BabyStore - Krāpšana

09.08.2024 в интернет магазине был сделан заказ (347027) . Через несколько дней поставщик написал, что заказ аннулирован, деньги будут возращены через 14 дней. Сегодня 03 09 2024, денег нет. На звонки не отвечают, на письма тоже. Наверное надо будет написать заявление PTAC.

Atbilde no Babystore.lv Pārstāvja atbilde 03.09.2024

Labdien, Jana! No sirds atvainojamies par radušos situāciju. Mūsu menedžeris ar Jums sazināsies e-pastā, lai noskaidrotu Jūsu rekvizītus, kur veikt atmaksu. (Maksājums veikts ar karti, līdz ar to atgriešanu nevaram uzreiz veikt.)
Lai veiktu atgriešanu gaidīsim atbildi uz e-pastu!

J

Komentāri (1)

Sudzibas.lv Admin 03.09.2024

Ir svarīgi ņemt vērā, ka uzņēmumiem var būt nepieciešams laiks, lai atbildētu uz sūdzībām un risinātu problēmas. Pirms iesniegt sūdzību PTAC, jūs varat:

Dodiet uzņēmumam laiku: Parasti uzņēmumiem tiek dota noteikta laika posma, lai reaģētu uz sūdzībām vai problēmām. Dažkārt viņiem ir nepieciešamas dažas dienas, lai izskatītu situāciju un sniegtu atbildi.

Sazinieties vēlreiz: Ja neesat saņēmis atbildi no uzņēmuma, mēģiniet vēlreiz sazināties ar viņiem pa e-pastu, telefonu vai izmantojot citus kontaktu kanālus. Norādiet, ka esat nosūtījis sūdzību un ka sagaidāt atbildi.

Izmantojiet sūdzības.lv funkcijas: Ja sūdzība ir iesniegta portālā sūdzības.lv, pārliecinieties, ka esat izmantojis visas iespējas, lai risinātu situāciju caur šo platformu. Dažkārt uzņēmumi reaģē uz sūdzībām tieši šajā vietnē.

Ieteikums:

Lai sniegtu uzņēmumam saprātīgu laiku, varat pagaidīt vēl dažas dienas, pirms veicat papildu soļus. Piemēram, varat dot uzņēmumam vēl 5–7 dienas, lai saņemtu atbildi, un pēc tam, ja problēma netiek atrisināta, varat apsvērt iespēju iesniegt sūdzību PTAC.

šeit ir PTAC iesnieguma paraugs, ko varat izmantot:

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Adrese: [PTAC adrese]
E-pasts: [PTAC e-pasta adrese]

No:
[ Jūsu vārds un uzvārds ]
[ Jūsu adrese ]
[ Jūsu tālruņa numurs ]
[ Jūsu e-pasta adrese ]

Datums: [ Datums ]

Iesniegums par neizpildītu pasūtījumu un naudas atgriešanu

Cienījamie PTAC pārstāvji,

Ar šo vēlos vērsties pie jums ar sūdzību par internetveikalu [Uzņēmuma nosaukums], kurā 2024. gada 9. augustā tika veikts pasūtījums ar numuru [347027].

Saskaņā ar saņemto informāciju no uzņēmuma, mans pasūtījums tika anulēts, un tika apstiprināts, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā. Tomēr šobrīd, 2024. gada 3. septembrī, es vēl neesmu saņēmis atpakaļ savus līdzekļus.

Pirms šī iesnieguma iesniegšanas esmu mēģinājis sazināties ar uzņēmumu pa tālruni un e-pastu, taču atbildes nav saņemtas. Esmu arī pārbaudījis visus dokumentus un saziņas kanālus, taču problēma joprojām nav atrisināta.

Lūdzu, ņemiet vērā šādas detaļas:

Pasūtījuma numurs: [347027]
Pasūtījuma veikšanas datums: 2024. gada 9. augusts
Naudas atgriešanas solītais termiņš: 2024. gada 23. augusts
Uzņēmuma kontaktinformācija: [Uzņēmuma e-pasts, tālruņa numurs, adrese]
Es lūdzu PTAC palīdzību, lai risinātu šo jautājumu un palīdzētu man atgūt manu naudu. Lūdzu, informējiet mani par turpmākajām darbībām, kas jāsper šīs situācijas atrisināšanai.

Paldies par jūsu palīdzību.

Ar cieņu,

[ Jūsu vārds un uzvārds ]

Šo iesniegumu varat pielāgot atbilstoši savām vajadzībām un nosūtīt PTAC. Iesniegumam pievienojiet visus attiecīgos dokumentus, piemēram, pasūtījuma apstiprinājumu, saziņas e-pastus un citus pierādījumus.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes