www.sudzibas.lv K Senukai Krāpšana, maldināšana

K Senukai - Krāpšana, maldināšana

Vēlos izteikt ļoti lielu neapmierinātību ar
Jūsu sniegto pakalpojumu.
Situācijas izklāsts:
2022. gada 19. maijā, veikalā OZOLS, Mazā Rencēnu ielā, tika nodota
iekārta PUTEKĻUSŪCĒJS ROBOTS MI C1 XIAOMI garantijas ietvaros, jo iekārta sāka
skaļāk strādāt.
Uz jautājumu, kad varam gaidīt
preci atpakaļ, tika noteikts, ka 2 nedēļu laikā tiks dota atbilde.
Iepazīstoties ar preču nodošanas papīriem, tapa skaidrs, ka atbilde tiks
sniegta 15 darba dienu laikā.
Gaidām atbildi, protams, pēdējā, 15. darba dienā, 08.06.2022. zvana
KSENUKAI pārstāve un priecīgi paziņo, ka prece ir
sataisīta, bet atrodas Lietuvas remontdarbnīcā. Uz jautājumu, kas precei
mainīts, atbilde netiek sniegta, jo jāgaida tulkojums kopā ar preci.
Jautājam-kad prece būs saņemama, atbilde: "Šonedēļ (9,,10.06.), vai
jaunedēļ (13.-17.06.)".
15. jūnijā, zvanot uz KSENUKAI, lai noskaidrotu, kur ir prece, izrādās,
ka personas, kas nodeva preci, dati nav atrodami. Neeksistē prece, kuru esam
nodevuši, nav arī telefona numurs. Tas šķiet ļoti
aizdomīgi. Zvanam atkārtoti, pēc paziņojuma numura prece atrodas. Saka,
ka apskatīs un ar mums sazināsies.
Atzvanot mums pavēsta, ka prece ir gatava 10.06., bet vēl atrodas Lietuvā, ceļā.
10. jūnijā gatava? Bet mums taču zvanīja 8. jūnijā un teica, ka gatavs un jau tiek sūtīts atpakaļ.
Kāpēc šāda melošana un maldināšana?
Tūlīt pagājis mēnesis, kopš prece nodota, bet informācijas, kas ar
preci notiek un kur tā atrodas nav!
Šodien, 16.06., pēc vairākiem zvaniem un pretenzijām atzvana un saka, ka vainojams DOD, kurš nav paku atgādājis. Pakai esot norādīta neprecīza informācija.
Paku pašu šobrīd neatrod, bet turpinās meklēt..

Esat prātīgi ar šo uzņēmumu!
Nekādu laika limitu viņiem nav-respektīvi, nododot garantijā preci gaidiet arī gadu!

16.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 21.06.2022

Labdien!
Paldies, ka sazinājāties ar mums. Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected], lai varam Jūsu pasūtījumu identificēt un iespējami ātrāk situāciju atrisināt. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Papildināts Rūgtā šokolāde 21.06.2022

Viss veikalam jau sen ir nodots!
Vakar saņēmu atpakaļ naudu, pa kuru vairs robotu nopirkt nevar!
Tas nekas, ka bija jāsamaina 1:1 ar pazaudēto preci!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes