DPD - Bojāta paka, par ko nenes nekādu atbildību
Dpd uzņēmums neuzņemas nekādu atbildību par mantas sabojāšanu, pat tad, kad paka pēc viņu teiktā ir apdrošināta.
Nosūtīju ap 300 eiro vērtu paku uz franciju, kas galamērķī ir nokļuvusi sabojāta/salauzta. Iesniedzot sūdzību, viņi izdomāja, ka apdrošināšana man nepienākas (lai gan visas pakas ir apdrošinātas līdz 520 eiro) , jo sūtījuma saņēmēja paprasīja paku nolikt pie mājas. Kādā veidā manis apmaksāts pakalpojums ar iekļautu apdrošināšanu var ietekmēt 3. Personas izvēle? Man pat nav iespējas izvairīties no tā, ka manas pakas šādi tiek piegādātas klientiem, bet dpd tas atbrīvo no jebkādas atbildības par pakas satura stāvokli.
Nu tad varbūt metiet visas pakas pie mājām, jo tā, droši vien, jums nekad nebūs jāuzņemas atbildība par sava uzņēmuma izpildes kvalitāti. ;)
Sveicināti!
Par sūtījumu ir reģistrēta pretenzija un atbilde tiks sniegta pretenzijas ietvaros.
Atvainojamies par radušos situāciju!
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (1)
Jūs jau atbildi sniedzāt, ka atbildību par pakas saturu nenesat.
Jūsu vēstule - Atbilstoši DPD Pakalpojumu izmantošanas noteikumiem, ja sūtījuma piegāde tiek veikta izmantojot pakalpojumu “Droša vieta” DPD neuzņemas atbildību par sūtījumiem un ir atbrīvota no materiālās atbildības. Konkrētajā gadījumā kompensācija netiek izmaksāta.
bet pēc tā jūs sanāk neievērojat nekādus likuma normas:
Vienlaicīgi PTAC informē, ka “Pasta likuma” (turpmāk Likums) 44.panta pirmajā daļā ir noteiks, ka pasta komersants ir materiāli atbildīgs par:
1) ierakstītu un apdrošinātu pasta sūtījumu nozaudēšanu;
2) ierakstītu un apdrošinātu pasta sūtījumu satura bojājumu vai iztrūkumu;
3) pasta pakas atpakaļsūtīšanu bez paziņojuma par tās neizsniegšanas iemeslu;
4) neapdrošināto pasta paku nozaudēšanu, to satura bojājumu vai iztrūkumu.