DPD - Komunikācijas un atbildības līmeņa trūkums
Pasūtīju auto rezerves detaļu, paka brauc no Polijas, atbrauc ātri vien, 3 dienu laikā. Saņemu e-pastu par to, ka trešdien man laika posmā no 13-14 piegādās paku uz mājas adresi. Saprotams, ka es trešdienā atrodos darba vietā nevis mājās, sekoju e-pasta norādēm, mainu piegādes datumu. No trešdienas nomainīju uz piektdienu, viss kārtībā. Zvana kurjers, Saka, ka (nu piektdien nekā nesanāk, varbūt varam ceturtdien) . Es atbildu, ka ceturtdien es arī atrodos darbā, taču nākšu pretī, lai ceturtdien piegādā to paku uz darba adresi, jo paka ir vajadzīga. Pienāk ceturtdiena, paka netiek piegādāta, informācija, ka paka visu dienu bijusi šķirošanas centrā. Pienāk piektdiena, atnāk e-pasta ziņojums, ka paka tiks piegādāta šodien uz darba adresi (kaut gan es norādīju, ka piegāde ir piektdien uz mājas adresi) . Beigās sanāk, ka es norādu vienu, kurjers pasaka, ka nevar tad, piedāvā citu, beigās notiek pavisam kas cits. Dpd noteikti tas neko nenozīmē, bet nekad dzīvē neizmantošu viņu pakalpojumus. Bet paka gan ir ļoti vajadzīga, iekšā rezerves detaļas 500eur vērtībā nevis kaut kādi t-krekli vai citas nevajadzīgas lietas.
P. S. Zvanīju uz kac, tur man piedāvāja atstāt sūtījumu paku automātā. Un kad prasīju, vai jebkurā automātā Rīgā, man teica, ka tikai tās norādītās adreses tuvumā kas sanāk ir darba adrese un šodien nemaz nav pa ceļam. Piegāde, protams, tikai uz pirmdienu, kā rezultātā tiek aizkavēts viss. Bet meitene kac bija laipna un atsaucīga, nebruku viņai virsū, ka dpd nevar piegādāt 1 paku, jo saprotu, ka viņa nav vainīga.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs atsūtīt sūtījuma numuru un situācijas aprakstu uz [email protected].
Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa
Paldies, bet to es nedarīšu. Šajā gadījumā vairs neko nevar atrisināt, nokavēto laiku neatgūt. Sūdzību gan neņemšu ārā, lai ir kārtējā sūdzība un cilvēki, iespējams, izvērtētu sadarbību ar DPD
Pievienot komentāru