DPD - Slikts serviss
Nepatīkamas pieredzes ar kurjeriem no dpd.
Salīdzinot ar citu piegādātāju kurjeriem, dpd kurjeriem nav pilnīgi nekādas cilvēcības. 18.12.2024. 80kg smagu preci noliek pie kāpņu telpas, ar tekstu, ka man jāmeklē pašai, kā līdz dzīvoklim smago pasūtījumu nogādāt. Cilvēcīgi palūdzu, vai ir iespējama palīdzība no kurjera puses, saņēmu visādus attaisnojumus. Ja veicu pasūtījumu, nav man bijusi opcija izvēlēties, ka paku būs jānogādā līdz dzīvoklim, tad kā man tieši norādīt to? Komentārā, kuru nelasa? (piem. Iepriekšēja reizē 28.11.2024. , piesakot dpd kurjeru pievienoju komentāru, lai sazinās ar mani vismaz stundu iepriekš pirms ierašanās, bet tad piezvanīja kurjers, ka pēc 15 min jau bus klāt.. Kvītī komentārs pat netika pievienots.) . Vai tiešām nav 2 min laika un pretimnākšanas, lai izpalīdzētu ar 80kg smago preci? Ja tas ir maksas pakalpojums, tad jānodrošina arī apmaksa uz vietas! Bet šajā komunikācijā arī tas nederētu, jo lielgabarīta preces ved kurjers, kuram sāp roka!
Lūgums izņemt foto, sakarā ar datu drošību. Tekstā pievienot 18.12.2024 pakas nr.05757981770376 , 28.11.2024 pakas nr.05757982157534
Sveicināti!
Informējam, ka uznešanas pakalpojumu sūtījumiem ar svaru virs 31.5 kg un citiem nestandarta sūtījumiem var pieteikt tikai nosūtītājs. DPD sistēmā redzam, ka Jūsu sūtījumiem šāds pakalpojums netika pieteikts. Ja šāds pakalpojums nav pieteikts, tad kurjers sūtījumu piegādā tikai līdz mājas durvīm un atsevišķi pakalpojumu pieteikt nav iespējams. Ja netiek pieteikts uznešanas pakalpojums, kurjeri līdz dzīvokļa durvīm piegādā tikai standarta sūtījumus ar svaru līdz 31.5 kg.
Esam nodevuši informāciju sūdzības.lv par personas datu dzēšanu. Informācija tiks dzēsta tuvākajā laikā no sūdzības.lv puses.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
DPD
Pievienot komentāru