Adrese: |
Lucavsalas iela 3 Rīga Latvia - LV-1004 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 66778876 |
Informācija: | Juridiskā adrese: Tīraines iela 15, Rīga, LV-1058 |
Darba laiks: |
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 20:00 9:00 - 18:00 |
Kategorija: | Būvniecība • Būvmateriālu veikali |
Sociālie tīkli: |
K Senukai - Sūdzības un atsauksmes
Senukai - Veikala attieksme pret klientu.
Šodie iegriezos veikalā Ksenukai pie Mūkusalas apļa, pie Lucavsalas. Vēlējos iegādāties flīzes. Pārdevējs flīzes izrakstīja un lika pagaidīt jo flīzes atrodas noliktavā āra nodaļā. Nogaidījuvismaz kādu pus stundu kamēr flīzes tika atvestas. Pusi no flīzēm sakrāmēju ratos aizstūmu līdz kasei, paņēmu otrus ratus un braucu pakaļ otrai puse flīzēm, taču izrādās apsargs āra nodaļu aizslēdzis pulkstens bija 20:50 kaut gan veikals strādā līdz 21:00. Prasot darbiniekim lai atslēdz āra nodaļu la paņemtu...
Senukai - Drausmīgs un bezatbildīgs servis
03.01.18 iegadajos vannas skapi ar izlietni, kurs maksaja 98,60 euro, kasti ar preci darbinieks atvert atteicas, teica ka bus ta pati kas parauga un neatskirsies! Atbraucot majas konstateju , ka izmers ir pa mazu! 04.01.18 nekavejoties devos uz veikalu apmainit preci, tomer prece , kura man butu nepiecieshama veikala nebija, pateicu ka velos atpakalj naudu, bet nelaipna darbiniece pateica, ka pec Lietuvas likumiem, naudu neatgriez un var ikai iedot davanu karti, kura deriga bus gadu! E...
K Senukai - Slikts serviss
Pirms apmeklēju k senukai vajadzēja palasīt sūdzības vispirms, būtu ietaupījuši laiku un nervus. Negatīva pirmā un pēdējā pieredze šajā veikalā - velti izšķiests laiks, jo pārdevēji par klientiem neliekas ne zinis. Neizdevās iegūt nepieciešamo informāciju, jo pārdevējs neiedziļinājās jautājumā par preces komplektāciju. Klientu servisa dāmas atbildēja, ka pārdevēji veikalā ir kompetentākās un zinošākās personas.. Ja tā, tad apmāciet pārdevējus klientu apkalpošanas un pārdošanas jomā! Zaudējāt 200 eur un potenciālos klientus ar savu attieksmi. Naudu iztērējām "depo".
Senukai - Slikts serviss
29.11.2017 plkst. 20: 00 veikalā pēc adreses priedaines iela 37 gribēju iegādāties svecītes, kuras bija izliktas pie kases, bet kases sistēma nevarēja tos atrast pēc svītru koda. Pajautāju darbinieci, kura tajā brīdī lika tos pārdošanai pateica, ka šī prece vēl nav ievadīta sistēmā un tai nav piešķirta cena. Vai nu, vispirms, nav jāievada sistēmā un pēc tam piedāvāt klientiem preci? ! Principā šo preci varēja jebkurš iznest kabatā, ja tas nav ievadīts sistēmā.
Ksenukai.lv - Apzināta krāpšana
Заказал и оплатил на Ksenukai.lv кухонную раковину (virtuves izlietne as02 ar sifonu as1007) за 26.00 евро. Получил сообщение о выполнении моего эаказа е00034620 и отправился получать его в магазин Ksenukai lucavsalas iela 3. К моему 1-му удивлению оказалось что в раковине отсутствует отверстие для смесителя. Мне было предложено доплатить 6.00 евро и отверстие просверлят на месте. Почему я должен платить дополнительные деньги если в заказе это отверстие есть...
AtrisinātaAs Kesko Senukai Latvia Vienotais - Interneta veikala murgi
AS Kesko Senukai Latvia - Interneta veikala murgi Lasot internetā jaunākās ziņas, atvērās reklāmas lapa, kas aicināja apmeklēt vietni ksenukai.lv un izvēlēties tur preci “Apgriežams kombinētais galda ripzāģis Makita LF1000, 1650W, Ø260mm” ar 19% atlaidi un izdevīgu līzingu. Tā kā šis piedāvājums mani ieinteresēja, aplūkoju to tuvāk un reģistrējos minētajā lapā. Tur pat arī iepazinos ar veikaliem, kuros preci var saņemt. Tās pašas dienas pievakarē iegriezos veikalā, lai apskatītu preci tuvumā...
Senukai - Šausmīgs serviss
Šī bija visbriesmīgākā pieredze būvniecības veikalos manā dzīvē. Godīgi teikšu, cilvēkus es neesmu dzīvē redzējusi. Sāksim jau ar to, ka kādu "konsultantu" vispār nav iespējams "dabūt rokā". Viņi vienmēr ir aizņemti lēni un nesteidzīgi komunicējot ar klientiem. Tad, kad beidzot konsultants (pēc 20min gaidīšanas) mums pievērsās, parādījām flīzes, kuras vēlamies iegādāties ar noteiktu kvadratūru). Tad sākās flīžu meklēšanas process noliktavā. Sistēmā konsultantam uzrādijās, ka ir flīzes, taču...
Senukai - Slikts remonts bez garantijas
Senukai neatbild par savu piedāvāto pakalpojumu mājas vai dzīvokļa remontam, lai arī sola 2 gadu garantiju .Viņu pārstāvētā kompānija nepilda savus solījumus ne laicīgā remontdarbu veikšanā, ne kvalitātē. Tā nu ir sanācis, ka gadu pēc darbu pabeigšanas flīzes ir atdalījušās no grīdas, līstes neturās. Lai arī esmu uzrakstījusi iesniegumu Senukai, neviens personīgi nepārliecinās kā darbi tikuši pabeigti un vai vispār tikuši veikti. Neiesaku šo pakalpojumu izmantot.
Senukai - krapsana
18 jūlijā,Iegādājos no šī internetveikala,vairakas lietas,samaksāju naudu,bet 2preces nav LAMINĀTS UN Krāsa,neskaitot,ka 3preces atnāca citā krāsā,nekā biju pasūtījusi!Lieki piebilst ka esmu vientuļā māmiņa ar mazu bērniņu,un bērnistabā bija plānots likt grīdu un sarunāts meistars,un es ar bērnu paciemošos pie radiem.VEIKALS ,loti nepretīmnākoš,kad jautāju vai var samainīt pret laminātu kas ir,man atteica.ir 30jūlijs un naudu viņi nav atgriezuši,ta ir krapsana ,naudu panem ,bet prece nav,bū...
Senukai - Krāpšana
Tika veikts pasūtijums kas sevī ietvēra WC podu, un SUPER AKCIJAS preci jaucējkrānu pa 2 eur. Sakomplektējam uz summu lai ir bezmaksas piegāde, bet pēc nedēļas saņēmām zvanu ka jaucējkrāna nav un nēbus "pārdots", joprojām gaidam naudas atgriešanu (14d) Nepērciet neko! labāk parbaudītus eveikalu (220, 1a, u,t,t)
AS Kesko Senukai Latvia - Krāpšana, slikts serviss
Esiet uzmanīgi, pasūtot preces uzņēmuma mājaslapā! Lai veiktu preces pasūtīšanu, kā pēdējais solis ir OBLIGĀTA preces apmaksa. No manas kartes noņēma naudu uzreiz un pēc 2 dienām es saņēmu zvanu, ka manas pasūtītās preces nav noliktavā. Lai saņemtu naudu atpakaļ man ir jāuzraksta iesniegums un vēl 14 dienas jāgaida. Absurds, visos internetvaikalos menedžeri sākumā pārbauda preci un tad klients veic apmaksu. Šeit gluži otrādi, iesaldē naudu uz 16 dienām un man ar iesnieguma palīdzību vēl JĀLŪDZ...
Senukai - Uz klientu e pastu atbildes arī nav
E veikalā Ksenukai pasūtīju dārza kultivatoru 261.00 eur vērtībā.Pēc 4 dienām saņēmu atteikumu, ka prece nav pieejama.Aizpildīju iesniegumu, par naudas atgriešanu, kurā rakstīts, ka 14 dienu laikā nauda tiks atgriezta.Ir pagājušas vairāk kâ 14 dienas, nauda nav saņemta un uz info telefonu atbilde netiek sniegta un uz info e pastu neviens neatbild..
Senukai - Šausmīgs serviss
Veikalā Senukai, Lucavsalā iegādājos metāla durvis. No noliktavas durvis atveda bez jebkāda iepakojuma. Kad mājās noskaidroju, ka durvju komplektācijā jābūt arī rokturim, atslēgām un blīvgumijai, nākamajā dienā devos uz veikalu, lai saņemtu šīs detaļas. Izstāstot pārdevējam radušos problēmu, pārdevējs pēc ilgas skraidīšanas apkārt paziņoja, ka veikalā nav man vajadzīgo detaļu, jo neviens nezina, kur tās noliktas. Man piedāvāja pašai aizbraukt uz otru Senukai veikalu, Ulmaņa gatvē un tur saņemt...
