laiks, had jāmaksā rēķini. Neiesaku nevienam šo "kantori". Ja neizmaksās one, braukšu uz Skanstas iela un saukšu policiju uz vietas.
AtrisinātaLuminor Bank - Slikta serviss
Zvanīju bankai, lai pārskatītu procentu likmi hipotekārajam kredītam. Konsultante teica, ka jāraksta iesniegumu ibankā un tad ar mani sazināsies kredītspeciālists. Ok, iesniegumu uzrakstīju, nosūtīju, atnāca atbilde, ka iesniegums nodots atbildīgajam kredītspeciālistam, kurš sazināsies ar mani 10 darba dienu laikā. Respektīvi gaidīju zvanu un kaut kādu dialogu. 10 dienā vienkārši saņēmu ibankā atbildi vienā teikumā, ka neko nesamazinās, jo esošā likme atbilst šī brīža tirgus situācijai. (3.2%...
Luminor Bank - Slikts serviss,
Aprīlī tika bloķēti tiešsaistes maksājumi Luminor internetbankā padarot mani par terorisma atbalstītāju. Pēc apmēram mēneša mainīja statusu uz krāpniecības upuris. Pagājušajā nedēļā pazaudēju karti. Pasūtīju jaunu karti. Karte atnāca ātri - 2 dienu laikā, bet ar citu konta nr. Tagad nedēļu dzīvoju bez naudas, nevaru nopirkt vitāli nepieciešamie medikamentus, ledusskapis arī iztukšojies un papildināt nevaru. Katru dienu sūtu vēstules, zvanu uz palīdzības dienestu - jēgas nekādas. Esmu stingri...
Luminor Bank - Slikts serviss
Заморозили деньги зарплаты, прислали в интернет банке письмо мол пришлите рабочий договор и листик зарплаты. В итоге отправил все еще 04.04.2023, а сегодня уже 22.04.2023! Причем заморозили уже не одну, а 2 зарплаты. На звонки ответы, вообще не понятно для чего там сидят эти сотрудники (мы не знаем это не наш отдел) все коллеги других банков получили давно и всё! Вообще не рекомендую этот банк!
Luminor Bank - Krāpšana
Мне перечислила деньги maksatnēspēja kontroles dienests 10.03.2023г это пособие согласно их решения. Сегодня уже 22.03.2023г. Но деньги на счет так мне банк и не зачислен. Луминор банк задержал деньги и прислали письмо, где дополнительно запросил документы на проверку с сылкой на закон о легализации средств добытых приступным путем. Я в тот же день ответила банку! Деньги мне выплачивает гос. Организация с бюджета! Кому банк не доверяет чиновникам? В бюджете латвии получаются по мнению банка...
Luminor Bank - Slikts serviss
Atrodoties kaimiņvalstī - Baltkrievijā vispār nedarbojas luminor mājaslapa, kā arī nebija iespējas pieslēgties internetbankai. Izskatās, ka saviem klientiem uzliekat liegumus. Lielākajā daļā termināļu bankas karti nepieņem. Pieslēgties internetbankai-līdzēja tikai specializēto programmu izmantošana.
Luminor Bank - Slikts serviss
Bieži nedarbojas smart-id, grūti iepirkties internetveikalos. Izsūtot jaunu kredītkarti - nenonāk līdz adresātam. Cilvēks paliek bez kredītkartes (liegta iespēja izņemt skaidru naudu, liegta iespēja norēķināties ikdienā - atliek tikai pārskaitījums) . Banka pāriet uz digitalitāti - noteiktās filiālēs nav neviena darbinieka (bankomāts un dators) ; rezultātā bankas kartes saņemšanu nevar veikt izvēlētajā filiālē (kā arī papildmaksas pakalpojums) . Zvans uz info ir maksas. Komisijas maksas prot ņemt, bet nodrošināt kvalitatīvus un pilnvērtīgus pakalpojumus nespēj!
Luminor Bank - Slikts serviss, maldināšana
Neatsūtīja atjaunoto bankas karti (beidzās termiņš) uz norādīto adresi ārzemēs. Izsūtīja apliecinājumu, ka būs... Praktiski atstājuši klientu bez naudas līdzekļiem, jo ar internetbankas palīdzību iepirkties nesanāks. Aizsūtot rakstisku pieprasījumu (sarakstē ar banku) , nedēļu nav atbildes. Nevienam neiesaku izmantot Luminor pakalpojumus, jo samērā bieži nedarbojas internetbanka, ka arī bankomāti netiek laicīgi apkalpoti.
