Luminor Bank - Algas pārveduma bloķēšana
Darbā devējs nosūtīja algu ceturtdien. Dienu jau ir otrdiena, algu neesmu saņēmis. Zvanīju bankā - atbilde drošības dienesta pārbaude. Vairāk nekādas informācijas. Nauda ir bloķēta un netiek skaitīta kontā. Banka ierobežo manas pilsoņa tiesības un vajā, liedzot piekļuvi godīgi nopelnītiem līdzekļiem. Būs jāvēršas pie juridiskās palīdzības. Man ir 2 bērni un jau ir laiks, had jāmaksā rēķini. Neiesaku nevienam šo "kantori". Ja neizmaksās one, braukšu uz Skanstas iela un saukšu policiju uz vietas.
Komentāri (4)
Vispār šodien ir pirmdiena.
Ir kādi jaunumi? Domāju, ka žurnālistiem jābrauc uz Skanstes ielu. Būs baigais materiāls.
Paldies, ka dalāties ar savu pieredzi par mūsu pakalpojumiem un apkalpošanu.
Mums ir patiesi žēl, ka radusies šāda situācija, tāpēc atvainojamies par sagādātajām neērtībām un paskaidrojam, ka likuma prasības mums uzliek pienākumu veikt klienta un darījumu izpēti.
Lai operatīvāk skaidrotu radušos situāciju, būtu nepieciešama Jūsu sadarbība un papildu informācija. Tāpēc aicinām Jūs sazināties ar mums, zvanot pa tālruni +371 67 17 1880 (darba dienās plkst. 8:00 - 20:00; maksa par zvanu atkarīga no operatora).
Ar cieņu
Luminor
Haahaa lol.darijumu izpeti no darba algas?