Ksenukai.lv - Apzināta krāpšana
Veicot un apmaksājot pasūtījumu, saņēmu apstiprinajumu, ka preci varēšu saņemt Lucavsalas veikalā vēlākais 4 darbadienu laikā. Pēc 4 dienām zvanīju pats un interešejos, kas notiek ar manu pasūtijumu. Izrādījās ka vienas preces nav noliktavā un tapēc viņi nevarot nokomplektēt visu pasūtījumu. Kā risinājumu piedāvāja aizpildīt veidlapu, iesniegt un 14 dienu laikā viņi veikšot naudas atmaksu. Mans piedāvājums samainīt ar piemaksu uz citu, mazliet dārgāku preci, kas noteikti ir noliktavā, saņēmu...
Kesko Senukai Latvia AS - Interneta veikala murgi
Veicu pasūtījumu www.ksenukai.lv, kas sastāvēja no vairākām pozīcijām: kaķu tualete ferplast prima cabrio (attēlā redzams gaiša ar brūnu, bez iespējas norādīt vajadzīgo krāsu) paliktnis ar bļodiņām mājdzīvnieku barošanai ferplast, melna un pelēka plastmasa, 2x0,3 l barība babycat 34, 400g mājdzīvnieku pārnēsāšanas kaste beeztees pratiko 48x31x33cm spuldze led 6w g9 3000k (promus) izņemt veikalā nebija iespējas, jo piedāvāja tikai braukt liepāju. Pēc preču piegādes izrādījās ka pirmās diva...
Senukai - Pasūtījums kavējas un naudu neatgriež!!!
Veicu pasūtījumu Ksenukai interneta veikalā, reklāma jau skaista un cenas arī pieņemamas. Vairāk jau uzrunāja fakts ka pasūtījumu nokomplektē 3 dienās un var izņemt veikalā kas man ir pa ceļam no darba uz mājām, nepatīk man tos kurjerus mājās gaidīt jo nekad neierodas kā solīts. Pasūtījumu veicu 18.04.2017, tātad 21.04.2017 tam būtu jābūt gatavam, bet nekā, neviens nezvana un neraksta. Uzrakstu epastu, vai mans pasūtījums nav gadījumā gatavs. Man atbild, nē nav, bet nākamajā dienā būs, lai...
Senukai - Valsts valodas likuma neievērošana
Uz veikalā Senukai tigotajām precēm tikpat kā nav preces aprakstu latviešu valodā. Arī pārdevēji nevar piedāvāt kvalitatīvu rakstisku informāciju par savas nodaļas preci. Vēlējos iegādāties AUTOLAND car care vējstiklu aizsarglīdzekli, bet preces apraksti visās man zināmās valodās ir aizlīmēti ar aprakstu lietuviešu valodā.:( Kad jautāju pārdevējam, kāpēc netiek ievērots valodas likums, man atbildēja, ka lietuviešus tas neuztrauc. Vieglāk esot samaksāt sodu, nevis pareizi noformēt preci.
Senukai - Slikts serviss
Neiepērcieties senukai interneta veikalā! Tajā solīta piegāde 1-3 darba dienu laikā, bet šobrīd rit piektā darba diena un klientu apkalpošana pat nevar pateikt, pēc cik dienām es varētu saņemt savu pasūtījumu... Katra telefona saruna beidzās ar solījumu atzvanīt vai atsūtīt epastu - ne reizi neviens nav atzvanījis. Senukai, apsolu nekad vairs jūs neapgrūtināt un nekad vairs neko nepirkšu pie jums!
Senukai - krāpšana
Ksenukai e-veikalā nopirku triecienurbjmašīnu 109 EUR, biju ļoti pārsteigta, kad saņēmu urbi bez akumulatora. Zvanīju jautāju, kas un kā, saņēmu atbildi, ka šim modelim akumulators jāpērk atsevišķi, minimālā cena 125 EUR. Piedāvāja opciju urbi atgriezt, bet ne iemainīt, jo urbis bija plānota, kā dzimšanas dienas dāvana, naudu atgriezīs 14 darbadienu laikā. Lūk esmu bez dāvanas un urbja. biju ļoti pārsteigta, jo nespēju iedomāties, ka iegādājoties mašīnu, motors jāpērk atsevišķi :D Prieks, ka ksenukai darbinieki bija laipni, atsaucīgi un, ka urbis izņemts no preču klāsta.
Senukai - Krāpšana
Заманивают низкими ценами, обещают доставку в течение 1-3 раб. Дней. А реально мне небольшой заказ только собирали 3 дня, а привезли через 4 рабочих + 2 выходных = 6 дней. По трем из 8 (!) позиций заказа товар оказался другой. И более дешевый. Ествественно, после предоплаты. Клиентский сервис - мрак. Одна не может ответить когда примерно привезут заказ, "обычно в течение 3 рабочих дней" - и весь ответ. Вторая приняла заявку на несоответствие товара (это хоть разговаривает нормально) ...