Luminor Bank - Banka neuzņemas atbildību
Iemaksājot bankomātā dolārus lai nedotos uz maiņas punktu, bankomāts itkā ieskaitīja dolārus kontā, nākošajā dienā kontā parādās iztrūkums kontā - 1502.7euro. Jau 3 nedēļas sazinos ar banku kas Saka ka nauda neiegrāmatojās, tā neesot viņu vaina. Problēma esot ar viņu sadarbības partneri kas apkalpo bankomātus. Esot jāgaida kad tiks atgriezti līdzekļi no viņu sadarbības partnera. Uzdodot jautājumu kad? Atbilde jau trešo nedēļu ir nevaram atbildēt ir jāgaida, neesot viņu vaina. Esmu šokā, esmu...
Luminor Bank - Krāpšana
Banka nenodrošina klientu aizsardzību, jo tajā ir visvairāk naudas izkrāpšanas gadījumu ar analogām viltus lapām. Bankas komunikācija ar klientu ir katastrofāla-zvanot uz info tālruni, bieži tika saņemta pretrunīga informācija. Uz klienta iesniegumu ar konkrētiem jautājumiem pēc 5 nedēļām tiek atbildēts vienā strupā teikumā, pie tam, angļu valodā.
Luminor Bank - Slikts serviss, krāpšana
Kāda jēga būt par jūsu klientu, ja jūs pat nevarat nodrošināt kartes drošību? Pirmkārt, pirmās sarunas laikā jūsu darbiniece pieprasīja visu nepieciešamo informāciju, lai piereģistrēt manu sūdzību, taču tā netika piereģistrēta. Otrās sarunas laikā sūdzību piereģistrēja otro reizi, taču atbildi joprojām nesaņēmu. Karte tika pazaudēta, taču to nevarēju nobloķēt 2 stundu laikā, jo bankai nedarbojās sistēma. Karti šajā laika periodā varēja lietot jebkurš, konsultante teica, ka nevar palīdzēt...
Luminor Bank - Slikts serviss
Divas reizes zvanot uz informatīvo tālruni un pārprasot, vai bērnu kontu atvēršanai pietiek ar dzimšanas apliecību, saņēmu apstiprinošu atbildi (PĀRPRASĪJU VAIRĀKAS REIZES, JO KONTS BIJA NEPIECIEŠAMS PĒC IESPĒJAS ĀTRĀK, UN CITU DOKUMENTU NEBIJA). Konkrētajā dienā, kad bija pieraksts, braucām uz Rīgu, kavējot darbu un skolu, jo bērnu klātbūtne bija obligāta. Ar 20 min. kavēšanu sagaidījām savu rindu, kur uzzinājām, ka ir jābūt bērniem obligātas ID kartes vai pases. Rezultāts - kavēta skola...
Luminor Bank - Развод на деньги
Была кредитка nordea, с лимитом 300€, перешли в luminor так-же дебит и голд кредит, но без лимита, просто кредитная карта с личными деньгами. Когда закрывалась nordea, 300€ были на карте, luminor же перешла с 0.00€ и такой баланс был на ней почти год, не нужна была кредитка и я ей не пользовался. А теперь банк требует вернуть 300€, ещё раз. И так дерут по 15€ в месяц за 2 карты, теперь ещё 300€ подари. Причем говорит посмотрите в истории, а история только до 2020 года... И после моего звонка им...
Luminor Bank - Krapšana
Ieteicams uzmanīties esošiem vai topošajiem Luminor bankas klientiem! No Luminor bankas klientu kontiem pēdējo nedēļu laikā ir izzagti ļoti lieli naudas līdzekļi un Luminor banka šajā sakarā nav veikusi nekādas preventīvās darbības, lai mazinātu šos zādzību riskus. Naudas līdzekļus zādzība no bankas kontiem notiek autorizācijas procesa laikā, caur viltus autorizācijas lapu, bankai nav iespējams apturēt šos naudas paskaitījumus, arī gadījumos, ja to klients ir pamanījis īsi pēc noziedzīgā...