www.sudzibas.lv K Senukai Krāpšana, briesmīgs serviss

AtrisinātaKsenukai.lv - Krāpšana, briesmīgs serviss

Ksenukai.lv pasūtīju dārza lampas un glāzes (pasūtījuma Nr. E00137817) , saņemot preces 29.07.2020 atgriezu atpakaļ glāzes. Ir pagājis mēnesis, bet naudu atpakaļ neesmu saņēmusi. Šī mēneša laikā sazinājos ar veikalu gan ar epastu palīdzību, gan zvanot, bet no veikala puses pilnīgi nekādas reakcijas. Klientu pilnībā ignorē un apkrāpj konkrēti! Nevienam neiesaku iegādāties preces šajā veikalā, ja vēlēsieties atgriezt preci, naudu nesaņemsiet! Esmu uzrakstījusi sūdzību Ptac, kā arī lūgšu iesaistīties raidījumu bez tabu, lai palīdz atgriezt manu naudu un lai painformē citus klientus par naudas izkrāpšanu.

24.08.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 24.08.2020

Labdien,
Ļoti atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu.
Naudu Jums tiks atgriezta uz Jūsu norēķina kontu 4 darba dienu laikā.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 15.10.2020

Uzņēmuma Ksenukai.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Komentāri (2)

T Taisnīgums99 24.08.2020

Iemacieties kalendaru.
Kada tur vel krapshana, vajag domat logjiski. Ir normali naudas atmaksu veikt menesha laika!
Drizak te jums vajadzetu kriminalatbildibu par veikala apmeloshanu.

A Anti-ksenukai 28.08.2020

Sūdzībā minēto negodīgo komercpraksi Ksenukai turpina joprojām. Internetā iegādājoties preci, saņemt vēlējos uz vietas TC Ozols, lai pārliecinātos par preču izskatu un stāvokli. Diemžēl preces ieraudzīju tikai, kad biju samaksājusi, man pat nepiedāvāja, kā tas obligāti nepieciešams, materiālo vērtību nodošanas-pieņemšanas gadījumā pārbaudīt to daudzumu un kvalitāti. Rezultātā turpat uz vietas veikalā nācās veikt birokrātiski sarežģītu 1 slotas atgriešanas ceļu (ņemt numuriņu, stāvēt jaunā rindā, skaidroties), un tagad 4 nedēļas gaidu atpakaļ naudu. Nav! Lai gan solīja atgriezt 2 nedēļu laikā. Uz e-pastu atbildes nesniedz! Vai tiešām EUR 4,8 dēļ viņi gatavi skaidroties ar PTAC un pazemināt jau tā savu zemo reitingu? Turpmāk izvēlēšos citus veikalus.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes