Luminor Bank - Banka neuzņemas atbildību
Iemaksājot bankomātā dolārus lai nedotos uz maiņas punktu, bankomāts itkā ieskaitīja dolārus kontā, nākošajā dienā kontā parādās iztrūkums kontā - 1502.7euro. Jau 3 nedēļas sazinos ar banku kas Saka ka nauda neiegrāmatojās, tā neesot viņu vaina. Problēma esot ar viņu sadarbības partneri kas apkalpo bankomātus. Esot jāgaida kad tiks atgriezti līdzekļi no viņu sadarbības partnera. Uzdodot jautājumu kad? Atbilde jau trešo nedēļu ir nevaram atbildēt ir jāgaida, neesot viņu vaina.
Esmu šokā, esmu bankas klients jau ilgi un biju ļoti apmierināts. Šāds gadījums ka banka nenodrošina klienta drošu līdzekļu iemaksu un nespēj ātri risināt radušās problēmas, kā arī neviens necenšas pateikt kad tiks atgriesti līdzekļi. Visu laiku tik atbild jāgaida.
Komentāri (4)
Vai esāt mēģinājusi sazināties ar tiem tā saucamiem "partneriem" ?
Iespējams, ka tas spēj paātrināt situācijas izskatīšanu?
Nēsu mēģinājis sazināties ar viņu sadarbības partneriem. Es neuzskatu ka man savi līdzekļi būtu jāmeklē pie kāda ar ko nēsu slēdzis līgumu. Banka ir atbildīga, ar viņu ir noslēgts līgums, ir konts un bankas atbildība ir sakārtot visu.
Es bankai zvanu gandrīz katru dienu un darīšu līdz viņi sakārtos visu.
No darba ieskaita man komandējuma naudu visa nauda aiziet mīnusu nosegšanai kuriem reāli nav jābūt.
Tā īsi un konkrēti sakot, mani apzog Banka.
Labdien!
Atvainojamies par nepatīkamo pieredzi saziņā ar Luminor!
Joprojām sadarbojamies ar mūsu partneri, lai noskaidrotu visus problēmas apstākļus un rastu piemērotāko risinājumu.
Luminor komanda turpinās ar Jums sazināties privāti un informēs par procesa attīstību!
Ar cieņu
Luminor
Kādu pareizāko risinājumu, atdotie manu naudu un es aizmirstu Jūs ka esat tāda banka.
Mēnesis pagājis joprojām ar savu sadarbības partneri nevarat atrisināt šādu problēmu.
Konts joprojām mīnusā.
Banka kas nerisina lietas ātri tas nu ir noteikti.
Kad atrisinās lietu pievienošu komentāru lai klienti zin cik tas laiku aizņem lai banka tiktu galā ar manu radušos problēmu.