Luminor Bank - Slikts serviss
Bieži nedarbojas smart-id, grūti iepirkties internetveikalos. Izsūtot jaunu kredītkarti - nenonāk līdz adresātam. Cilvēks paliek bez kredītkartes (liegta iespēja izņemt skaidru naudu, liegta iespēja norēķināties ikdienā - atliek tikai pārskaitījums) . Banka pāriet uz digitalitāti - noteiktās filiālēs nav neviena darbinieka (bankomāts un dators) ; rezultātā bankas kartes saņemšanu nevar veikt izvēlētajā filiālē (kā arī papildmaksas pakalpojums) . Zvans uz info ir maksas. Komisijas maksas prot ņemt, bet nodrošināt kvalitatīvus un pilnvērtīgus pakalpojumus nespēj!
Komentāri (4)
Kārtejais samurgojums no sērijas - cik viss ir slikti. Ej uz citu banku. Tava sūdzība neko nemainīs.
kāds sakars ar smart-id? to jau banka neapkalpo, tas ir pa visam cits uzņēmums ;D
Vainas pārlikšana = bezatbildība. Līgums tiek parakstīts ar banku.
Sveicināti!
Paldies, ka dalāties ar savu pieredzi par Luminor bankas sniegtajiem pakalpojumiem un apkalpošanu. Novērtējam katra klienta sniegto atgriezenisko saiti.
Mums ir patiesi žēl, ka Jūsu pieredze, vēršoties bankā, šoreiz bijusi negatīva. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Turpmāko jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar mums, rakstot e-pastā [slēpt]@luminor.lv vai internetbankā.
Ar cieņu
Luminor