K Senukai - Nepieklaigā apkalpošana
S. G.12.05.20 iepirkos Senukai veikala, aizejot līdz krasu nodaļai jautāju pārdevējam kādu krasu ieteiktu iekšdarbu sienam un griestiem un Ludzam lai palīdz ar krasas tona izvēli. Pārdevējs asi atbildēja, ka ir daltoniķis un krasas ir mūsu acu priekša. Lai izvēlamies pasi, jo pārdevējam jāiet kramet prece. Uz jautājumu kads ir viņa vārds, pārdevējs nevēlējas to paziņot un aizgāja ar otru pārdevēju smiedamies kuram bija atšķirības zime [māceklis] , diemžēl nespēju pats izvelieties krasu, aizgāju no nodaļas nepatikami pārsteigts par attieksmi pret klientu. Tādu attieksmi šajā veikala nekad nebiju redzējis. Artis.
Labdien,
Atvainojamies par nepatīkamo situāciju un darbinieka attieksmi.
Pateicamies, ka esat mūsu klients un informējāt mūs par savu iepirkšanās pieredzi.
Mēs novērtējam mūsu klientu viedokli un tas mums ir svarīgs, jo tikai tādējādi varam risināt situācijas un uzlabot procesus, lai sniegtu labāku apkalpošanu mūsu klientiem.
Informāciju nodosim veikala vadībai situācijas risināšanai.
Komentāri (1)
Liekas ka viss ir safrabicets jo KSenukai veikalos nav uzrakstu “māceklis” pat ja tikko cilvēks sācis strādāt