UAB Kesko Senukai Digital - Negodprātīga komercdarbība, klientu maldināšana
Meklējot internetā tīkamo mantu, uzķēros uz maldinošo reklāmu un neprofesionālo kleitnu apkalpošanas speciālistu darbu. Atrodot preci, saņēmu piedāvājumu iegādāties to līdz 14: 00 un saņemt tajā pašā dienā. Pārliecinoties pa klientu apkalpošanas telefonu noskaidroju ka prece pieejama veikalā un nekādu problēmu nebūs. Veicu pasūtījumu. Tuvojoties preces saņemšanas laikam, pats veici zvanu, lai noskaidrotu situāciju kur saņēmu atbildi ka daudzo pasūtījumu dēļ prece būs pieejama tikai pēc 5-6 dienām. Nepaslinkoju un devos uz preces saņemšanas punktu, kur noskaidroju ka prece nemaz nav pārdevēja noliktava, bet gan tiek pasūtīta, pēc pasūtījuma. Pēc ši incidenta saņemu 10eur atlaižu kuponu ko varu atprečot pie pirkuma ap 50eur (precīzi neatceros) , kas ir vel neprofesionālāka un krāpnieciskāks gājies, kas jau izskātās kā prakse lai veicinātu pārdošanu neskatoties uz preces neesamību.
Rezumē: neprofesionāls uzņēmums ar neprofesionāliem darbiniekiem, maldina klientus un laikam sava izmēra dēļ arī uzskata ka ir neaizskarami. Nožēlojams uzņēmums, nožēlojams serviss
Labdien!
Paldies, ka sazinājāties ar mums. Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected], lai varam Jūsu pasūtījumu identificēt un iespējami ātrāk situāciju atrisināt. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (1)
Nekas jauns interneta veikalu vidē.