K Senukai - "Bezkaunība - otrā laime?"
"bezkaunība - otrā laime? ", jeb kā iepirkties “K-Senukai” interneta veikalā!
Pagājušā gada nogalē, novembra mēnesī, bija vēlme iegādāties daudzfunkcionālu kokapstrādes darbagaldu.
Izpētot Latvijas interneta veikalu piedāvājuma klāstu izvēlēts tika “K-Senukai” ar revolucionāriem aicinājumiem: ” iepirkšanās internetā ļauj veikt pasūtījumu, neizejot no mājas. Netērē savu laiku, stāvot rindās. Mēs tiecamies pastāvīgi pilnveidoties un nodrošināt augstāko sniegto pakalpojumu un preču kvalitāti. ”
kā neticēt šādiem saukļiem? Veicot visas reģistrēšanās formalitātes tika veikts pirmais pirkums “griešanas mašīna belmash sdm-2500 ” ar sev ērtāko saņemšanas veidu – ar piegādi uz norādīto adresi. Tiešām, kurjers atveda, palīdzēja izkraut, iekasēja naudiņu 450,99e. Atverot preces iepakojumu tika konstatēts, ka precei ir dažādi mehāniski defekti. Iespaids radās tāds, ka prece stāvēJusi pie veikala ieejas, kur katrs apmeklētājs vai darbinieks varēja atstāt savu artavu. Zāģa un ēvelsola galda virsmas deformētas, ieslēgšanās slēdža aizsargvāciņš nolauzts un pazudis, pietrūkst montēšanas atslēgas, tie ir tikai daži būtiski defekti.
Ko nu darit. Atcerejos “k-senukai” interneta veikala frazi: ” mēs tiecamies pastāvīgi pilnveidoties un nodrošināt augstāko sniegto pakalpojumu un preču kvalitāti. ” nofotografēju, fiksēju visus defektus, aizpildiju atteikuma veidlapu. Sazinājos e-pastā ar klientu atbalsta dienestu. Nosūtīju visu nepieciešamo.
Te nu sākās interesantākais. No sarakstes sapratu, ka prece par saviem līdzekļiem, viņiem pieejamā darba laikā, jānogādā no Valkas uz rīgu. Sāku meklēt transportu, kas varētu nogādāt 59kg smago lūzni uz galvaspilsētu.
Kurjerdienests uzreiz atkrita, jo tas sadārdzinātu izmaksas vēl, vismaz, par 70eiro, arī paletes man nav, jo iepriekšējais piegādātājs atveda bez paletes.
Kamēr meklēju transportu sākās leģendārā “mājsēde”, tā tas lūznis “belmash sdm-2500” ari sodien stāv bez darba.
Attieksme no atbalsta dienesta, bija tāda: preci saņēmi, no naudas atbrīvojies, ko, tu, vēl no mums gribi?
Tā jau tautā runā - laiks dziedē brūces. 6. , aprīlī uzkāpu uz tā paša grābekļa otrreiz. Pasūtot interneta veikalā “K-Senukai”, 295.99 eiro vērtu kurtuvi “nordflam corno 13 kw”. Pēc atpakošanas sapratu, ka tai ir pavisam citi, parametri un izmērs neatbilst. “type st-0147-11”. Zvanīju uz norādīto atbalsta dienesta tālruni. Uzdevu jautājumu: vai ir kāda atbildīga amatpersona, kas varētu problēmu atrisināt? Atbilde sekoja: ” ar jums sazināsies ar e-pasta palīdzību. ” redzēs, kā viss beigsies.
Vai tiešām Latvijā nav neviena plašsaziņas līdzekļa, kas varētu veikt žurnālista skaidrojumu, kā šādās situācijās rīkoties. Manuprāt tā ir pircēju krāpšana.
Atstāt interneta veikalā, pusgada laikā, gandrīz tūkstoti (770,18) eiro. Biznesa veiksmes stāsts Latvijā.
Jauku dienu “K-Senukai” - jūsu grūtajā “biznesā”.
Labdien, Aigar!
Paldies, ka sazinājāties ar mums. Atvainojamies par nepatīkamo iepirkšanās pieredzi.
Mūsu kolēģi ar Jums tuvākajā laikā sazināsies, lai atrisinātu šo nepatīkamo situāciju.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz turpmāku pozitīvu sadarbību.
Komentāri (3)
K Senukai ir UAB, tātad, jau sen pieder lietuviešiem un ar Latvijas biznesu nav nekāda sakara.
Es kādreiz, uz viņiem rakstīju PTACā. Man paskaidroja: tā kā firma ir lietuviešu, ātri risināt jautājumu nesanāks. Būs jāizpilda un jāsakarto daudz dokumetus, čekus un tml. Es nolēmu kā nav jēgas mocīties ar to telefonu, 50. EUR vērta.
Tāpēc no tā laika, tikai vietējie: piemēram RDveikals, AIO un pārējie, kuros var izp*st uzreiz ;)